မုရန္ မဂၢဇင္း

လြတ္လပ္ျခင္းျဖင့္ ဘုရားရွင္အား ကိုးကြယ္မည္ Christian Ezine

Monday, Oct 20th

Last update07:12:13 PM GMT

You are here:: ၀ိညာဥ္ေရးရာ ကဗ်ာ၊သီဆိုခ်ီးမြမ္းျခင္း အေမ (ကဗ်ာ - မင္းေအာင္သက္လြင္)

အေမ (ကဗ်ာ - မင္းေအာင္သက္လြင္)

E-mail Print PDF



ငါတို႔ စား၊၀တ္၊ေနေရးအတြက္ ..
ထမီတို ၀တ္၊ ေခြ်း စိုစြတ္ခဲ့တဲ့ အေမ
ေနေလာင္လို႔ အသားနက္ ၊ လက္ အသားမာ တက္ခဲ့တဲ့ အေမ။
ဆံပင္ေတြ ျဖဴမြဲ ေနလဲ၊ အၾကင္နာေတြ ထူထဲေနဆဲ အေမ
သြားက်ိဳးေနေပမဲ့ သားဆိုးေတြကို ခ်စ္တဲ့ အေမ
မ်က္စိမႈန္ေနေပမဲ့ သတၱိေတြမကုန္ေသးတဲ့အေမ
နားေလးေနေပမဲ့ တရားေအးေတြ ေဟာတဲ့ အေမ
အေမ့ခါးေတြ ကိုင္းေနခဲ့ေပမဲ့ ထင္ရာစိုင္းတဲ့ သားသမီးေတြအတြက္
ထမင္းရည္ငဲွ႔ရင္း ေမတၱာပို႔ေနတဲ့ အေမ၊
လက္ဦးဆရာ အေမက မီးဖိုေခ်ာင္ ထရံေပၚမွာ မီးေသြးခဲနဲ႔ စာသင္ေပးခဲ့တဲ့
ေက်းဇူးေၾကာင့္ အိုင္တီေခတ္ထဲမွာ သားသမီးေတြက အင္တာနက္ထဲ ေရာက္ခဲ့ၾကပါျပီ။

သားၾကီးေတြက ဘီယာတစ္က်ိဳက္နဲ႔ ၾကက္ေၾကာ္ကိုက္ေနခ်ိန္မွာ
အေမက ဗူးသီးျပဳတ္ကို ငပိဖုတ္နဲ႔စားခဲ့တယ္
သားသမီးေတြက ေလေအးစက္တပ္ ဘတ္စ္ကားနဲ႔ ဘုရားေက်ာင္းလာေနခ်ိန္မွာ
အေမက ေနပူက်ဲက်ဲထဲ ရြာဘုရားေက်ာင္းကို ေျခက်င္ေလွ်ာက္ေနရတယ္
သားသမီးေတြက မွန္လံုခန္း ဘုရားေက်ာင္းထဲ ၀တ္ျပဳေနခ်ိန္မွာ
အေမက ထရံက်ဲ ရြာဘုရားေက်ာင္းေလးထဲမွာ ဆုေတာင္းေပးေနခဲ့တယ္
သားသမီးေတြက ဆယ္ထပ္တိုက္အသစ္ေပၚ တက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ
အေမက တဲ့အိုပ်က္မွာ အထီးက်န္ေနခဲ့တယ္
သားသမိးေတြက မိတ္ကပ္လိုင္နာနဲ႔ လွေသြးၾကြယ္ေနခ်ိန္မွာ
အေမက သနပ္ခါးဘဲၾကားနဲ႔ အိမ္တြင္းပုန္းေနရတယ္
သားသမီးေတြက ဒီဂရီဘြဲ႔ေတြေအာင္ျမင္ျခင္းေတာင္ထိပ္ေပၚ
တက္လွမ္းေနခ်ိန္မွာ
အေမက ကင္ဆာ၊ မီးယပ္၊ ေသြးခ်ိဳ ေရာဂါေပါင္းစံုနဲ႔ ေသမင္းခ်ိဳင့္ထဲ ေလွ်ာက္လွမ္းေနရတယ္။

ေစ်းဖိုးတြက္ရင္း လက္က်န္ေငြကို လက္ပူတိုက္သံုးေနရတဲ့ အေမ
ေသြးတိုးတက္ရင္း ရက္လြန္ေဆးေတြနဲ႔ မ်က္ျဖဴဆိုက္ေနတဲ့ အေမ။

သားသမီးေတြက ၀ျဖိဳးျပီး အလွတိုးေနခ်ိန္မွာ
အေမက ေရာဂါေတြတိုးျပီး ဘ၀ဆိုးေနခဲ့တယ္။
သားသမီးေတြက ပို႔ေပးသေလာက္ေငြနဲ႔ အဆင္ေျပသလို ေက်နပ္ျပီးေနတဲ့အေမ
သားသမီးသံုးေယာက္ေပါင္းျပီး ပို႔ေပးလိုက္တဲ့ ပါတိတ္ထမီတစ္ထည္ကို
အခါခါ မလဲတမ္း၀တ္ရင္း ၾကည္ႏူးေနတတ္တဲ့ အေမ

သာရာမကူးတဲ့ အေမ၊ အႆျပာ မခူးတဲ့ အေမ
ေ၀ဒနာ မပူးတဲ့ အေမ၊ ၀ါသနာ မရူးတဲ့ အေမ
ေစတနာ ထူးတဲ့ အေမ၊ အၾကင္နာဦးတဲ့ အေမ။

ရယူဖို႔ထက္ ေပးေ၀ျခင္းကို ျမတ္ႏိုးတဲ့သူ
အႏိုင္ယူျခင္းထက္ အနာခံျခင္းကို မက္ေမာတဲ့သူ

ကိုယ့္အက်ိဳးထက္ သားသမီးအက်ိဳးကို ေမွ်ာ္ကိုးတဲ့သူ
ခံယူျခင္းထက္ သြန္သင္ျခင္းကို မက္ေမာတဲ့သူ။

ေစတနာမွန္တဲ့ အေမ၊  သဒၵါသန္တဲ့ အေမ
အျပစ္ရွာ ရန္စကားေတြထက္၊ အနစ္နာခံ စကားေတြျမြတ္ ။

သားသမီးေတြက ကားစီးျပီးတိုက္ေဆာက္၊
တို႔အေမကေတာ့ ၀မ္းမီးေတာက္၊ ဗိုက္ေမွာက္။

သားသမီးေတြက ႏိုင္ငံရပ္ျခားသြား၊
တို႔အေမကေတာ့ ေတာျခံဳျမက္ၾကားနား။
အေမ့ဆီမွာ ေဒၚလာမရွိတာ၊ အေမ့ကိုယ္အေမသာ အသိဆံုးပါ။
အိတ္ကပ္မွာ ျခဴးတစ္ျပားမွ မ၀င္လဲ စိတ္ဓါတ္ဟာ ထူးမျခားနား အရင္လိုပါဘဲ

အေမေတြရဲ့ ဂုဏ္ပုဒ္ဟာ
ထုတ္ေဖၚ၍ မကုန္၊ ေဖာ္က်ဴး၍ မေလာက္

ႏွင္းတစ္ေပါက္မွ ဧ၀ရက္ေတာင္အထိ
မိုးထိလဲျမင့္၊ ေျမနက္ထဲ လွ်ိဳး
တန္ဖိုးရတနာ ထိုက္တန္လွပါရဲ့။
လူ႔ဘ၀ေခတ္သမိုင္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ
အေမဆိုတာ မေပါက္ဖြားလာခဲ့ရင္
ကမၻာဟာ တစ္ျခမ္းပဲ့သြားလိမ့္မယ္ထင္။

အမိမဲ့သား ေရနည္းငါး
သားဆိုးအေမ တေ၀ေ၀
လင္ဆိုးမယား တဖားဖား

သားကိုသခင္၊ လင္ကို ဘုရား
မိသားစုေတြ လူလံုးလွေစဖို႔ သူ႔ဘ၀ကို နင္းျပားအျဖစ္ခံယူလို႔
သားသမီးေတြအတြက္ စေတးခဲ့တဲ့ အေမ့ေသြးေတြ
သားသမီးေတြအတြက္ ပံုေအာခဲ့တဲ့ အေမ့ေခြ်းေတြ
သားသမီးေတြအတြက္ ရင္းႏွီးခဲ့တဲ့ အေမ့မ်က္ရည္ေတြ

အဲဒီ ေမတၱာရည္ေတြ ျမစ္ဖ်ားခံရာ ေဒသဟာ အေမ့ရဲ့ႏွလံုးသားထဲကပါ။
အေမ့ေသြးရည္က ငါတို႔ကို ရွင္သန္ေစခဲ့တယ္။
အေမ့ႏို႔ရည္က ငါတို႔ကို ၾကီးထြားေစခဲ့တယ္။
အေမ့ေခြ်းရည္က ငါတို႔ကို တိုးပြားေစခဲ့တယ္။
အေမ့ရုပ္ရည္က ငါတို႔ကို လိမၼာေစခဲ့တယ္။
အေမ့အသံေတြက ငါတို႔ကို သန္မာေစခဲ့တယ္။
အေမ့ဟန္ေတြက ငါတို႔ကို ခိုင္မာေစခဲ့တယ္။

ဆရာမျပ၊ နည္းမက် တဲ့၊
အေမ ျပခဲ့လို႔ ၊ စည္း၀ါးနဲ႔ ကခဲ့ၾကတဲ့
ဘ၀ ဇတ္ခံုေပၚက အေမ့သားသမီးေတြ။
ဆရာကို အာခံ၊ အာေခါင္လွံစူးတဲ့၊
အေမ့ကို မနာခံလို ျပာလူးတဲ့ သူလို
ေနာင္တနဲ႔ အေမ့သားသမီးေတြ။

အခုခ်ိန္မွာ စုေပါင္းညာညီ လက္အုပ္ခ်ီ၍
ဦးခိုက္ ဂါ၀ရ ျပဳလိုက္ပါသည္
ကမၻာ အဆံုးတိုင္၊ အေမျ႔ပံဳးႏိုင္ပါေစ ။  ။

မင္းေအာင္သက္လြင္
(ကမၻာတစ္လႊားမွ အေမမ်ားအားလံုးကို သားဆိုးကြ်န္ေတာ္ လက္စံုမိုး၍ ဂါရ၀ျပဳလိုက္ပါသည္။ ဘုရားသခင္ ေကာင္းၾကီးေပးပါေစ၊ အေမ့ကိုခ်စ္တဲ့ သားသမီးမ်ား အားလံုးကိုလဲ ဘုရားသခင္ေကာင္းၾကီးေပးပါေစ)

Hits: 3465
Comments (5)Add Comment
...
written by လင္းႏိုင္ဦး, October 21, 2012

ကၽြန္ေတာ္ ကိုမင္းေအာ္သက္လြင္ ဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကို ဖတ္သြားပါတယ္..
ေလးစားျပီး အားေပး လိုက္နာသြားပါတယ္.
ေက်းဇူးပါပဲဗ်ာ...
report abuse
vote down
vote up
Votes: -1
...
written by lamin, October 28, 2012
ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲရွိ ာေတြ အကုန္ေရးလိုက္လို႔

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အကို
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by ကိုေမာင္ , November 05, 2012
ေသေသခ်ာခ်ာ ကို ဖတ္သြားပါတယ္ ခင္ဗ်ာ ......... ေကာ္ပီလဲ လုပ္သြားပါတယ္ ဗ်
report abuse
vote down
vote up
Votes: +2
...
written by အမရာ, November 21, 2012
အရမ္းလည္းႀကိဳက္မိပ တယ္ အကို့ ကိုလည္းအဲလိုေရးနို ္တဲ့အတြက္အရမ္းကို လးစားမိပါတယ္ေနာက္ထ က္လည္းအမ်ားႀကီးအေမ ေႀကာင္းေလးေတြေရးန ုင္ပါေစလို့........................
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by မို႕, January 26, 2013
ေကာ္ပီကူးသြားတယ္ေန ္..
report abuse
vote down
vote up
Votes: +1

Write comment
smaller | bigger

busy

Facebook Google Twitter buttons

သက္ေသခံခ်က္မ်ား Testimony (random article)

ဘုရားဆံုးမတယ္ဆိုတာ ပါးပါးေလးလား --


ခင္ေမာင္ဝင္း(ရြာငံ)
သခင္ေယရႈကို ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ စိတ္ႏွလံုးအၾကြင္းကင္းမဲ႔ ယံုၾကည္ျခင္းေၾကာင္႔ အျပစ္စီရင္ျခင္းကေန လြတ္ေျမာက္ရတယ္။
အျပစ္စီရင္ျခင္းရင္ျခင္းကေနလြတ္ၿပီျဖစ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ပစၥဳပၸန္မွာ လုပ္ေနတဲ႕အျပစ္ကို ဘုရားကလစ္လ်ဳရႈလိုက္ၿပီလား။
စံုလင္ေသာအျပစ္လြတ္ျခင္းအက်ဳိးက ဘာအျပစ္လုပ္လုပ္ အဲဒိအျပစ္အတြက္ ပူပန္စရာ မလိုေတာ့ဘူးလား။  
ဒါဆို ဘုရားကသူ႔သားသမီးကို ဘာလို႔ဆံုးမေသးလဲ။ဆံုးမတယ္ဆိုတာဘာလဲ။

အျပစ္စီရင္ျခင္း-
ဆံုးမျခင္းဆိုတာကိုနားလည္ဖို႔ အရင္ဆံုး အျပစ္စီရင္ျခင္းအေၾကာင္းကို အရင္နားလည္ဖို႔လိုမယ္။ အျပစ္စီရင္ျခင္းဆိုတာ က်ဳးလြန္တဲ႔ အ ျပစ္ အတြက္ သတ္မွတ္ထားတဲ႔ျပစ္ဒါဏ္ကို က်ခံေစတာျဖစ္တယ္။ဒါၾကာင္႔ တူညီတဲ႔အျပစ္တစ္ခုကို က်ဳးလြန္သူတိုင္း အ တြက္ ျပစ္ ဒါဏ ္ဟာလည္းအတူ တူပဲ ျဖစ္တယ္။ အာဒံ၊ဧဝရဲ့ မ်ဳိးဆက္လူသားတိုင္းမွာ တူညီတဲ႔အျပစ္က်ဳးလြန္မႈ ရွိတယ္။အာဒံ၊ဧဝက်ဳးလြန္ခဲ႔တဲ႔ နား မေထာင္ျခင္းအျပစ္ေပါ႔။ဘုရား သခင္က လူသားတိုင္းကို အျပစ္သားလို႔သတ္မွတ္ထားတယ္။ အျပစ္သားဆိုတဲ႔ စကားလံုး က်မ္းစာထဲမွာ ပါသလားလို႔ ေမးဖူးတယ္။ အျပစ္သား ဆိုတာ အျပစ္ျပဳလုပ္ထားသူကိုဆိုလိုတယ္။အဂၤလိပ္က်မ္းစာက sinner လို႔ေရးတာကို ဗမာက်မ္းစာ (ယုဒသန္) မွာေတာ႔ အျပစ္ရွိေသာသူလို႔ သံုး တယ္။(ေဒ ၂း၂၆၊ယာ ၅း၂ဝ)။ ဒါေပမယ္႔ လက္ေတြ႕အေျပာမွာေတာ့ အျပစ္သားလို႔ပဲ သံုးၾက ပါ တယ္။ အျပစ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ႔ ဘုရားရဲ႕ အဘိဓမၼာကို နားလည္တဲ႔ ဒါဝိဒ္ရဲ႕ဝန္ခံခ်က္(ဆာ ၅၁း၅)  အတိုင္း ဓမၼပညာရွင္ ေပါလုက လည္းအတည္ျပဳေပးခဲ႔တယ္မဟုတ္လား။ ေရာ၅ း ၁၄ က အာဒံျပစ္မွားသည္နည္းတူ မျပစ္မွားေသာသူတို႔ကိုပင္ အစိုးရ၏။ ငယ္ ၁၈ မွာ ေတာ႔ တစ္ေယာက္ေသာသူ၏ ျပစ္မွားျခင္းအားျဖင္႔  လူအ ေပါင္းတို႔သည္ အျပစ္စီရင္ျခင္းႏွင္႔ေတြ႕ၾကံဳၾကရ၏။ ဒါေၾကာင့္ လူတိုင္းဟာ ဘုရားသခင္ရဲ႕ေရွ႕မွာ အျပစ္စီရင္ျခင္းခံရဖို႕ဟာ လြဲေရွာင္လို႔မရတဲ႔ အရာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ဒီကိစၥကို သခင္ေယရႈက အၿပီးသတ္ ေျဖ ရွင္းေပးခဲ့ပါၿပီ။ ေရာမ ၅ း၁၆ ေက်းဇူးေတာ္အရာမွာ အျပစ္မ်ားလ်က္ပင္ လြတ္ေစဟု စီရင္၏။ ဧ ၁ း ၈- .......ေက်းဇူးေတာ္သည္ အလြန္ ၾကြယ္ဝျပည့္စံုသည္ႏွင့္အညီ ထိုသားေတာ္၏အေသြးအားျဖင့္ အျပစ္လြတ္ေတာ္ မူျခင္းတည္းဟူေသာ ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူျခင္းေက်းဇူးကို ငါတို႔ သည္ခံရၾက ၏။ ေဟ ၁ဝ း ၁ဝ၊ ၁၄ ၊ ၁၇-၁၈  တို႔ကလည္း အျပစ္ျပႆနာကို လံုးဝသုတ္သင္ ေျဖရွင္းလိုက္ၿပီးၿပီ  ဆိုတာ ရွင္းျပထား ပါ တယ္။  ငယ္ ၁၈ မွာ ေနာက္တဖန္ အျပစ္ေျဖေသာ ပူေဇာ္သကာကိုျပဳစရာ အေၾကာင္းမရွိ လို႔ဆိုထားတယ္။ ဒါဟာ လူသားေတြ အျပစ္ စီရင္ျခင္းကေန လြတ္ဖို႕ဘာမွထပ္ လုပ္ေနစရာမလိုေတာ့ဘူး။ ဘုရားကလည္းဘာမွ မေတာင္းဆိုေတာ့ ဘူး၊ အားလံုးလံုေလာက္သြားၿပီ၊ ၿပီသြားၿပီ လို႔ေျပာလိုက္တာျဖစ္တယ္။

လူသားအားလံုးရဲ႕ အျပစ္အားလံုး (အတိိတ္၊ ပစၥဳပၸန္၊ အနာဂတ္) ကိုေယရႈခရစ္အေပၚမွာ တစ္ႀကိမ္တည္းစီရင္လိုက္ၿပီ။ ဒီစီရင္မႈဟာ တူ ညီတဲ႔ တေျပးညီစီရင္မႈျဖစ္တယ္ဆိုတာ သတိျပဳေစခ်င္တယ္။ တစ္ေယာက္အတြက္ တစ္မ်ဳိးမဟုတ္ဘူေပါ့ဗ်ာ။ အနာဂတ္မွာ မလုပ္ေသး တဲ႔အျပစ္ အတြက္ပါ စီရင္လိုက္ၿပီဆိုတာကို ျဖစ္ပါ့မလားလို႔ထင္တဲ႔သူကရွိျပန္တယ္။ သင္ရဲ႕အျပစ္အတြက္ သခင္ေယရႈ ေပးဆပ္တဲ႔အ ခ်ိန္ မွာ သင္ဟာ အနာဂတ္  မွာပဲ ရွိေနတာကုိစဥ္းစားၾကည့္ရင္ သေဘာေပါက္ႏိုင္ပါတယ္။ ကဲ ဒီေတာ့ အမွန္ယံုၾကည္သူဟာ အျပစ္စီရင္ျခင္း ကေန လြတ္ၿပီ။ အခုအ ျပစ္လုပ္မိလို႕ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေနာင္မွာလုပ္မိမယ္႔အျပစ္အတြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘုရားကစီရင္ေတာ့မွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ တနည္း အားျဖင့္ယံုၾကည္သူကို အျပစ္စီရင္ မဲ႔အလုပ္ကို ဘုရားသခင္ဟာ လံုးဝဖ်က္သိမ္းလိုက္ၿပီ။ဒါပါပဲ။ဒါဆို ယံုၾကည္သူတစ္ေယာက္ဟာ  အျပစ္လုပ္လည္း ဘုရားသခင္က လက္ပိုက္ၾကည့္ေနမွာပဲေပါ့။ ဒီလိုလား။ လံုးဝမဟုတ္ပါ။ ဆံုးမျခင္း ဆိုတာမလြဲဧကန္ရွိပါတယ္။

ဆံုးမျခင္း                                                                        
ဆံုးမျခင္းဆိုတာဘာလည္း။ ဓမၼေဟာင္း၊ ဓမၼသစ္ ႏွစ္ခုလံုးမွာသုံးတဲ႔ ဆံုးမျခင္းစကားလံုးဟာ ပဲ႔ျပင္ျခင္း၊ လမ္းတည့္ေပးျခင္း၊ အမွားျပင္ ေပးျခင္း၊ ေလ႔က်င့္သင္ၾကားေပးျခင္း စသည္ျဖင့္ အဓိပၸါယ္ရပါတယ္။ အျပစ္အတြက္ ဒါဏ္ေပးျခင္း၊ စီရင္ျခင္းလို႔ အဓိပၸါယ္မရပါဘူး။ ဘုရားသ ခင္ရဲ႕ ဆံုးမျခင္းအေၾကာင္းကို ေဟၿဗဲ ၁၂ း ၄-၁၂ ထဲကေန အဓိကထားၿပီး တင္ျပခ်င္ပါတယ္။ ဒီက်မ္းပိုင္းရဲ့ လိပ္စာကေတာ႔ ယံုၾကည္သူဆီ ကို ဆိုတာ ေသခ်ာပါတယ္။ ငါ့သားဆိုတဲ႔ လိပ္မူျခင္းကေန ဒါကိုေသခ်ာေစပါတယ္။

ဘာေၾကာင့္ဆံုးမတာလဲ ။
က်မ္းစာကရွင္းရွင္းလင္းလင္းေျပာတာက ကြၽန္ေတာ္တို႔ဟာ ဘုရားရဲ့သားေတြျဖစ္လို႔ပါပဲ။ အေဖဆိုတာသူ႔ရဲ့ သားေတြကို ဆံုးမရမယ္။ ပဲ့ျပင္ရမယ္။ဒီလိုလုပ္ရတဲ႔အေၾကာင္းရင္းက ခ်စ္လို႔ျဖစ္တယ္။(၁၂ း ၆-၇) မခ်စ္ရင္လြတ္ထားလိုက္မယ္။ ျဖစ္ခ်င္တာျဖစ္ေပါ့။ အျပန္အ လွန္ အေနနဲ႔ေျပာရရင္ သား၊ သမီး တိုင္းဟာသူ႔မိဘရဲ့ ဆံုးမတာခံရမွာျဖစ္တယ္မဟုတ္လား။သူ႕ရဲ့ဆံုးမတာကိုခံစရာမလိုဘူး။ ခံလည္းမ ခံ ခဲ့ဖူးဘူး ဆိုရင္ ေတာ့ အဲဒိလူဟာ ဘုရားရဲ့သားမဟုတ္လို႔ပဲ။က်မ္းစာကဒီအတိုင္းေျပာတယ္။( ၁၂ း၈)။ ဒီေတာ့ ဘုရားသခင္ဟာ သူ႔ရဲ့သား ေတြကို ခ်စ္တဲ့အတြက္ ေသခ်ာေပါက္ဆံုးမမယ္ ဆိုတာ ေျမႀကီးလက္ခတ္မလြဲပါပဲ။ (ဗ်ာ ၃း၁၉) ငါခ်စ္သမွ်ေသာသူတို႕၏ အျပစ္ကိုငါ စစ္ေဆး၊ သူတို႔ကိုဆံုးမတတ္၏။ ဘာေၾကာင့္ဆံုးမတာလဲ။ခ်စ္လို႔။


ဘယ္လိုဆံုးမသလဲ
စကၤာပူက တရားေဟာဆရာတစ္ေယာက္ ေရးတဲ႔စာအုပ္ထဲမွာ ဒီလိုေရးထားတာဖတ္ဖူးတယ္။ ဒီ ေဟၿဗဲမွာေျပာတဲ႔ ဆံုးမျခင္း ဆို တာ မိဘကသူ႔ရဲ့ကေလးငယ္ကို ႏႈးညံ့သိမ္ေမြ႕ေပ်ာ့ေပ်ာင္းညွင္သာစြာ ေစာင့္ေရွာက္ပဲ့ထိမ္းေပးျခင္း ျဖစ္တယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ ဘုရားသခင္ ဟာခ်စ္ျခင္းေမတၱာရွင္ျဖစ္တယ္။ သိုးထိမ္းျဖစ္တယ္။ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ဆိုတာ ဂ်ဳိးငွက္။ ႏႈးညံ့တယ္။ သိမ္ေမြ႔တယ္။ ဒါအမွန္ဘဲလား။ ဟုတ္ကဲ႔။ ဒီယူဆမႈမွာ အမွန္တရားရဲ့ အစိတ္အပိုင္းတခ်ဳိ႕ ပါဝင္ေနတယ္ဆိုတာ ျငင္စရာအေၾကာင္း မရွိပါဘူး။ ဒါေပ မယ္႔ ဒါဟာအခ်ိန္တိုင္း၊ အေျခအေနတိုင္း အတြက္မဟုတ္ဖူး ဆိုတာနဲ႕ ဘုရားသခင္မွာ ဒီလကၡဏာေတြပဲ ရွိတာ မဟုတ္ဖူးဆိုတာကိုေတာ့ အထက္ကေျပာတဲ့ဆရာ မသိပဲ မေနဘူးလို႔ ကြၽန္ေတာ္ယံုၾကည္တယ္။သိသိႀကီးနဲ႔ ဆံုးမျခင္းကိစၥမွာ ခဏႏွာေစးထားတာ ျဖစ္ေနမလားေတာ့ မသိပါဘူး။ ဒီေတာ့ ဘုရားသခင္ရဲ့ ဆံုးမျခင္းဟာ ဘယ္လိုလဲ။ ပါးပါးေလးလား။ ထူတတ္သလား။က်မ္းစာမွာသံုးတဲ႔ စကားလံုးေတြကေန ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္။


ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ့ ဗမာက်မ္းစာ(ယုဒသန္) မွာေတာ့ ဆံုးမျခင္း စကားလံုးကိုပဲ ပံုေသသံုးထားပါတယ္။ အဂၤလိပ္က်မ္းစာေတြမွာေတာ႔ အခန္းငယ္ တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု မတူပဲ  ဆံုးမျခင္းဆိုတဲ႔စကားကို ေဝါဟာရ အသံုးေျပာင္းၿပီးသံုးထားပါတယ္။ေနာက္ၿပီး အဂၤလိပ္ဘာသာျပန္ က်မ္းကြဲ ေတြမွာ  က်မ္းပိုဒ္တစ္ပိုဒ္ထဲကိုပဲ မတူညီတဲ့ ဘာသာျပန္မႈေတြရွိပါတယ္။ ဒါကေတာ့ မူရင္း ဂရိ စကားလံုးရဲ့ အဓိပၸါယ္ကိုက အဲဒိလိုဘာသာ ျပန္ႏိုင္တဲ႔ အဓိပၸါယ္ေတြသက္ေရာက္ေနလို႔ ျဖစ္တယ္။ ေဝါဟာရေျပာင္းတာသက္သက္လို႔ေတာ့ေျပာလို႔မရပါဘူး။ ဆံုးမျခင္းသေဘာနဲ႔ သူ႔ရဲ့အတိမ္အ နက္ပါ ေျပာင္းလဲသြားပါတယ္။ စကားလံုးအားလံုးကိုစုစည္းလိုက္ရင္ ဆံုးမျခင္းရဲ့ပံုသဏၭာန္၊ ပမာဏကို ပိုၿပီး ထင္ထင္ရွားရွား နားလည္ႏိုင္လာပါ တယ္။ ဒီေတာ႔ ေဟၿဗဲ ၁၂း၄-၁၂ ထဲမွာ ဆံုးမျခင္းအတြက္သံုးထားတဲ႔ အဂၤလိပ္ဘာသာျပန္စ ကားလံုးေတြကိုၾကည့္ရေအာင္။
chasten (အျပစ္ေပးဆံုးမသည္ )၊  punish ( ျပစ္ဒါဏ္ေပးသည္ )၊  whip ( က်ာပြတ္ႏွင့္ရုိက္သည္ )၊  courage(အ ျပစ္ဒါဏ္ ေပးသည္ ၊ ႀကိမ္ေဆာ္သည္ )၊  discipline ( စည္းကမ္းၾကပ္မတ္သည္၊စည္းကမ္းရွိေအာင္ ဒါဏ္ခပ္သည္ )၊  train( ေလ့က်င့္သင္ၾကား ေပးသည္ )၊   correct    (အမွားျပင္ေပးသည္ )၊  rebuke ( ျပစ္တင္ႀကိမ္းေမာင္းသည္ )၊  reprove ( ျပစ္တင္ႀကိမ္းေမာင္းမာန္မဲသည္ )၊  showing your wrong  (   အ မွားေဖာ္ျပသည္  ) ဆိုတဲ႔ စကားလံုး ေတြျဖစ္ပါတယ္။ ကဲ ဒီစကားလံုးေတြကို သံုးသပ္ၾကည့္႔ရင္ ဘုုရားသခင္ရဲ့ဆံုးမျခင္း ဆိုတာ အၿမဲတမ္းေပ်ာ့ ေျပာင္းညွင္သာႏႈးညံ့ေနတာမဟုတ္ဘူးဆိုတာ ေတြ႕ရေပလိမ့္မယ္။ မွားေနသူရဲ့ အသိတရားေပၚမူတည္ၿပီ လိုအပ္သ လိုကိုင္တြယ္သြားမွာ ျဖစ္တယ္။ ဘုရားသခင္ရဲ့ ကိုင္တြယ္မႈသက္ ေရာက္တဲ႔အခါ ခံစားရတဲ႔သူဘယ္လိုျဖစ္ႏိုင္လဲဆိုတာကိုလည္းသတိေပး ထားပါတယ္။ ဆိုလိုတာက သင့္ကိုဘုရားက ဆံူးမလာတဲ့အခါ သင့္စိတ္ထဲမွာ အဲဒီလိုေတြမျဖစ္ဖို႕ သတိေပးထားတာျဖစ္တယ္။ ဘယ္လုိ ျကိုသတိေပးထားလဲ ၾကည့္ရေအာင္။  အခန္းငယ္ငါးမွာ ေပါ့။ ဗမာက်မ္းစာအရ ဒုတိယစာေၾကာင္းမွာ သင္၏အျပစ္ကို စစ္ေဆးေတာ္မူ ေသာအခါ စိတ္မပ်က္ႏွင့္ ။  အဲဒိစိတ္မပ်က္ႏွင့္ ဆိုတဲ႔စကားစုက ဆံုးမျခင္းခံရစဥ္ ျဖစ္ေပၚလာႏုိင္တဲ႔ခံစားမႈကို ၿကိုတင္သတိေပးခ်က္ ျဖစ္တယ္။ မတူညီတဲ့ အဂၤလိပ္ဘာသာျပန္ကြဲေတြမွာေတာ့ ဒီလိုသံုးထားတယ္။ faint  (မူးေမ့မလိုျဖစ္သည္၊သတိလစ္သည္)   discourage ( စိတ္ပ်က္ အားေလ်ာ့သည္)၊  resent (မခံမရပ္ႏိုင္ျဖစ္သည္)၊   lose heart( စိတ္ဓါတ္ က်သည္) ။  အဲဒီလိုျဖစ္သြားႏိုင္တယ္။ ျဖစ္မသြားပါနဲ႕ေပါ့။ ကဲ ဒါဆိုပါးပါးေလးလို႔ေျပာလို႔ရပါ့မလား။


ဆံုးမျခင္းရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္
ဘာေၾကာင့္ဘုရားကကြၽန္ေတာ္တို႔ေတြ အမွားလုပ္ရင္ ဆံုးမေနရတာလည္း။အျပစ္စီရင္ျခင္းကို ရုတ္သိမ္းၿပီးၿပီ၊ကယ္တင္ ျခင္း ေပး ၿပီးၿပီပဲ၊ ထားလိုက္ေတာ့ေပါ့။ သန္႔ရွင္းတဲ႔ဘုရားက ကြၽန္ေတာ္တို႔ကိုကယ္တင္ျခင္းကိုေရာက္ေစကတည္းက သူ႔မွာရည္ရြယ္ခ်က္ရွိတယ္။ အဲဒါဘာလည္းဆို ရင္ ေကာင္းတဲ႔အက်င့္မွာ က်င္လည္ဖို႔(ဧ ၂း၁ဝ)၊ၿပီးေတာ့ သူသန္႔ရွင္းသလို သူ႔သားေတြကိုသန္႔ရွင္းတဲ႔အသက္တာ ရွိေစလိုတဲ႔အတြက္ေၾကာင့္ျဖစ္ တယ္။(၁ေပ ၁း၁၆၊ေဟ ၁၂း၁ဝ)။ဒါေၾကာင့္ အဲဒိအလိုေတာ္ထဲကေန ေခ်ာ္ထြက္သြားတဲ႔သူကို ဘုရားက နည္း မ်ဳိးစံုနဲ႔ျပန္ဆြဲထဲ႔မွာပဲ။တကယ္ေတာ႔ဒါ ဟာ ႀကီးမားတဲ႔ဘုရားေမတၱာရဲ႕ စီးဆင္းမႈျဖစ္တယ္။ဝမ္းနဲစရာေကာင္းတာက ဘုရားရဲ႕ဆံုးမျခင္း ေမတၱာကိုနားမလည္၊လက္မခံလိုတဲ႔သူေတြက ဆံုးမ ျခင္းဆိုတာမရွိဘူး။ ဒီလိုသာဆံုးမတတ္ရင္ ဘုရားဟာ အျပစ္မရွိအျပစ္ရွာေနတဲ႔ ကမၻာ့ ရဲမင္းႀကီးေပါ့ဆိုၿပီး ခနဲ႔ခ်င္ၾကေသးတယ္။ၾကားရတာ စိတ္ လည္းဆိုးခ်င္တယ္။သနားလည္းသနားတယ္။ ဒီလိုလက္မခံ၊ ေရွာင္ထြက္လို႔ ဘုရားလက္ကလြတ္မွာမွမဟုတ္တာဗ်ာ။
တကယ္ေတာ့ ဘုရားဆံုးမတာကိုေၾကာက္ရမယ့္အရာမဟုတ္ဘူး။ဝမ္းေျမာက္စြာ လက္ခံရမယ့္အရာ။အစကတည္းက အသက္တာကို ဘုရား ႏွစ္သက္တဲ႔ အလိုေတာ္လမ္းထဲမွာေလွ်ာက္ခ်င္တဲ႔သူအတြက္ေတာ့ ကိုယ္လမ္းေခ်ာ္သြားမိတဲ႔အခ်ိန္မွာ  ဘုရားကျပန္တဲ႔ေပးတာကို ပဲ့ျပင္ျခင္း ေက်းဇူးေတာ္ဆိုပါလားလို႔နားလည္ၿပီး  ၾကည္ႏႈးဝမ္းေျမာက္မွာအမွန္ျဖစ္တယ္။ ဘုရားသခင္ရဲ႔ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းမွာမလြဲ ဧကန္ျဖစ္တယ္။(ေဟ ၁၂း၁၁)


ဆံုးမျခင္းရဲ႕သေဘာသဘာဝ
ကေလးတစ္ေယာက္ကို ဘယ္လိုဆံုးမရမလဲဆိုတာ နားလည္တဲ့ပံုမွန္မိဘတစ္ေယာက္ပင္လွ်င္ ထစ္ကနဲဆိုတုတ္ဆြဲရုိက္၊ နရင္းအုပ္ ဆို တာမရွိပါဘူး။လူသားမိဘထက္ လူအေၾကာင္းပိုနားလည္တဲ႔ ဘုရားသခင္က ဘယ္သားကို ဘယ္လိုဆံုးမရမလဲဆိုတာ  ေကာင္းေကာင္း  နားလည္ တာေပါ့။ စကားနဲ႕(ႏႈတ္ကကတ္ေတာ္နဲ႔)စမယ္။ပတ္ဝန္းက်င္ျဖစ္ပ်က္မႈေတြနဲ႔လည္းသင္မယ္။ေျဖာင္းေျဖာင္းဖ်ဖ်ေလးေပါ့။ အဲဒိမွာ ပဲ အမွားသိၿပီးျပဳျပင္ ရင္ရပ္မယ္။ ဒါမွမရေသးရင္ ေနာက္တဆင့္တက္မယ္။ ဒီအဆင့္မွာ နားလည္သြားရင္ ရၿပီ။ မရရင္ ေနာက္တဆင့္ ေပါ့။ ဘုရားကစိတ္ရွည္တဲ့ ဘုရား၊အေကာင္းကို အၿမဲေမ်ာ္လင့္ေနတဲ႔ဘုရား မဟုတ္လား။(သု ၂၉း၁)
ဒါေၾကာင့္ အျပစ္လုပ္မိတာ၊ မွားတာခ်င္းတူတာေတာင္မွ အမွားျပင္ေပးတာ၊လိုအပ္လို႔ဆံုးမခံရတာခ်င္းတူမွာ မဟုတ္ဘူး။ တစ္ ေယာက္ ခ်င္းရဲ့ လည္ပင္းခိုင္တာခ်င္းမတူဘူး မဟုတ္လား။နဲနဲျပန္ဆက္စပ္ရရင္ အျပစ္စီရင္တာက်ေတာ့ ဒီလိုမဟုတ္ဘူး။အျပစ္တူရင္ ျပစ္ဒါဏ္အတူတူပဲ၊ ဒါကြာျခားတယ္။ ဆံုးမမႈပမာဏက ဘယ္ေလာက္ျပင္းထန္သြားႏိုင္လဲ။ ဘယ္လိုမွ ေနာင္တမရႏိုင္ဖူးဆိုရင္ေတာ႔ အသက္ရွင္ေနျခင္းေၾကာင့္ရမယ္႔အ ခြင့္အေရးေတြ ဆံႈရံႈးေစလိမ္႔မယ္။ ဒါကိုေသျပစ္လို႔ေခၚၾကတယ္။ ေျမႀကီးေပၚမွာဆက္ထားလို႔ သူ႔အတြက္လည္းအက်ဳိးမရွိ သူတပါးအတြက္လည္းအ က်ဳိးမရွိေတာ့တဲ့ ဒီလူကို သ႔ူယံုၾကည္ျခင္းေၾကာင့္ရထားတဲ့ ထာဝရေနအိမ္ကို ျပန္ေခၚထားလိုက္တာေပါ့။ ဒီေန႔ ေျမႀကီးေပၚမွာ အသက္ရွင္ေနတယ္ ဆိုတာ ထာဝရကာလအတြက္ ျပင္ဆင္ဖို႔ရတဲ႔အခ်ိန္နာရီ အခြင့္ အေရးမဟုတ္လား။ ဒါကိုလက္လြတ္သြားၿပီေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ ဘုရားဆံုးမျခင္းမွာ ပါးသလား ထူသလားဆိုတာက အမွားလုပ္တဲ႔သူရဲ႔ ျပဴ ျပင္မႈကို ခံယူတဲ႔အေပၚမွာ မူတည္တယ္။


ဘယ္လိုတုန္႔ျပန္မလဲ
ကဲဒါဆို ဘုရားသခင္ရဲ႕ဆံုးမျခင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးအၾကမ္းျပင္းေတာ႔ ရပါၿပီ။ဘယ္လိုတုန္႔ျပန္ရမလဲဆိုတာ က်မ္းစာကေန ဆက္သင္ ယူရ ေအာင္။ပထမဆံုးေတာ့ ေဟၿဗဲမွာပါတာကို အရင္ေလ့လာရေအာင္။အခန္းငယ္ငါးမွာ ထာဝရဆံုးမေတာ္မူျခင္းကို မမွတ္ဘဲ မေနႏွင့္။ ထံုးစံအတိုင္း တျခားဘာသာျပန္မႈေတြကိုၾကည့္ရေအာင္။  despise (အထင္အျမင္ေသး၊မေလးမစားလုပ္သည္)၊  angry (ေဒါသျဖစ္သည္)၊ think lightly (ေပါ႔ ေပါ႔သေဘာထားသည္)၊ ဘုရားသခင္က ဆံုးမတဲ႔အခါ အဲဒီလိုသေဘာမထားနဲ႔ လို႔သတိေပးထားတာျဖစ္တယ္။ အေလးအနက္သေဘာထားၿပီး အေျခအေနအေပၚ အာရုံစိုက္ဖို႔လိုတယ္။ဒါပထမအဆင့္။

ၿပီေတာ့ ကိုယ္အျပစ္ကို ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ရမယ္။ ဒီမွာျပႆနာနဲနဲ ရွိတယ္ဗ်။ ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ျခင္းဆိုတာ မလိုဘူးလို႔ မိုက္မိုက္ မဲမဲေျပာတာ ၾကားရတယ္။ဘုရားက ကာလသံုးပါး အျပစ္ေတြကို ခြင့္လြတ္ေပးၿပီး ျဖစ္လို႔အျပစ္အတြက္ေတာင္းပန္ေနစရာ မလိုေတာ့ ဘူးဆိုၿပီ ဓမၼဥာဏ္ကြန္႔ျမဴး လိုက္တာျဖစ္တယ္။ အျပစ္စီရင္ျခင္းကေန လြတ္ျခင္းရဲ႕ သေဘာအတိုင္း အျပစ္စီရင္မခံရဖို႔ ေတာင္းပန္စ ရာ မလိုပါဘူး။စီရင္ျခင္းက ၿပီးသြားၿပီကိုး။ အခု ၁ ေယာ ၁ း၉ မွာ ေတာင္းပန္ခိုင္းတာက ဒီအတြက္မဟုတ္ေပဘူးေလ။ အရင္ဆံုး လက္ခံရ မွာက ဒီက်မ္းခ်က္ဟာ ေျပာင္းလဲၿပီးသားလူ၊ ယံုၾကည္သူကို ေျပာတာျဖစ္တယ္ဆိုပဲ။ က်မ္းအဆက္အစပ္အရ ဒါျငင္းခံုစရာအ ေၾကာင္းမ ရွိပါ။ ငါတို႔အျပစ္ကိုလြတ္၍လို႔သာေျပာ ထားတာျဖစ္ၿပီး အျပစ္စီရင္ျခင္းမွ လြတ္ျခင္းလို႔ ေျပာထားတာမဟုတ္ဘူး။ အထက္မွာေျပာခဲ႔သ လိုပဲ ကိုယ့္အမွားကိုေစာေစာသိၿပီး ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ရင္ နာက်ဥ္မယ္႔ ဆံုးမျခင္းကေန လြတ္ရတာေပါ့။ ဒီမွာအေရးႀကီးတာက စစ္မွန္တဲ႔ ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ျခင္း ျဖစ္ဖို႔လိုတယ္။ ခြင့္လြတ္ျခင္းကိုေတာင္းခံတဲ့ အခါမွာ ပူးတြဲယူရမယ္႔အရာရွိ တယ္။ အဲဒါက ဒုစရုိက္အျပစ္ကေန သန္႔ရွင္းေစျခင္းျဖစ္တယ္။ တနည္းအားျဖင့္ဆိုရင္ ဒီအျပစ္ကို ထပ္မံမလုပ္ေစေတာ႔တဲ႔ အျပစ္ကိုေအာင္ဲျမင္ ျခင္းျဖစ္တယ္။ဒါေၾကာင့္ မိမိအျပစ္ကိုသိၿပီး ခြင့္လြတ္ျခင္းအတြက္သာမကပဲ အျပစ္ကေနေအာင္ျမင္ျခင္းရဖို႔ ဆႏၵရွိရမယ္။ဒါမွ စစ္မွန္တဲ႔ ဝန္ခ် ေတာင္းပန္မႈျဖစ္  တယ္။ ဂတိေတာ္အတိုင္း အက်ဳိးကိုခံစားရမယ္။


ယံုၾကည္သူတခ်ဳိ႕အားျဖင့္ ကိုယ္႔ရဲ႕အမွားကိုသိျမင္ေစတာဟာလည္း ဘုရားသခင္ရဲ႕ေျပာ႔ေျပာင္းညွင္သာတဲ႔ဆံုးမပဲ႔ျပင္မႈ နည္းလမ္း တစ္ခုျဖစ္ တယ္။ဒါေၾကာင့္ ပြင့္လင္းၿပီးထင္သာျမင္သာရွိတဲ႔ မိႆဟာရရွိဖို႔လိုတယ္ (၁ေယာ ၁း၇)။ အလင္းထဲမွာရွိတယ္ဆိုတာ ဟန္ ေဆာင္ဖံုး ကြယ္မႈမရွိတဲ႔ ဆက္ဆံေရးမ်ဳိး ျဖစ္တယ္။ဒါမွ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ အျပစ္ေဖာ္ျပလို႔ရမွာေပါ႔(၂တိ ၃း၁၇)။ ေမတၱာျပ ေထာက္စာၾကည့္ရႈလို႔ရမယ္မဟုတ္လား (ေဟ ၁ဝး၂၄-၂၅)။ဒီလိုလူဟာ လမ္းမွားေနရင္ေတာင္ လမ္မွန္ျပန္ေရာက္ဖို႔ လြယ္တာေပါ႔။
ေနာက္ဆံုးခြန္အားေပးျခင္တာကေတာ႔ ဘုရားသခင္ဟာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို လမ္းေၾကာင္းမွန္မွာရွိဖို႔အတြက္ အထပ္ထပ္အနည္းနည္း  ဆံုးမမွာမွန္ေပမဲ႔ အဲဒါကိုေျမာ္လင့္ၿပီးေၾကာက္ရြံ႕စိတ္နဲ႔အသက္ရွင္ရမွာမဟုတ္ဘူး။ ငါအျပစ္လုပ္ရင္ ဘုရားကဆံုးမမွာ၊ငါ့ကိုဆံုးမေတာ႔မ လားမသိဘူးဆိုတဲ႔ အ ေတြးက အျပစ္လုပ္မယ္႔စိတ္ကေန စေနတဲ႔အသက္တာ ျဖစ္ေနတယ္။ ဒါဟာအရႈံးရဲ႕ အစလို႔ေျပာလို႔ရတယ္။ ေက်းဇူးေတာ္ရဲ႕ ပဲ႔ျပင္မႈေအာက္မွာ အျပစ္ကိုေအာင္ျမင္တဲ႔သူဆိုတာအမွန္သိၿပီး ဘုရားသားတစ္ေယာက္ပီပီ အသက္ရွင္ေနတဲ႔သူျဖစ္တယ္ ဆိုတဲ႔ အမွန္တရားေပၚမွာရပ္ၿပီး အသက္ရွင္ရ မယ္။(သု ၃း၅-၆၊ဧ ၅း၁)။ဘယ္အေျခအေနမွာျဖစ္ျဖစ္၊ဘယ္အခ်ိန္မွာျဖစ္ျဖစ္ ဘုရားထံရဲရဲ ဝံ့ဝံ့တိုးဝင္ၿပီးအားယူရမယ္၊အကူအညီယူရမယ္(ေဟ၄း၁၆)။


ကြၽန္ေတာ္တို႔ကမွားတတ္တယ္ဗ်ာ။ဒါကိိုသိေနတဲ႔ဘုရားက ေစာင့္ၾကည့္ၿပီး ထိမ္းသိမ္းပဲ႔ျပင္ေပးေနတယ္။ဘယ္ေလာက္ေက်းဇူး တင္ဖို႔ေကာင္းသလဲ။ဝမ္းေျမာက္ဖို႔ေကာင္းသလဲ။ဒါကိုအေတြးေခ်ာ္ၿပီး ဘုရားကအျပစ္လိုက္ရွာေနတာပဲလို႔ ေတြးရင္ေတာ႔ ေက်းဇူးေတာ္တခု ဆံုးရႈံးရၿပီေပါ့။
ဒါေၾကာင့္ ဘုရားဆံုးမျခင္းဆိုတာ ဘုရားရဲ႕သေဘာကိုသိတဲ႔သူ၊ ဘုရားနဲ႔သြားလာရတာေပ်ာ္ေမြ႔တဲ႔သူ၊အသက္တာကို ဘုရားရဲ႕ အလို ေတာ္ ေအာက္မွာရွင္လိုသူအတြက္ ပါးတာထူတာ အေရးမႀကီးေတာ့ပါဘူး။ေကာင္းးကင္အဖရဲ႕ ေမတၱာနဲ႔ ထိေတြ႔ရျခင္းလို႔ ခံစားရမွာ အမွန္ျဖစ္တယ္။
ဘုရားသခင္ရဲ႕ေက်းဇူးေတာ္ေမတၱာတစ္ပါးျဖစ္တဲ႔ ဆံုးမသြန္သင္ အမွားျပင္ေပးျခင္းရဲ႕ အရိပ္ေအာက္မွာ လြတ္လပ္ျခင္း၊သန္႔ရွင္းျခင္း အ သက္တာရရွိၿပီး ေအာင္ျမင္လ်က္ ဘုရားဘုန္းထင္ရွားေစေသာ သူေတြျဖစ္ပါေစ။                                                                  

ခင္ေမာင္ဝင္း(ရြာငံ)

 

ဝိညာဥ္ေရးရာ Spiritual (random article)

အကြ်ႏ္ုပ္စိတ္ႏွလံုး၏၀မ္းေျမာက္ျခင္း



ေဒါက္တာသိန္းေဌး (Translated)

ပညတ္ေတာ္ (၁၀)ပါး
ငါသည္ သင္၏ ဘုရားသခင္၊ ထာ၀ရဘုရားျဖစ္၏ ဟု မိန္႔ေတာ္မူေသာ ဘုရားရွင္ပညတ္သည္ကား ...
၁။ ငါမွတပါး အျခားေသာဘုရားကို မကိုးကြယ္ႏွင့္။
၂။ ရုပ္တုဆင္းတုကို ကုိယ့္အဘို႔ မလုပ္ႏွင့္၊ ဦးမခ်၊ ၀တ္ မျပဳႏွင့္။
၃။ သင္၏ ဘုရားသခင္ ထာ၀ရဘုရား၏ နာမေတာ္ကို မုသာနွင့္ဆိုင္၍ မျမြတ္ဆိုႏွင့္။
၄။ ဥပုသ္ေန႔ကို သန္႔ရွင္းေစျခင္းငွာ ေန႔ရက္ကို ေအာက္ေမ့ေလာ့။
၅။ သင္၏ မိဘမ်ားကို ရိုေသစြာျပဳေလာ့။
၆။ လူ႔အသက္ကို မသတ္ႏွင့္။
၇။ သူ႔မယားကို မျပစ္မွားႏွင့္။
၈။ သူ႔ဥစၥာကို မခိုးႏွင့္။
၉။ ကိုယ္ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာ သူ တဘက္၌ မမွန္ေသာ သက္ေသကို မခံႏွင့္။
၁၀။ ကိုယ္ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာ သူ၏ ဥစၥာပစၥည္း တစံုတခုမွ လိုခ်င္ေသာစိတ္ မရွိေစႏွင့္။
Read more... Link  

Footer Monthly Articles & Web.Blogs

 

၀ိညာဥ္ေရးဆိုင္ရာလစဥ္ေရြးခ်ယ္ထားေသာမုရန္ေဆာင္းပါးအခ်ိဳ႔

 


Our Friendly Web & Blogs Links
jbcs.org.sg/main
woorank.com/en/www/sawpatrick.net
moemaka.com/2012/06/guest-writer-ျပည္သူတို႔လိုခ်င္ေနတ
spiritlessons.com/languages/index.htm
thawthikho.blogspot.com/2010/02/blog-post_9931.html
mahnkoko.blogspot.com.au
divinerevelations.info/languages/index.htm
mcathailand.com
myanmarinsingapore.com
karenfamily.org/profiles/blogs/links-1
zomimessenger.com/2012/09/column-music-column-extra-links-holy.html
streamoflife99.com/articles/jesus18yrsproblem.html
tudoenkung.wordpress.com/online-bibles
burmesebible.com/links.htm
jinghpawtingsan.blogspot.com/2011/04/morphvox-junior-voice-changer.html
sawkyawoo.com/2011/10/website_21.html
bethelkhrihfabu.net/nitin-bible-relnak.html
immanuelmyanmarchurch.com/apps/blog
mahnkoko.blogspot.com.au/2012/06/blog-post_10.html
kc-nl.blogspot.in/2011/09/2011-ning-ladaw-kcnl-nawku-hpung-wai.html
laaituibaptistchurch.com
mahnkoko.blogspot.com/2012/07/normal-0-false-false-false-en-au-x-none.html
mcflondon.com
dawnathar.blogspot.com/2010/11/blog-post_8330.html
imcwheaton.org
kc-nl.blogspot.com/2012/05/atrocities-in-kachin-land.html
kokomaunguk.blogspot.co.uk/2012/01/blog-post_21.html
sawpatrick.net
shinthan.com
bangkokchristchurch.net
batupuei.webs.com
burmesebible2008.blogspot.com/2009/10/typhoon-in-philippines.html
globalmcf.ning.com
intouchcnet.com
karanilan.webs.com/apps/videos/videos/show/5464117
kokomaunguk.blogspot.com.au/2012/06/blog-post_09.html
kokomaunguk.blogspot.sg/2012/08/blog-post_8666.html
mcctulsa.com
mgchit.blogspot.in/2012/08/blog-post_18.html
mmwebgallery.com
nlbcusa.wordpress.com
sawchit.blog.com/2011/06/12/က်ီးတို႔အလယ္မွ-ေဒါင္း
sawchitthu.blogspot.com/2012/03/software-license-version.html
simonkamta.blogspot.com/p/mp3-download_16.html

swecanaan.blogspot.com/2012/09/andriod-phone-program.html
thelordword.com
tkbc-japan.net
bangkokchristchurch.net

haineni.ning.com
bangkokchristchurch.net
globalmcf.ning.com/
thawthikho.blogspot.com
orangeask.com
miccfortwayneusa.blogspot.com
mcflondon.com
kokomaunguk.blogspot.com

mission-one.co.cc                   
chanlinnay.mandalaybloggers.org

thespiritfruit.com
mg-m.blogspot.com  က်မ္းစာေလ့လာနည္းမ်ား
mcbc4u.blogspot.com မုရန္ေဆာင္းပါးအခ်ိဳ႔.
www.myatmingalar.com/ ျမတ္မဂၤလာေဒသနာမ်ား
myanmar-odb.org ေန႔စဥ္ခြန္အား(ျမန္မာ)

Ref:

http://www.alexa.com

Facebook Twiter Google Buttons

ရယ္ရႊင္ဘြယ္ရာ (Random Selection)


စံတိုး
ေယရႈခရစ္အမည္ဟာ အျပစ္ရွိသူကိုကယ္တင္သူ လို႔အဓိပၸါယ္ရွိပါသည္။ အခ်ိဳ႔သည္ ဆင္းရဲေသာ္လည္း မိမိကေလးေမြးလာေသာအခါ သိန္းၾကြယ္ ဟုအမည္ေပးသည္။ အျခားတဦးက အျပိဳင္အဆိုင္ သူတို႔ေမြးလာေသာကေလးကို သန္းၾကြယ္ ဟု နာမည္ေပးလိုက္ျပန္သည္။ မိမိကေလးကို နာမည္ေကာင္းေကာင္း ေပးၾကသည္။ မည္သူမွ မိမိကေလးကု ဒုကၡ ..ဟု အမည္မေပးၾကပါ။ ေပးသည့္နာမည္က ျငိမ္းခ်မ္၊ သို႔ေသာ္ ေသာင္းက်န္းသလားမေမးႏွင့္ .. ဒီလိုပါပဲ၊

ခရစ္ယာန္မ်ားလည္း ကိုယ့္သားသမီးကို ပီတာ၊ ယာကုပ္၊ ေပါလု၏ တကယ့္အေကာင္းစားနာမည္မ်ား ေပးသည္။ ျမစ္ၾကီးနားေထာင္သို႔ ခရစ္စမတ္ပြဲေတာ္လုပ္ေပးေသာအခါ ေထာင္က်သူ လူေထာင္ေက်ာ္ရွိသည္။ အမည္ ေပါလု လက္ေထာင္ခိုင္းရာ အမ်ားၾကီးေထာင္ၾကသည္။ အမည္ ေပတရု .. သာ၍မ်ားေသးသည္။ ဘာအမႈလဲ ေမးေသာအခါ နံပါတ္ဖိုး ဘိန္းျဖဴအမႈ။ ထပ္ေမးသည္.. ယုဒရွကာယုတ္ပါလား ဆိုေသာအခါ တေယာက္မွ လက္မေထာင္ပါ။

ဆိုလိုသည္မွာ နာမည္တိုင္း အဓိပၸါယ္ရွိပါသည္။

ေယရႈဆိုေသာနာမည္... တဖက္မွၾကည့္လွ်င္ လူမ်ားကို အျပစ္မွကယ္မည့္သူ ..၀မ္းသာစရာေကာင္းလွသည္။ ဘယ္လူမ်ိဳးမဆို ဘယ္ဘာသာမဆို အျပစ္ရွိသူမ်ားကို သူလာကယ္ပါသည္။  သူ႔ဖက္မွျပန္ၾကည့္လွ်င္ စိတ္ထိခိုက္စရာပင္၊ ေလာကလူမ်ားလုပ္ေသာအျပစ္ကို သူက မဆီမဆိုင္ သူကခံရမည္ျဖစ္သည္။ လူသားအေနႏွင့္ မဆီမဆိုင္မခံႏိုင္ပါ။ ခံသင့္ေသာေၾကာင့္ အျပစ္ဒဏ္ခံရသည္ကိုပင္ မတရားခံရသည္ ဟု ထင္ေသာလူမ်ား၊ မဆီမဆိုင္ကိုယ္စား ခံရမည္ကို စဥ္းစား၍ပင္မရပါ။

နာမည္ပင္ မိခင္ၾကိဳက္တာ မေပးႏိုင္ပါ။ ေယရႈဆိုေသာ စကားအဓိပၸါယ္ကို မိခင္မာရိက သိသည္။ ေလာကလူမ်ား၏ အျပစ္ကို မိမိကေလးက ခံရမည္ဟု သိေသာအခါ ဘယ္မွ်စိတ္ထိခိုက္မည္နည္း။ ထိုေယရႈသည္ ေမြးဖြားျပီး ေျမၾကီးေပၚတြင္ ႏွစ္၃၀ အသက္ရွင္ျပီး လူသားမ်ားအျပစ္အတြက္ အေသခံခဲ့ပါတယ္။

ဘန္ေကာက္အမ္စီေအအသင္းေတာ္တြင္ ၂၉-ေမ-၂၀၁၁ ဆရာ Rev. စံတိုး ေဒသနာမွ ေကာက္ႏုတ္ထားပါသည္။

Click Here to listen 5 minutes
http://murann.com/sermons/5min.Sayar_San_Toe_sermon_29.5.2011_M.C.A_Bangkok1.mp3

 

ဗဟုသုတေဆာင္းပါး (Random Selection)


အထက္ပါ ျမန္မာက်မ္းစာဝက္ဆိုဒ္  www.burmesebible.com www.murann.com/BurmeseBible/public/ ကို ျမန္မာက်မ္းစာေလ့လာသူမ်ား ကိုးကား၊ ရွာေဖြရန္အတြက္ JBCS Media Group မွ စုေပါင္း၊ ဆုေတာင္းတည္ေဆာက္ခဲ့ပါတယ္။ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ မျပည့္စံုပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ စာလံုးေပါင္းမွားယြင္းမႈမ်ားစြာ ရွိျပီး ၊ ေဇာ္ဂ်ီေဖါင့္ကို အသံုးျပဳထားတဲ့အတြက္၊ ယူနီကုတ္မဟုတ္ပါဘူး။ ျမန္မာစာ ကြန္ျပဴတာယူနီကုတ္ဖြံ႕ျဖိဳးဖို႕ မၾကာခင္  ဥပမာ မိုက္ရိုေဆာ့၊ ဂူဂယ္၊ ေဖ့စ္ဘုတ္ စတဲ့ ကမၻာ့ကုမၸဏီၾကီးမ်ားက အတတ္ပညာပိုင္းဆိုင္ရာ လုပ္ေဆာင္ျပီးစီးမဲ့အခ်ိန္မွာ၊ ျမန္မာသမၼာက်မ္း ဝက္ဆိုဒ္ေတြ တိုးတက္ဖြံ႕ျဖိဳးလာမွာပါ။ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ အြန္လိုင္းအသံုးျပဳသူ နည္းပါးလြန္းပါတယ္။ ျမန္မာျပည္ ခရစ္ယန္၇သန္းေလာက္မွာ လူတစ္သန္းေတာင္မွ အင္တာနက္ ျမန္မာက်မ္းစာမၾကည့္ႏိုင္ေသးပါဘူး။ သင္ၾကည့္ႏိုင္တယ္ဆိုရင္ ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းရပါမယ္။

အိုင္ဖုန္း၊ ဆမ္ေဆာင္း၊ ေဟြဝါ ..စတဲ့တယ္လီဖုန္းေတြမွာ က်မ္းစာ App အလြယ္တကူဖတ္ႏိုင္ျပီျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ Search က်မ္းပိုဒ္၊ စာလံုးရွာေဖြျခင္းမွာ မဖြံ႕ျဖိဳးေသးပါဘူး။ ျမန္မာစာ က်မ္းစာ App လုပ္ေဆာင္ေပးတဲ့ စင္ကာပူ နီအန္းေပၚလီေက်ာင္းဆင္း၊ ယခု လန္ဒန္မွာဆက္လက္ ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့ မဘူးဘူ (ကြတ္ခိုင္ျမိဳ႕) ကို ဂုဏ္ျပဳပါတယ္။ JBCS Media မွာ ေဇာ္ဂ်ီေဖါင့္ က်မ္းစာနဲ႕ ပထမဆံုး သမၼာက်မ္းစာကို စမတ္ဖုန္းေတြအတြက္ လုပ္ေဆာင္ေပးျခင္းဟာ က်မ္းစာအခ်ိန္တိုင္းဖတ္ဖို႕ အရမ္းအဆင္ေျပသြားပါတယ္။ ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းပါတယ္။

ဝက္ဆိုဒ္မွာ အထူးစာလံုးမ်ား ရွာေဖြလိုရင္ ေဇာ္ဂ်ီေဖာင့္သံုးျပီး ရွာရပါတယ္။ ဥပမာ ေနာင္တ ဆိုတဲ့စာလံုးကို ရွာရန္ေနရာမွာ ရိုက္ထည့္ျပီး ရွာရန္ ကိုႏွိပ္လိုက္ရင္ ေနာင္တ ပါတဲ့ က်မ္းပိုဒ္မ်ားစြာ ေပၚလာပါမယ္။ က်မ္းစာတအုပ္လံုးကို ရွာခ်င္ရင္ (သို႕မဟုတ္) က်မ္းတခုခ်င္းမွာရွာခ်င္ရင္ ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ပါတယ္။

အခု ျမန္မာက်မ္းစာဝက္ဆိုဒ္ရဲ့ Database ကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ဖို႕ မိတ္ေဆြ၊ ဖတ္ရႈသူမ်ားရဲ့ အကူအညီလိုအပ္ပါတယ္။

ကြန္မင့္ေဘာက္စ္ သံုးျပီးကူညီရန္

အမွားယြင္း၊ စာလံုးေပါင္းမ်ားကို ေတြ႕ရွိရင္ ကြန္မင့္ ရိုက္ေပးေစလိုပါတယ္။ ကြန္မင့္မွာ ခ်စ္မိတ္ေဆြရဲ့ အီးေမးလိပ္စာပါ ရိုက္ထည့္ေပးႏိုင္ရင္ အလြန္ဝမ္းေျမာက္စရာပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕မွာ ဘ႑ာေရးအင္အား မရွိတဲ့အတြက္ Database update လုပ္ဖို႕ အခ်ိန္ေပးရပါတယ္။ မိတ္ေဆြရဲ့ ကြန္မင့္အရ ဝက္ဆိုဒ္မွာ ျပန္လည္ျပင္ဆင္ေပးပါမယ္။ ကြန္မင့္ကိုလဲ "အမွားျပင္ဆင္ျပီး၊- ေက်းဇူးတင္ပါ၏ "  လို႕ ေရးသားမွတ္တမ္းတင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

ကမၻာအဆက္ဆက္ ဘုန္းေတာ္ထင္ရွားပါေစေသာ္ဝ္....။ မုရန္

 

ခ်ီးမြမ္းေတးသီခ်င္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ား (random hymn No.1)

ALIVE, ALIVE
Key G

Alive, Alive, Alive forevermore
My Jesus is alive, alive forevermore,
Alive, Alive, Alive forevermore,
My Jesus is Alive forevermore.

(Sing Hallelujah) 2

My Jesus is alive forevermore.
(Sing Hallelujah) 2
My Jesus is alive forevermore.


 

ခ်ီးမြမ္းေတးသီခ်င္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ား (random hymn No.2)

 

ဘီယာဆိုင္မွာ ဇီဇာေၾကာင္ကာ ေမာင္ မထိုင္ႏိုင္ပါ

အမ်ားသံုးၿပီး ေစ်းေပါတဲ့ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထဲမွာ။

 

ဘာဘီက်ဳကို ပါတီလူစုၿပီး ေမာင္ မကိုင္ႏိုင္ပါ

ထမင္းတစ္ဆုပ္ ဟင္းအပုပ္နဲ႔ စကၠဴစုတ္ထဲမွာ။

 

အေပါင္ဆိုင္မွာ ေယာင္ေတာင္ေပါင္ေတာင္ ေမာင္ မငိုင္ႏိုင္ပါ

လမ္းေဘးက အလုပ္ၾကမ္းတဲ့ လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ။

 

အပ်ိဳတစ္သုတ္နဲ႔ ဘီယာစုပ္ၿပီး ေမာင္ ဘိုလို မမွဳတ္ခ်င္ပါ

တီဗီြ အစုတ္ ပဲေလွာ္တစ္ထုတ္နဲ႔ ေရေႏြး မွဳတ္ေသာက္တတ္သူပါ။

 

4D ထီ ဆိုင္မွာ တန္းစီၿပီးေတာ့ ကံ ကို ေမာင္ မေမွ်ာ္ႏိုင္ပါ

ေကာင္းတဲ့ အလုပ္ဆို ဘာမဆိုလုပ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားသူပါ။

 

သူေဌးႀကိဳက္တဲ့ ေခြးမိုက္လို႔ ေမာင္ အေခၚမခံႏိုင္ပါ

အလုပ္ၾကမ္းသမား ေရာင္းရင္းမ်ားနဲ႔ လက္ရည္ တစ္ျပင္တည္းပါ။

 

ဒစၥကို ဘားမွာ ညီအစ္ကို ကုလား နဲ႔ ေမာင္ မကႏိုင္ပါ။

ေျခလွဳပ္လက္လွဳပ္ ေလခၽြန္ျပီးေတာ့ ေမာင္က အပ်င္းေျဖတတ္သူပါ။

 

ေႏြေနပူပူ သူေဌး ဆူတဲ့ စင္ကာပူႏိုင္ငံမွာ

ေငြလည္ခ်ဴယူ ကညာျဖဴေတြနဲ႔ ေမာင္ မၾကဴႏိုင္အားပါ။

 

ေခၽြးေစးကပ္ေနတဲ့ ေမာင့္ရင္ဘတ္ရဲ ႔ အနီးဆံုး တစ္ေနရာမွာ

အတင္း မတုတ္တတ္တဲ့ ရြာက မိဘုတ္အတြက္ ကဗ်ာ တစ္ပုဒ္ ကပ္ထားမွာ။                   ။

မင္းေအာင္သက္လြင

 

ခ်ီးမြမ္းေတးသီခ်င္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ား (random hymn No.3)

ခင္တြယ္မႈ ေလးတခုအတြက္ ယေန႔တိုင္ရုန္းကန္ေနဆဲကြယ္
ေက်ာ္လြန္ခဲ့တဲ့ေႏွာင္းရက္ကေလးေတြ အိမ္မက္ပမာ အရာမထင္ခဲ့
တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ အျမတ္ႏိုးဆံုး အသက္ရွင္မီးဇာကုန္သြားရင္
တမလြန္မွာ ဘယ္လိုဘ၀မ်ိဳး ေရာက္မွာလဲ

Cho:  တကယ္ေတာ့ လူေလာကရဲ့
တက္မက္စရာပစၥည္းေတြ
နမ္းဆင္ စံႏိုင္မႈဟာ လူအသက္ကို မကယ္ႏိုင္ဘူး
အၾကင္သူအဖို႔ လိုက္ေရွာက္သင့္တဲ့ အသက္လမ္းသာ ရွာခဲ့ေတာ့
ခရစ္ေတာ္တဖန္ မၾကြေရာက္ေသးခင္မွာ

ယံုၾကည္မႈ တခါးဖြင့္စဥ္ တိုး၀င္ခြင့္ေတြ ရွိေသးတယ္
ကိုယ္ေတာ္ဘုရား ေရာက္လာခဲ့ရင္ အခြင့္ရရန္မလြယ္ေတာ့ဘူး
မေရရာတဲ့လူဘ၀ရဲ့ စီးေရအတိုင္းသာ ဆက္ေမ်ာရင္
မဆန္ႏိုင္အဆံုး ဘယ္လိုဘ၀မ်ိဳးေရာက္မွာလဲ