မုရန္ မဂၢဇင္း

လြတ္လပ္ျခင္းျဖင့္ ဘုရားရွင္အား ကိုးကြယ္မည္ Christian Ezine

Friday, Dec 19th

Last update05:51:11 AM GMT

You are here:: ေဆာင္းပါး-၁ ကခ်င္ ခရစ္ယာန္ အသင္းေတာ္မ်ား - အေမရိကား၊ ဂ်ပန္၊ စင္ကာပူ

ကခ်င္ ခရစ္ယာန္ အသင္းေတာ္မ်ား - အေမရိကား၊ ဂ်ပန္၊ စင္ကာပူ

E-mail Print PDF

 


Nargis Fund Raising in San Francisco - Kachin Triditional Dancers on June 15, 2008 (Sunday)


ကခ်င္ျပည္ကို အေမရိကန္လူမ်ိဳး ဆရာၾကီး အိုလက္ဟက္ဆန္ သာသနာျပဳလို႔ ခရစ္ေတာ္ကို ကခ်င္လူမ်ိဳး ၉၀ရာႏံႈး လက္ခံခဲ့ၾကပါတယ္။ ႏွစ္ ၁၀၀ ေက်ာ္မွာ ဆရာၾကီးရဲ့ ေဒသ အေမရိကန္၊ နီဘရာစကာျပည္နယ္၊ အိုမဟာျမိဳ႔မွာ ကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ားစြာ တေၾကာ့ျပန္လည္ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။  ခရစ္စမတ္လက္ေဆာင္အျဖစ္ ကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ား ျမန္မာလိုသီဆိုထားတဲ့ ခရစ္စမတ္သီခ်င္းကေလးပါ။

ခရစ္စမတ္ရက္ျမက္ ဒီအခ်ိန္ေလးထဲ၀ယ္
ေဆာင္းတြင္းျမဴေတြၾကားထဲ ..  သီခ်င္းေလးသီဆိုရင္းနဲ႔
ခ်စ္တဲ့ညီအစ္ကို အေပါင္းသင္းမ်ားဆီ၀ယ္....
ေမတၱာေတြအျပည့္နဲ႔ ...  ခ်စ္ၾကင္နာၾကမယ္..
ခရစ္စမတ္ရက္ျမက္ ဒီအခ်ိန္ေလးထဲ၀ယ္
Cho..  ဒီလိုခရစ္စမတ္အပင္ကေလးကို ေမ့မယ္ေနာ္
ဒို႔ရဲ့အရွင္ခရစ္ေတာ္ ဖြားျမင္လာတယ္ေလ
ဒို႔မ်ားဆံုေတြ႔ကာ သီခ်င္းေလးသီဆိုမယ္
ေယရႈခရစ္ ဖြားျမင္လာတာ ဒို႔အတြက္ေလ....

Photo Update


Christmas Gift from Kachin in Nebraska (41 Seconds .. Google Video)
http://video.google.com/videoplay?docid=-1481900951232217922&hl=en

 

 

ဆရာခြန္ဂမ္ (Rev. Khun Gam ..Sermon, "Where to Live") တရားေဒသနာ၊
ေနစရာအိမ္ - ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေနစရာေစ်းၾကီးလွတဲ့ အေမရိကားမွာ ထာ၀ရ ေနစရာအိမ္ေတာ္ကို ရွာေဖြႏိုင္ဖို႔ ခရစ္ေတာ္ၾကြဆင္းလာတဲ့ ခရစ္စမတ္ေဒသနာ 22.Dec.2008 Nebraska USA


East Bay Burmese Christian Fellowship, Concord,  3525, Chestnut Ave, Concord, CA 94519 အသင္းေတာ္ အထိမ္းအမွတ္ 501 (c) (3) California Public Charity
ကိုးကြယ္၀ပ္ျပဳျခင္း. 21Nov2008

Some San Francisco - Pastors from Kachin State (Left to Right)
1. Rev. Lone-Wah Lazum - Kachin Pastor, Oakland Burmese Mission Baptist Church, Oakland. 
http://www.obmbc-ca.org/
2. Burmese Pastor
3. Rev. Sammy Myo Sett.
4. Pastors from Kachin State Rev. Dr. Latt Yishey, First Burmese Baptist Church of San Francisco
http://www.fbbcsf.org
5. Rev. Zauya Lahpai Burmese Christian Community Church of Silicon Valley, San Jose
http://www.bcccsv.org
6. A friend of Pastors


တိုက်ိဳဴ (ဂ်ပန္ျပည္) မွ ကခ်င္ အသင္းေတာ္ ၂ ပါး၊ (၂ဝဝ၆)
တိုက်ိဳျမိဳ႔မွာ ကခ်င္ ခရစ္ယာန္ အသင္းေတာ္ ၂ ပါးရွိပါတယ္။ ကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ားဟာ ဂ်ပန္ျပည္ကို လြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္ ၁၈ ႏွစ္ေလာက္ကတည္းက အေျမာက္အမ်ား လာေရာက္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ၾကရင္း ခရစ္ယာန္ဘာသာကို ကိုးကြယ္ၾကသူမ်ားျဖစ္လို႔ တနဂၤေႏြေန႔ဆိုရင္ နီးစပ္ရာ ခရစ္ယာန္ ဘုရားေက်ာင္း ေတြမွာ ဘုရားရွိခုိးၾကပါတယ္။ ကခ်င္စကားနဲ႔ ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းကို စတင္ လုပ္ေဆာင္ရာမွာ တိုက်ိဳပိစ္ ဘုရားေက်ာင္း (Tokyo Peace Church) က ဂ်ပန္လူမ်ိဳး ခရစ္ယန္တရားေဟာဆရာ “မာကိုတို ထားနိဳ” Makoto Tannoဆိုသူက ကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ားကို အထူးခ်စ္ခင္၊ ျမတ္နိဳးျပီး၊ စတင္ ျပဳစု ပ်ိဳးေထာင္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ဘဲ တိုက်ိဳပိစ္ ဘုရားေက်ာင္းမွာ ကခ်င္ဘာသာ ကိုးကြယ္ဝတ္ျပဳျခင္း စတင္ေမြးဖြားခဲ့ပါတယ္။

KCF
ပထမစတင္တဲ့ ကခ်င္ဘုရားေက်ာင္းရဲ့ အမည္ကေတာ့ ေကစီအက္ဖ္ (Kachin Christian Fellowship) လို႔ ေခၚပါတယ္။ ဆရာ မာကိုတို ထားနိဳ စတင္ ျပဳစုေပးခဲ့တဲ့ ဘုရားေက်ာင္းပါ။ ကခ်င္ျပည္နယ္က တရားေဟာဆရာမ်ား တလွည့္စီ လာေရာက္ေဟာေျပာၾကပါတယ္။ ၂ဝဝ၆ မွာေတာ့ ဆရာ ဆဲမဆင္ Rev. Hkalam Samson ရွိေနပါတယ္။ အသင္းသား ၂ဝဝ ေက်ာ္ခန္႔ ရွိတယ္ သိရျပီး၊ အပတ္စဥ္ ၁ဝဝ ဦးခန္႔ လာေရာက္ ကိုးကြယ္ဝတ္ျပဳၾကပါတယ္။ တရားေဟာခ်က္မ်ားကို အင္တာနက္မွာ လႊင့္တင္ထားတာ ေတြ႔ရပါတယ္။
ဆက္သြယ္ရန္။ ဖုန္း ၆၁၃-၃၂ဝ၃၂၄၄၂
Website:
www.tpchurch.org


TKBC
လြန္ခဲ့တဲ့ ၃ ႏွစ္ေလာက္မွာေတာ့ ကခ်င္လူဦးေရ သိပ္မ်ားလာတာ ေၾကာင့္တေၾကာင္း၊ တျခားအေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ကခ်င္ ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္း အသစ္တခု ေပၚေပါက္လာပါတယ္။ TKBC ( Tokyo Baptist Church) လုိ႔ေခၚျပီး ဂ်ပန္ဘုရားေက်ာင္းတခုဆီမွာ ကခ်င္ အစီအစဥ္နဲ႔ ကိုးကြယ္ဝတ္ျပဳပါတယ္။ အသင္းသား တရာေက်ာ္ ခန္႔ရိွျပီး အပတ္စဥ္ ၆ဝ ဦးခန္႔ လာေရာက္ ရွိခိုၾကပါတယ္။ တရားေဟာခ်က္မ်ားကို အင္တာနက္ ကြန္ျပဴတာနဲ႔ နားဆင္နိဳင္ေအာင္ အသံလႊင့္ေပးပါတယ္။ ၂ဝဝ၆ ႏွစ္ပိုင္းမွာ အင္တာနက္ ဗီြဒီယို စတင္နိဳင္ခဲ့ ပါတယ္။ အပတ္စဥ္ တရားေဟာခ်က္ကို အင္တာနက္ ဗီြဒီယို လႊင့္နိဳင္တဲ့  TKBC အသင္းေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းပါတယ္။
ဆက္သြယ္ရန္။ ဖုန္း ၆၁၃-၄ဝ၂၆၉၂၃၄
Website: www.tkbc-japan.net


တူညီးေသာ ကိုကြယ္ ဝတ္ျပဳျခင္း ႏွင့္ မိတ္သဟာရျပဳျခင္း
အသင္းေတာ္ ၂ပါးကို၊ ကခ်င္မ်ားသာမက ျမန္မာတိုင္းရင္းသာမ်ားလည္း လာေရာက္ ဝတ္ျပဳၾကေတာ့ တလရဲ့ ေနာက္ဆံုး တပတ္ကို ျမန္မာလို ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္း အစီအစဥ္ကို မွန္မွန္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ ေကစီအက္ဖ္ မွာ ကိုးကြယ္ဝတ္ျပဳျခင္း၊ သီဆိုခ်ီးမြမ္းျခင္း၊ ဧဝံေဂလိ မိတ္သဟာရဖြဲ႔ျခင္းမ်ား အျပင္ ျမန္မာျပည္က ဆရာမ်ားစြာကို ဖိတ္ၾကား၊ အလည္အပတ္ေခၚပါတယ္။ ဆရာမ်ား ကခ်င္ျပည္ကို ျပန္သြားတဲ့ အခါမွာေတာ့ ကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ားကို ဂ်ပန္မွာ က်ိဳးစားလုပ္ကိုင္၊ ဘုရားကို ရိုေသ၊ ကိုင္းရွိုင္းတဲ့ ကခ်င္ ခရစ္ယာန္ မ်ားအေၾကာင္းကို ေဝငွနိဳင္ေစနိဳင္ခဲ့ပါတယ္။ ထို႔အျပင္ အလွဴေငြ မ်ားစြာကိုလည္း၊ ကခ်င္ျပည္က ဘုရားေက်ာင္းမ်ားသာမက၊ စာေပ၊ ယဥ္ေက်းမွဳ၊ ပညာေရး ေတြအတြက္ ပို႔ေပး၊ ကူညီလ်က္ရွိပါတယ္။ ဘုရားေက်ာင္းမွာေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ဘာသာေရးဆုိင္ရာ၊ အမ်ိဳးသမီး အသင္း၊ လူငယ္အသင္း ရွိၾကတဲ့ အျပင္၊ ကခ်င္စာေပ၊ ယဥ္ေက်းမွဳ စတဲ့ လူမွဳေရး အဖြဲ႔အစည္းမ်ားလည္း အတူလုပ္ကိုင္ၾကပါတယ္။

ဘုရားရွိခိုးမစင္ခင္မွာေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း သီဆိုခ်ီးမြမ္းၾကရာမွာ ဂီတာ၊ ေအာ္ဂ်င္၊ ပီယာနိဳ၊ ဒရမ္ မ်ားနဲ႔ ေပ်ာ္ရြင္ သာယာဖြယ္ ဓမၼသီခ်င္းမ်ားကို က်ဴးဧၾကပါတယ္။ တရားေဒသနာ ေဟာၾကားျပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့၊ လူသစ္မိတ္ေဆြမ်ား မိတ္ဆက္စကားေျပာျခင္း၊ ေၾကာ္ျငာစရာမ်ား ေျပာၾကားျခင္း ရွိပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ လာေရာက္သူအားလံုးကို အေကြ်းအေမြးနဲ႔ ဧည့္ခံျပီး၊ အားလံုးေပ်ာ္ရြင္စြာ စကားစျမည္ေျပာၾကားရင္း၊ တေန႔တာကာလကုိ ကုန္ဆံုးေစၾကပါတယ္။

ကခ်င္ အသင္းေတာ္ ၂ ခုစလံုးမွာ ဘာသာျပန္ ဝါယာလက္စ္ နားက်ပ္မ်ားေပးပါတယ္။ ကခ်င္စကား မၾကြမ္းက်င္သူ ျမန္မာ၊ ကရင္၊ ရွမ္း၊ ခ်င္း စသည့္ ျမန္မာတုိင္းရင္းသားမ်ားအတြက္ ျမန္မာစကား အသံလႊင့္ေပးပါတယ္၊ ဂ်ပန္၊ အဂၤလိပ္ စတဲ့ လူမ်ိဳးေတြ တတ္ေရာက္ရင္လည္း ဘာသာျပန္ေပးသူ ဘာသာစကား ကြ်မ္းက်င္တဲ့ ကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ား ဘာသာျပန္ေပးၾကပါတယ္။ အိပ္ေဆာင္ အသံဖမ္းစက္ကေလးနဲ႔ နားၾကပ္ကို တပ္ဆင္လုိက္ရင္း၊ ျမန္မာစကားျပန္ကို ၾကားရပါတယ္။ ခ်ယ္နယ္ ၃ ခုပါတဲ့ အသံလႊင့္၊ အသံဖမ္း စက္ ၁၅ စံုေလာက္ကို အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁ဝဝဝ ေလာက္ကုန္က်တယ္ေျပာပါတယ္။ ပိုျပီး တန္ဖိုးၾကီးတာကေတာ့ ဘာသာျပန္ေပးတဲ့ လူငယ္မ်ားရဲ့ ဘုရားအေစခံ ဘာသာျပန္လုပ္ငန္းပါ။

ကခ်င္ ႏွစ္ျခင္း အသင္းေတာ္ ၂ ပါးရွိေနျခင္းအတြက္ အားသာခ်က္မ်ားနဲ႔ အားနည္းခ်က္ အနည္းငယ္ ရွိေနစျမဲပါ။ လာေရာက္သူမ်ား ပိုမို ေပးလွဴ လာနိဳင္တာလည္းေတြရပါတယ္။ အသင္းေတာ္ ၂ပါး ဆုေတာင္းေပးျခင္း၊ အျပန္အလွန္ ဖိတ္ၾကား၊ တက္ေရာက္ၾကျခင္း မိတ္သဟာရျပဳၾကပါသည္။ ရထားစီးရင္ ၅ မိနစ္ေလာက္ဘဲ ေဝးပါတယ္။ ကခ်င္ျပည္က တရားေဟာဆရာ မ်ားသာမက၊ ရန္ကုန္၊ ဘန္ေကာက္ စတဲ့ ေနရာမ်ားမွ ကခ်င္၊ ျမန္မာ ဆရာမ်ား ပိုမို ေရာက္လာနိဳင္ျပီး ၊ တရားေဟာနိဳင္ခဲ့ပါတယ္။ ၂ဝဝ၆ ၾသဂုတ္လ အတြင္းမွာေတာ့ ဘန္ေကာင္ အမ္စီေအ က ဧည့္သည္ ဆရာ Rev. လဇြန္တူးဂ်ာ၊ နယ္ခံဆရာမ်ားျဖစ္တဲ့
Rev. Maran Sing Gawng , Rev. Hkalam Samson, Rev. Yojong Yaw Han, Rev. Dr. Lazuk Dau Hkwwng စသည္တို႔ ရွိေနၾကပါတယ္။

နိဳင္ငံတကာေရာက္ ကခ်င္မ်ား၊ တဦးခ်င္း၊ မိသားစုခ်င္း၊ အသင္းေတာ္ခ်င္း၊ အမ်ိဳးအႏြယ္ခ်င္း၊ မိတ္သဟာရ ဖြဲ႔၍ ေဆာင္ရြက္ျခင္းကို အတြက္ ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းပါသည္။

မွတ္ခ်က္။ ၂၀၀၆ - ေအပီအမ္စီအက္ဖ္ မွေဆာင္းပါးကို ထပ္မံေဖၚျပပါသည္။ စင္ကာပူတြင္လည္း လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္ေပါင္း ၁၅ႏွစ္ခန္႔ကတည္းက ကမ္ဘာကမ္ ကခ်င္ႏွစ္ျခင္းမိတ္သဟာရ BETHESDA CHAPEL တြင္ ည၇နာရီမွ ၈နာရီခြဲအထိ ကခ်င္ဘာသာျဖင့္ ကိုးကြယ္၀တ္ျပဳၾကပါသည္။ ေနာက္ဆံုးအပတ္တြင္ ျမန္မာဘာသာျဖင့္ ကိုးကြယ္၀တ္ျပဳၾကပါသည္။ Scribd Document The End.. (Reposted - from JBC Singapore website)


http://www.bethesdachapel.org/

Address:
Bethesda Chapel
27 Lorong Melayu, Singapore3 416913
(3 minutes walk from Kambagan MRT station) ကမ္ဘာဂမ္ အမ္အာတီ ရထားဘူတာအနီး ၃မိနစ္ လမ္းေလွ်ာက္ခရီး..
Time: Sunday 7 to 8:30pm  (Every last Sunday - Worship in Burmese Language) ျမန္မာအစီအစဥ္ .. လစဥ္ ေနာက္ဆံုးအပတ္ ည ၇နာရီ
Sat: Bible Study 8pm

 

 

ကခ်င္ ယဥ္ေက်းမႈလက္ရွိသမိုင္းသုေသသနျပဳစုျခင္း - Professor Stan (NUS - South East Asia Study)

Tuesday, 26 October 2010 03:35 မုရန္သတင္းေဆာင္းပါး
E-mail Print PDF



ပါေမာကၡစတမ္ Dr.Stan BH Tan ပို႔ခ်ေသာသင္တန္း ပထမပို႔ခ်က္ခ်က္ကို ေဒါက္တာကြမ္ဂ်ာ (Research Fellow, NUS) နွင့္ ကခ်င္စာေပယဥ္ေက်းမႈေကာ္မတီမွ ဖိတ္ၾကားစီမံမႈျဖင့္ National University of Singapore မွ  23-Oct-2010 (Sat) ညေန ၆နာရီခြဲတြင္ က်င္းပခဲ့ပါသည္။ အပတ္စဥ္ စေနေန႔ညေနတိုင္း ပို႔ခ်မည္ျဖစ္ျပီး ၆ပတ္အျပီးတြင္ တက္ေရာက္ေသာကခ်င္လူငယ္မ်ားႏွင့္ ပါေမကၡတို႔ အျပန္အလွန္ေဆြးေႏြးခ်က္၊ အင္တာဗ်ဴးမ်ားကို မူတည္ျပီး ကခ်င္လက္ရွိသမိုင္းကို လက္ေတြ႔ျပဳစုျပမည္ျဖစ္ပါသည္။
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it Mobile: 91824886

ပါေမာကၡ ေဒါက္တာစတမ္သည္ ၾသစေၾတးလ်ားႏိုင္ငံ National Australian University မွ Ph.D ရရွိခဲ့ျပီးေနာက္ ဗီယက္နမ္ႏိုင္ငံ ျမိဳ႔ရြာ၊ေတာေတာင္မ်ားတြင္ သြားလာ၊အင္တာဗ်ဴးက ဗီယက္နမ္ဆိုင္ရာ စာတမ္းမ်ားစြာ ျပဳစုခဲ့သူျဖစ္သည္။ အသက္ ၃၇ႏွစ္အရြယ္ရွိျပီး စင္ကာပူတကၠသိုလ္ NUS တြင္ ေဒါက္တာဘြဲ႔ ၄ႏွစ္ ဆည္းပူးခဲ့ျပီး Research Fellow , USA အျဖစ္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနေသာ ေဒါက္တာကြမ္ဂ်ာ ႏွင့္ရင္းႏွီးေသာမိတ္ေဆြျဖစ္ပါသည္။ ေဒါက္တာကြမ္ဂ်ာသည္ ကခ်င္လူမ်ိဳးျဖစ္ျပီး သူႏွင့္ဇနီးသည္တို႔မွာ အင္ဂ်င္နီယာဘြဲ႔ရရွိျပီး  M.I.T မႏၱေလးစက္မႈတကၠသိုလ္ဆရာတြင္ ေက်ာင္းဆရာအျဖစ္ ႏွစ္အတန္ၾကာ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ခဲ့သူျဖစ္ျပီး စင္ကာပူတြင္ ေနထိုင္ၾကပါသည္။ သူ႔မိတ္ေဆြ Professor Stan သည္ ကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ားကို စိတ္၀င္စားကာ သုေတသနျပဳလုပ္ရန္ ယခုကဲ့သို႔ သင္တန္းငယ္တစ္ခုကို ကခ်င္စာေပႏွင့္ယဥ္ေက်းမႈေကာ္မတီ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ စတင္က်င္းပျခင္းျဖစ္ပါသည္။

သူ၏ လက္ရွိသင္ၾကားေသာနည္းစနစ္မွာ ယခု သင္တန္းသား ၄၀ ကို တစ္ဦးစီ မိနစ္၂၀ခန္႔ အင္တာဗ်ဴးေျပာဆိုခ်က္မ်ားကို စာျဖင့္ျပန္ေရးပါက စာမ်က္ႏွာ ၄၀၀၀ ခန္႔ ရရွိမည္ျဖစ္သည္။ ထိုရရွိေသာ အင္တာဗ်ဴးေျပာဆိုခ်က္မ်ားမွ မလိုသည္ကို ထုတ္ပယ္ကာ ကခ်င္ယဥ္ေက်းမႈသမိုင္းႏွင့္ဆိုင္ေသာ အခ်က္မ်ားကို Excel Format နည္းစနစ္ျဖင့္ စီစစ္၊သီးသန္႔ထုတ္လိုက္ပါက စာမ်က္ႏွာ အနည္းငယ္မွ်ျဖင့္ တိုရင္း၊လိုရွင္း အကယ္ဒမစ္ပံုစံ သုေတသနစာေစာင္တစ္ခုကို ရရွိလာမည္ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ သုေတသနနည္းစနစ္ကို ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ စနစ္တက် မိမိတစ္ဦးတည္းလုပ္ပါက ၁၀ႏွစ္မွ် ၾကာေကာင္းၾကာမည္ျဖစ္သည္။ ယခု တက္ေရာက္လာသူ ကခ်င္လူငယ္မ်ား စုေပါင္းျပဳလုပ္ပါက လက္ရွိကခ်င္ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ အတိတ္ျဖစ္ရပ္သမိုင္း စာတမ္းကို ကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ားကိုယ္တိုင္ ျပဳစုႏိုင္ေရးအတြက္ ရည္ရြယ္ပို႔ခ်ေၾကာင္းသိရပါသည္။

သင္တန္း ေနရာ Bethesda Chapel, 27 Lorong Melayu - 3 min walk from Kambagan MRT
Contact: Kum Ja:Kum Ja: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

အခ်ိန္။ Every Saturday ( 6:00 pm, 23,30.oct and 6,13.20,27 Nov 2010) at Bethesda Chapel.

In this seminar Prof. Stan will teach us about the unique method for capturing the real situation (such as environmental issue, political, history, so on .....) from the individual personal life story. This method has been applied by Prof. Stan in Vietnam to study the hill Vietnamese people. He wrote a lot of books a bout the Vietnamese people.

Here are the NUS website about our Kachin People.
http://web.me.com/cecstantankoh/KBHP/SE5294/SE5294.html short postings done by students)
http://web.me.com/cecstantankoh/KBHP/Features/Features.html (excerpts of research pieces or work in progress)
http://burmesebible.com/kachin/ ကခ်င္လူမ်ိဳးမ်ားအေၾကာင္း
http://burmesebible.com/kachin/kcf_singapore.htm ကခ်င္ႏွစ္ျခင္းမိတ္သဟာရ (စင္ကာပူ)


Seminar speaker Prof. Dr. Stan (3rd from left), his wife Sisilia,
Organizer- Dr. Kum Ja (2nd from right)



Kachin Beauties from BBC Photo

မုရန္ (သတင္းေဆာင္းပါး)


Editor Team
Muran Magazine

Hits: 6661
Comments (2)Add Comment
ေတးသီခ်င္းမ်ား
written by Than Naing Phyo, November 14, 2011
ေတးသီခ်င္းမ်ားနားေ ာင္ရင္း သာယာပါသည္
ေတးသံရွင္ ကုိမ်ုိးၾကီးဓမၼေတး သီခ်င္းမ်ားအမ်ားဆု းနားေထာင္ၿဖစ္ပါသည
report abuse
vote down
vote up
Votes: +1
...
written by Mr. nawjar, February 25, 2012
Ngwi pyaw sim sa ai aten nhtoi rai u ga yaw .an hte jinghpaw ni hpe Karai Kasang gaw n-gabai kau da ai I dai hpe an hte ni chyeju shakawn ra ga ai I ngai mung nan hte a matu galoi mung akyu hpyi garum ya nga na yaw ngai mung Karai a magam gun langai re majaw akyu hpyi garum yamit yaw galoi mung matut mahkai galaw ya mi . yawng hpe Karai Kasang shaman chyeju jaw mu ga ngu akyu hpyi ya let nan hte a online manang nawjar Email. This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
report abuse
vote down
vote up
Votes: +1

Write comment
smaller | bigger

busy

Facebook Google Twitter buttons

သက္ေသခံခ်က္မ်ား Testimony (random article)

ခရီးစဥ္မ်ားျပီးဆံုးျခင္း ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းသည္ - ဆရာဂ်ဴ၀ယ္


ငါ့ကုိေရြးႏႈတ္ေသာသခင္သည္ အသက္ရွင္၍ ေနာင္ကာလ၌ ေျမမႈန္႔ အေပၚမွာ ေပၚလာေတာ္မူမည္ဟူ၍၄င္း၊ ေယာဘ ၅း ၂၅

ေကာင္းေသာ အသေရသည္ နံံ႔သာဆီထက္ သာ၍ေကာင္း၏။ ေသရေသာ ေန႔သည္လည္း ဘြားျမင္ ေသာ ေန႔ထက္ သာ၍ ေကာင္း၏။  ေဒသနာက်မ္း ၇း၁

စိတ္မသာညည္းတြားေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ထိုသူ တို႔သည္သက္သာျခင္းသို႔ေရာက္ၾကလတံ့၊ ရွင္မသဲ ၅း၄

တဖန္တံု ေယရႈက၊ သင္တို႔စိတ္ႏွလံုးပူပန္ျခင္းမရွိေစႏွင့္။ ဘုရားသခင္ကိုယံုၾကည္ၾကေလာ့။ ငါ့ကိုလည္းယံု ၾကည္ၾကေလာ့။ ငါ့အဘ၏ အိမ္ေတာ္၌ ေနစရာအခန္းအမ်ားရွိ၏။ သို႔မဟုတ္လွ်င္ မဟုတ္ေၾကာင္းကို သင္တို႔အား ငါမေျပာဘဲမေန။ သင္တို႔ေနစရာအရပ္ကို ျပင္ဆင္ျခင္းငွါ ငါသြားရ၏။ ငါသည္သြား၍သင္တို႔ေနစရာအရပ္ကို ျပင္ဆင္ၿပီးမွ တဖန္လာျပန္၍၊ ငါရွိရာအရပ္၌ သင္တို႔ရွိေစျခင္းငွါ သင္တို႔ကိုငါ့ထံသို႔ သိမ္းဆည္းမည္။ ငါသည္အဘယ္ အရပ္သို႔သြားသည္ကို၄င္း၊ လမ္းခရီးကို၄င္း၊ သင္တို႔သိၾက၏ ဟုမိန္႔ေတာ္မူသည္။ ေယာဟန္ ၁၄း၁-၄

၁ေကာ၁၅း၅၆-၅၇  ေသမင္း၏လက္နက္ကား၊ ဒုစရိုက္အျပစ္ေပတည္း၊ ဒုစရိုက္အျပစ္၏တန္ခိုးကား၊ ပညတ္ တရားေပတည္း။ ငါတို႔သခင္ေယရႈခရစ္အားျဖင့္ ငါတို႔အား ေအာင္ျခင္းအခြင့္ကို ေပးေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္သည္ ႀကီးလွစြတကား။

၁သက္၄း၁၄-၁၇ ေယရႈသည္ ေသၿပီးမွ တဖန္ ထေျမာက္ေတာ္မူသည္ကို ငါတို႔သည္ ယံုၾကည္လွ်င္၊ ထိုနည္းတူ ေယရႈ၌ အိပ္ေပ်ာ္ေသာသူတို႔ကိုလည္း၊ ထိုသခင္ႏွင့္အတူ ဘုရားသခင္ ပို႔ေဆာင္ေတာ္မူလိမ့္မည္။ သခင္ဘုရား၏ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္အားျဖင့္ တဖန္ ငါတို႔ ဆိုသည္ကား၊ သခင္ဘုရားၾကြလာေတာ္မူေသာအခါ၊ အသက္ရွင္၍ က်န္ၾကြင္းေသာငါတို႔သည္ အိပ္ေပ်ာ္ၿပီးေသာ သူတို႔၏ အရင္အဦးေနရာက်ရၾကမည္မဟုတ္။ သခင္ဘုရားသည္ ေၾကြးေၾကာ္ျခင္း၊ ေကာင္းကင္တမန္မင္းအသံ ေပးျခင္း၊ ဘုရားသခင္၏ တန္ပိုးေတာ္ကို မႈတ္ျခင္းႏွင့္တကြ၊ ေကာင္းကင္ဘံုမွ ကိုယ္တိုင္ဆင္းသက္ေတာ္မူ၍၊ ခရစ္ ေတာ္၌ ေသလြန္ေသာသူတို႔သည္ အဦးထေျမာက္ၾကလိမ့္မည္။ ထိုအခါ အသက္ရွင္၍ က်န္ၾကြင္းေသာ ငါတို႔သည္ အာကာသေကာင္းကင္၌ သခင္ဘုရားထံေတာ္သို႔ ေရာက္ေစျခင္းငွါ၊ ထိုသူတို႔ႏွင့္တကြ မိုဃ္းတိမ္ေပၚ သို႔ ခ်ည္ေဆာင္ ျခင္းကို ခံရေသာအားျဖင့္ သခင္ဘုရားႏွင့္အတူ အစဥ္မျပတ္ေနရၾကလိမ့္မည္။

Job 19:25-25 For I know that my Redeemer lives, and at the last he will stand upon the earth. And after my skin has been thus destroyed, yet in my flesh I shall see God

Ecclesiastes 7:1 A good name is better than precious ointment, and the day of death than the day of birth.

Matthew 5:4 “Blessed are those who mourn, for they shall be comforted… “ (Jesus’ words)

John 14:1-4 ”Let not your hearts be troubled. Believe in God; believe also in me. In my Father’s house are many rooms. If it were not so, would I have told you that I go to prepare a place for you? And if I go and prepare a place for you, I will come again and will take you to myself, that where I am you may be also. And you know the way to where I am going.” (Jesus’ words)

1 Corinthians 15:56-57 The sting of death is sin, and the power of sin is the law. But thanks be to God, who gives us the victory through our Lord Jesus Christ.

1 Thessalonians 4:14-17 For since we believe that Jesus died and rose again, even so, through Jesus, God will bring with him those who have fallen asleep. For this we declare to you by a word from the Lord, that we who are alive, who are left until the coming of the Lord, will not precede those who have fallen asleep. For the Lord himself will descend from heaven with a cry of command, with the voice of an archangel, and with the sound of the trumpet of God. And the dead in Christ will rise first. Then we who are alive, who are left, will be caught up together with them in the clouds to meet the Lord in the air, and so we will always be with the Lord.

ယုဒသန္ႏွစ္ျခင္းအသင္းေတာ္၊ ဆရာၾသဂတ္စတပ္ႏွင့္မစ္ရွင္လုပ္ငန္းမ်ားကို ျမန္မာျပည္မွ တာ၀န္ခံလုပ္ေဆာင္ေပးသူ ဆရာဂ်ဴ၀ယ္ (၅၂)ႏွစ္၊ July 2013 တြင္ကြယ္လြန္သည္။ မကြယ္လြန္မွီလိုက္ပါေသာ မစ္ရွင္ခရီးမ်ားမွာ

22-28 Apr  2013 က်ိဳင္းတံု  
1-3 May 2013  ခ်င္မိုင္၊ Chaing Mai
6 May - 7 Jun  စစ္ေတြ (7-10may)၊  ကေလာ(11-14May)၊ ကသာ(15-21May)၊ ပုဂံေညာင္ဦး(22-27May)၊ ျပည္(28-31May)၊
Anglican Youth (3-8June)
20-27 June 2013 (youth workcamp, ျပည္က်မ္းစာေက်ာင္း)။

၂၀၁၃ ခရီးစဥ္မ်ားျပီးဆံုးျခင္း ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းသည္။ ဆရာဂ်ဴ၀ယ္လည္း မစ္ရွင္ခရီးျပီးဆံုးခ်ိန္တြင္ ႏွလံုးေရာဂါျဖင့္ ရန္ကုန္တြင္ကြယ္လြန္သည္။
Photo: Ye Naung (facebook)


 

ဝိညာဥ္ေရးရာ Spiritual (random article)

ခရစ္ေတာ္၏ရုပ္ပံုလႊာ-၆ ( သားဦး) - မင္းေအာင္သက္လြင္


မင္းေအာင္သက္လြင္

ထိုသားေတာ္သည္ မ်က္ျမင္ မရေသာ ဘုရား သခင္၏ ပံုသ႑ာန္ေတာ္ ျဖစ္၏။ ေဝေန ယ် သတၲဝါ အေပါင္းတို႕တြင္လဲ သားဦး ျဖစ္ေတာ္ မူ၏။ ေကာေလာသဲ ၁း၁၅
ေဝေနယ် သတၲဝါ အေပါင္းတို႕၏ သားဦး ဆိုသည့္ ဘြဲ႕နာမ သည္ ဓမၼသစ္က်မ္း စာေစာင္ တြင္ လူအေပါင္းကို ေတာ္ေတာ္ လႈပ္ခတ္ ဂယက္ရိုက္ သြားေစသည့္ နာမ ျဖစ္သည္။ လူအေပါင္းဟု ဆိုရာတြင္ အထူး သျဖင့္ ဘာသာေရး အယူသည္း သူမ်ား။ ဖာရိရွဲမ်ား။ အေတြးအေခၚ ပညာရွင္မ်ား။ က်မ္းတတ္မ်ားကို အထူးတလည္ ရည္ၫႊန္းပါသည္။ ထိုသူမ်ားက သားဦး ဆိုေသာ ဘြဲ႕နာမသည္ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ မဆိုင္ဟု အတိုက္အခံ ျငင္းခ်က္ ထုတ္ေနၾကပါသည္။
တမန္ေတာ္ ရွင္ေပါလုက ေကာေလာသဲ အသင္ေးတာ္သို႕ ေရးသားသည့္ စာထဲတြင္ အမ်ားႏွင့္ ဆန္႕က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာ စကားကို အခိုင္အမာ ေျပာဆို ေရးသား၍ သားဦး ဆိုသည့္ ခရစ္ေတာ္၏ ဘြဲ႕နာမကို အတိုက္အခံလုပ္၊ အခိုင္အမာ သက္ေသ ထူသြားခဲ့ပါသည္။ ခရစ္ေတာ္သည္ အျခားအျခားေသာ ဘာသာေရး ေခါင္းေဆာင္မ်ား။ နတ္သားမ်ား။ ဘုရားမ်ား ၏ အဆင့္မွ်သာ ရွိေသာသူ မဟုတ္ဘဲ။ ေဝေနယ် သတၲဝါ အေပါင္းတို႕၏ သားဦး ျဖစ္သည္ ဟု ေရးသားသြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ သားဦး ၏ အဓိပၸါယ္မွာ အားလံုးထက္ ႀကီးျမတ္ျခင္း ျဖစ္သည္။ အထြတ္ အျမတ္ ျဖစ္ျခင္း ကို ပံုေဆာင္ပါသည္။
ထိုသားဦး ဆိုေသာ စကားစုကို ဗန္းစကား ျဖင့္ေရးျပရပါလွ်င္၊ ̏မင္းတို႕ ငါ့ေနာက္မွ ေမြးတာပါ။ မင္းတို႕ ငါ့ေနာက္ မွ ထမင္းစား တာပါ။ ငါက အစ္ကိုႀကီးပါ။ ငါက သားဦးပါ။ မင္းတို႕ ႏု ပါေသးတယ္ကြာ ̋  ဆိုသည့္ အဓိပၸါယ္ကို ဆိုလိုျခင္း ျဖစ္ပါ သည္။ ရွင္ေပါလု ဆက္လက္ေရးသားထားသည္မွာ သမၼာက်မ္းစာေတာ္ျမတ္မွ ခရစ္ေတာ္ ၏ အထူး အေရးအပါဆံုး ရာထူးျဖစ္သည္။
ထိုသားေတာ္သည္ မ်က္ျမင္မရေသာ ဘုရားသခင္၏ ပံုသ႑ာန္ေတာ္ျဖစ္၏။ ေဝေနယ်သတၲဝါ အေပါင္းတို႕တြင္လဲ သားဦး ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား ထို သားေတာ္သည္ ေကာင္းကင္ေပၚ၊ ေျမႀကီးေပၚမွာ ရွိသမွ်ေသာ ရူပ အရာ၊ အရူပ အရာ၊ ရာဇပလႅင္ ျဖစ္ေစ၊ အစိုးရျခင္းတန္ခိုး ျဖစ္ေစ၊ အထြတ္အျမတ္ ျဖစ္ေစ၊ အာဏာစက္ ျဖစ္ေစ။ ခပ္သိမ္းေသာ အရာတို႕ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ထိုသခင္အားျဖင့္ ၄င္း။ ထိုအသခင္ အဖို႕အလို႕ငွာ၄င္း၊ ခပ္သိမ္းေသာ အရာတို႕သည္ ဖန္ဆင္းလွ်က္ ျဖစ္ၾက၏။ သားေတာ္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာ မျဖစ္မွီ ျဖစ္ေတာ္မူ၍ ခပ္သိမ္းေသာ အရာ တို႕သည္ တန္ခိုးေတာ္ အားျဖင့္သာ တည္ၾက၏။ အသင္းေတာ္တည္းဟူေသာ ကိုယ္၏ ဦးေခါင္း ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ အရာရာ၌ ထူးျမတ္ျခင္းငွာ မူလ အရင္းျဖစ္၍ ေသေသာ သူတို႕တြင္ သားဦး ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား ခပ္သိမ္းေသာ ျပည့္စံုျခင္းကို သားေတာ္၌ က်ိန္းဝပ္ေစျခင္းငွာ၄င္း၊ လက္ဝါးကပ္တိုင္မွာ သြန္းေသာ အေသြး ေတာ္အားျဖင့္ ရန္ကို ၿငိမ္းေစ၍ ေကာင္းကင္အရာ ျဖစ္ေစ၊ ေျမႀကီးအရာျဖစ္ေစ။ ခပ္သိမ္း ေသာ အရာတို႕ကို သားေတာ္အားျဖင့္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ မိတ္သဟာယ ဖြဲ႕ေစျခင္းငွာ၄င္း အလိုရွိေတာ္မူ၏။
ေကာေလာသဲ ၁း၁၅
သားဦး ဆိုေသာ စကားလံုးသည္ ဂရိဘာသာအားျဖင့္ ပရိုတိုတိုေကာ့စ္ (prototokos) မွ ဘာသာျပန္ ဆင္းသက္လာျခင္း ျဖစ္သည္။ ထိုစကားစုသည္ ရတနာ စိန္ေက်ာက္ ကို ေသြးရာမွ ေပၚလာေသာ ရတနာ အကြက္မ်ားကဲ့သို႕ ျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္သည္ ေဝေနယ် သတၱဝါအေပါင္း၏ ဦးေခါင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေၾကျငာျခင္း ျဖစ္ပါ သည္။ သားဦးသည္ အသက္အပိုင္းအျခားကို မေဖာ္ျပေသာ္လည္း ေဝေနယ် သတၲဝါ အေပါင္း၏ အေပၚတြင္ စူပါ အာဏာကို ပိုင္ဆိုင္ထားသူ ျဖစ္သည္။
ထို သားဦး ဆိုေသာ စကားက ခရစ္ေတာ္သည္ ထာဝရ ျဖစ္ျခင္း။ ကနဦး အစကတည္းက ျဖစ္တည္ျခင္း၊ အစ မရွိျခင္း ႏွင့္ အဆံုး မရွိျခင္းကို ေဖာ္ညႊန္းပါသည္။ ခရစ္ေတာ္သည္ အစဥ္အၿမဲ အရာခပ္သိမ္းတို႕၏ အရင္ ရွိႏွင့္ၿပီး ျဖစ္၍ အဂၤလိပ္ စကားတြင္ အတိတ္ကာလ (was) ကို သံုးစြဲရပါသည္။ ဘူမိေဗဒ ပညာရွင္မ်ားက ကမၻာ့ သက္တမ္းကို မတြက္ခ်က္ခင္ကတည္းက ခရစ္ေတာ္ ရွိေနၿပီး ျဖစ္သလို၊ ၾကယ္ပတ္လမ္းေၾကာင္းေပၚ ၾကယ္စုမ်ား ေနရာ မယူခင္ ကတည္းက ခရစ္ေတာ္ ရွိႏွင့္ၿပီး ျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္သည္ အခ်ိန္မဲ့ဇုန္ အတြင္း ရွိေနၿပီး အခ်ိန္နာရီမ်ားကို သူ႕ လက္ေတာ္ ထဲတြင္ ကိုင္တြယ္ ခ်ိန္ညိႇသူ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႕၏ မျဖစ္ စေလာက္ေသာ ဦးေဏွာက္ အသိဥာဏ္ျဖင့္ ႀကီးျမတ္ေတာ္မူေသာ ခရစ္ေတာ္၏ ျဖစ္ တည္ျခင္းကို ဆံုးျဖတ္ ေလ့လာျခင္းသည္ အဟိတ္တိရစၧာန္ျဖစ္ေသာ ယင္ေကာင္ တစ္ ေကာင္၏ ဦးေဏွာက္က ကြန္ပ်ဴတာ တတ္ကၽြမ္းနားလည္ေသာ လူ႕ဥာဏ္ကို နား မလည္ ႏိုင္သကဲ့သို႕ ျဖစ္ပါသည္။
ေသးငယ္ နံုခ်ာေသာ ယင္ေကာင္ တစ္ေကာင္က ေလေအး စက္တပ္ကာ ကြန္ပ်ဴတာ ရိုက္ေနေသာ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသား လူသားတစ္ဦး၏ ျဖစ္တည္မႈကို နားမလည္ႏိုင္သကဲ့သို႕ လူသားမ်ားသည္ ဘုရားသခင္၏ သေဘာ သဘာဝကို နားမလည္ႏိုင္ သကဲ့သို႕ ျဖစ္ပါသည္။ လူသားမ်ား မည္ကဲ့သုိ႕ ေမြးဖြား ႀကီးျပင္း လႈပ္ရွား ပညာဆည္းပူးသည္ကို ယင္ေကာင္ တစ္ေကာင္ မသိႏိုင္ရန္ ဦးေဏွာက္ဥာဏ္ မမွီသလို ဘုရားသခင္ႏွင့္ ခရစ္ေတာ္၏ ျဖစ္တည္ျခင္းကိုလဲ ကၽြႏ္ုပ္တို႕ လူသားမ်ား နားလည္ ႏိုင္ရန္ ဦးေဏွာက္ဥာဏ္ မမွီီပါ။ တစ္ခါတစ္ရံ ကၽြႏ္ုပ္တို႕ လူသားမ်ားသည္ မိမိတို႕၏ ယင္ေကာင္သာသာ ဦးေဏွာက္ျဖင့္ ဘုရားအား ျပစ္တင္ေဝဖန္။ စစ္ေၾကာ ေနတတ္ ၾကသည္။ အင္တာနက္ အီးေမးလ္မ်ား၊ စာအုပ္ဆိုင္မ်ား၊ စာၾကည့္တိုက္မ်ားမွ သူမ်ား ေရးထားၿပီးသာ စာတမ္းမ်ားကို ဖတ္ကာ သူမ်ားေတြ ငါ့ေလာက္ေတာင္ မသိဘူး ဟုေသာ စိတ္ထင္ျဖင့္ လူေရွ႕တြင္ ဆရာႀကီး လုပ္တတ္ၾကပါသည္။ ရွက္ဖြယ္ ေကာင္းေပစြ။
သမၼတ လင္ကြန္း ကြယ္လြန္သြားၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာ စစ္ေသနာပတိခ်ဳပ္ အက္ဒ္ဝင္အမ္စတန္တန္ က ဒူးေထာက္ လက္မိႈင္ခ်ၿပီး စိတ္ပ်က္ လက္ပ်က္နဲ႕ ̏လင္ကြန္း ရဲ႕ သမိုင္း တစ္ေခတ္ ကုန္သြားၿပီ ̋ လို႕ ညည္းတြား ေျပာၾကားသြားခဲ့ပါတယ္။ လူ႕ ေလာကတြင္ ေက်ာက္ေခတ္၊ ေၾကးေခတ္၊ သံေခတ္၊ ဟစ္တလာေခတ္၊ နပိုလီယံ ေခတ္၊ ပရက္စေလေခတ္၊ မိုက္ကယ္ဂ်က္ဆင္ေခတ္ စေသာ လူတို႕ သတ္မွတ္ သည့္ ေခတ္ အဆက္ဆက္ ရွိပါသည္။ ထိုေခတ္မ်ားသည္ ေခတ္ကုန္ ေသာအခါ ေရပန္း မစား။ လူသိ မမ်ားေတာ့ဘဲ၊ ကြယ္ေပ်ာက္သြားစၿမဲ ျဖစ္ပါသည္။ ခရစ္ေတာ္ဟာ ေခတ္ တစ္ေခတ္ကိုဘဲ စိုးစံတဲ့သူ မဟုတ္ပါ။ အသက္ အပိုင္းအျခား။ ေခတ္ကာလ။ သမိုင္း တစ္ေခတ္။ ရာစု တစ္စုမွာသာ ခရစ္ေတာ္ ရွင္သန္ ေပၚထြန္းခဲ့ျခင္း မဟုတ္ပါ။ ေခတ္ အဆက္ဆက္တိုင္းကို ပိုင္သသူ၊ စိုးစံ ခဲ့သူျဖစ္ပါသည္။ ခရစ္ေတာ္ ေလာကတြင္ လူသားအျဖစ္ ေခတၱ တည္းခို ေနထိုင္ အသက္ရွင္ခဲ့ျခင္းသည္ သူ႕ထာဝရ သက္တမ္း၏ အခိုက္အတန္႕ကေလး။ မိနစ္အပိုင္းကေလး မွ်သာျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္ ေျမ ကမၻာေပၚ ေနထိုင္ခဲ့ရာ ႏွစ္ ၃ဝ မွ်သည္ သူ႕ ထာဝရ သက္တမ္း၏ အပိုင္းအစေလး တစ္ုခု၊ မိနစ္ပိုင္း စကၠန္႕ပိုင္းမွ်သာ ျဖစ္ပါသည္။
ဤေဆာင္းပါး၏ ကနဦးတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ေသာ ဂရိဘာသာစကား ပရိုတိုတို ေကာ့စ္ ဆိုသည္မွာ ဖန္ဆင္းခံ ေဝေနက် သတၱဝါအေပါင္းတို႕ေရွ႕တြင္ တည္ရွိေနေသာ ခရစ္ေတာ္ကုိ ဆိုလိုပါသည္။  ခရစ္ေတာ္ လူ႕ဇာတိ မခံယူခင္က ေရးသား ထားခဲ့ေသာ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းစာတြင္လဲ ခရစ္ေတာ္၏ သားဦး အရိုက္အရာကို ႀကိဳတင္ ေဖာ္ျပ ထားခဲ့ပါသည္။
အကယ္စင္စစ္ သူ႕ကို သားဦး အရာ၌ ခန္႕ထား၍ ေလာကီရွင္ဘုရင္ တို႕ အေပၚမွာ ခ်ီးေျမႇာက္မည္။ ဆာလံ ၈၉း၂၇
ခရစ္ေတာ္ မွန္လွ်င္ အရာခပ္သိမ္းတို႕၏ အထြတ္အျမတ္ ျဖစ္ရမည္ပင္။
စိန္႕ၾသဂက္စတင္း၏ ေရးသားခ်က္တြင္ ခရစ္ေတာ္သည္ တန္ဖိုး မရွိသူ ျဖစ္ခဲ့လွ်င္ေတာင္ အားလံုးထက္ အဖိုးတန္တဲ့သူ ျဖစ္မယ္ဟု ဆိုထားပါသည္။ ခရစ္ေတာ္ကို အရွင္သခင္ မဟုတ္ဘူးလို႕ ဆိုခဲ့ရင္ေတာင္ သူဟာ အရာအားလံုးရဲ႕ အရွင္သခင္ ျဖစ္ပါတယ္။
လူတစ္ခ်ိဳ႕အတြက္ ခရစ္ေတာ္သည္ ဘာမွ မဟုတ္ေသာသူ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္မည္။ အျခားေသာ သူမ်ားအတြက္ ခရစ္ေတ္ာသည္ တစ္စံုတစ္ရာ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္မည္။ သို႕ေသာ္ ခရစ္ေတာ္ကို ပိုင္ဆိုင္သူအမ်ားအတြက္ အရာခပ္သိမ္းသည္ သူတို႕အတြက္ ျဖစ္ပါသည္။

ေယရႈသခင္ အုပ္စိုးရွင္ ၊ ကၽြႏ္ုပ္ဘဝကို လႊမ္းမိုးလွ်င္
စြမ္းအားျပည့္ၿဖိဳး ခြန္အားတိုး ၊ ခရစ္သခင္ရဲ႕ ျမတ္တန္ခိုး။

မင္းေအာင္သက္လြင္
(ဝန္ခံခ်က္။ - ဟန္နရီ ဂရာဖီ ေရးသားေသာ Firstborn over all creation အား ဆီေလ်ာ္ေအာင္ ျမန္မာဘာသာ ျပန္ဆို ပါသည္။)

 

 

ခရစ္ေတာ္၏ရုပ္ပံုလႊာ-၁ ( အာလဖ ႏွင့္ ၾသေမဃ)

ခရစ္ေတာ္၏ရုပ္ပံုလႊာ-၂ (တန္ခိုးၾကီးေသာဘုရားသခင္)

ခရစ္ေတာ္၏ ရုပ္ပံုလႊာ - ၃ (ထာ၀ရအဘ)

ခရစ္ေတာ္၏ရုပ္ပံုလႊာ-၄ (အသက္ၾကီးေသာသူ)

ခရစ္္ေတာ္၏ရုပ္ပံုလႊာ-၅  (မ်က္ျမင္မရ)

ခရစ္ေတာ္၏ရုပ္ပံုလႊာ-၆ ( သားဦး) - မင္းေအာင္သက္လြင္

ခရစ္ေတာ္၏ရုပ္ပံုလႊာ-၇ (အေမြခံသခင္) - မင္းေအာင္သက္လြင္

 

Footer Monthly Articles & Web.Blogs

 

၀ိညာဥ္ေရးဆိုင္ရာလစဥ္ေရြးခ်ယ္ထားေသာမုရန္ေဆာင္းပါးအခ်ိဳ႔

 


Our Friendly Web & Blogs Links
jbcs.org.sg/main
woorank.com/en/www/sawpatrick.net
moemaka.com/2012/06/guest-writer-ျပည္သူတို႔လိုခ်င္ေနတ
spiritlessons.com/languages/index.htm
thawthikho.blogspot.com/2010/02/blog-post_9931.html
mahnkoko.blogspot.com.au
divinerevelations.info/languages/index.htm
mcathailand.com
myanmarinsingapore.com
karenfamily.org/profiles/blogs/links-1
zomimessenger.com/2012/09/column-music-column-extra-links-holy.html
streamoflife99.com/articles/jesus18yrsproblem.html
tudoenkung.wordpress.com/online-bibles
burmesebible.com/links.htm
jinghpawtingsan.blogspot.com/2011/04/morphvox-junior-voice-changer.html
sawkyawoo.com/2011/10/website_21.html
bethelkhrihfabu.net/nitin-bible-relnak.html
immanuelmyanmarchurch.com/apps/blog
mahnkoko.blogspot.com.au/2012/06/blog-post_10.html
kc-nl.blogspot.in/2011/09/2011-ning-ladaw-kcnl-nawku-hpung-wai.html
laaituibaptistchurch.com
mahnkoko.blogspot.com/2012/07/normal-0-false-false-false-en-au-x-none.html
mcflondon.com
dawnathar.blogspot.com/2010/11/blog-post_8330.html
imcwheaton.org
kc-nl.blogspot.com/2012/05/atrocities-in-kachin-land.html
kokomaunguk.blogspot.co.uk/2012/01/blog-post_21.html
sawpatrick.net
shinthan.com
bangkokchristchurch.net
batupuei.webs.com
burmesebible2008.blogspot.com/2009/10/typhoon-in-philippines.html
globalmcf.ning.com
intouchcnet.com
karanilan.webs.com/apps/videos/videos/show/5464117
kokomaunguk.blogspot.com.au/2012/06/blog-post_09.html
kokomaunguk.blogspot.sg/2012/08/blog-post_8666.html
mcctulsa.com
mgchit.blogspot.in/2012/08/blog-post_18.html
mmwebgallery.com
nlbcusa.wordpress.com
sawchit.blog.com/2011/06/12/က်ီးတို႔အလယ္မွ-ေဒါင္း
sawchitthu.blogspot.com/2012/03/software-license-version.html
simonkamta.blogspot.com/p/mp3-download_16.html

swecanaan.blogspot.com/2012/09/andriod-phone-program.html
thelordword.com
tkbc-japan.net
bangkokchristchurch.net

haineni.ning.com
bangkokchristchurch.net
globalmcf.ning.com/
thawthikho.blogspot.com
orangeask.com
miccfortwayneusa.blogspot.com
mcflondon.com
kokomaunguk.blogspot.com

mission-one.co.cc                   
chanlinnay.mandalaybloggers.org

thespiritfruit.com
mg-m.blogspot.com  က်မ္းစာေလ့လာနည္းမ်ား
mcbc4u.blogspot.com မုရန္ေဆာင္းပါးအခ်ိဳ႔.
www.myatmingalar.com/ ျမတ္မဂၤလာေဒသနာမ်ား
myanmar-odb.org ေန႔စဥ္ခြန္အား(ျမန္မာ)

Ref:

http://www.alexa.com

Facebook Twiter Google Buttons

ရယ္ရႊင္ဘြယ္ရာ (Random Selection)


ေယရႈက၊ လူတေယာက္သည္ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔မွ ေယရိေခါၿမိဳ႔သို႔သြားရာတြင္ ထားျပႏွင့္ေတြ႔ႀကံဳေလ၏။ ထားျပတို႔သည္ ထိုသူ၏အဝတ္ ကိုခြၽတ္၍ နာက်င္စြာရိုက္ႏွက္ၿပီးမွ ေသလုမတတ္ျဖစ္ေသာအခါ ပစ္ထား၍သြားၾက၏။ ထိုလမ္းသို႔ ယဇ္ပုေရာဟိတ္တေယာက္သည္ အမွတ္တမဲ့သြား၍ ထိုလူနာကိုျမင္လွ်င္ လႊဲေရွာင္၍သြားေလ၏။ ထိုနည္းတူ ေလဝိလူတေယာက္သည္ ထိုအရပ္သို႔ေရာက္ေသာအခါ လာ၍ၾကည့္ျမင္လွ်င္ လႊဲေရွာင္၍သြား ေလ၏။ ရွမာရိ လူတေယာက္သည္ ခရီးသြားရာတြင္ ထိုလူနာရွိရာသို႔ေရာက္၍ ျမင္ေသာအခါ ဂရုဏာစိတ္ရွိသည္ႏွင့္၊ ခ်ဥ္းကပ္၍ သူ၏အနာမ်ားကို ဆီႏွင့္စပ်စ္ရည္ထည့္လ်က္ အဝတ္ႏွင့္စည္းၿပီးလွ်င္၊ မိမိတိရ စျၧြာန္ေပၚမွာတင္၍ စရပ္တခုသို႔ ေဆာင္သြားျပဳစုေလ၏။ နက္ျဖန္ေန႔၌ ထြက္သြားေသာအခါ၊ ေဒနာရိႏွစ္ျပားကိုထုတ္၍ စရပ္ရွင္အားေပးလ်က္၊ ဤသူကို ၾကည့္ရႈျပဳစုပါ။ ကုန္သမွ်ကို ငါျပန္လာေသာအခါ ဆပ္ေပးမည္ဟု ဆို၏။ သင္သည္ အဘယ္သို႔ထင္သနည္း။ ထိုသူသံုးေယာက္တို႔တြင္ အဘယ္သူသည္ ထားျပလက္သို႔ေရာက္ေသာသူႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူ ျဖစ္သနည္းဟု ျပန္၍ေမးေတာ္မူလွ်င္၊ ၃၇က်မ္းတတ္က လည္း၊ လူနာကိုသနားေသာသူသည္ စပ္ဆိုင္ေသာသူျဖစ္ပါ၏ဟု ေလွ်ာက္ေသာ္ ေယရႈက၊ သင္သည္သြား၍ ထိုနည္းတူျပဳေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

Luke 10:30-37

 

ဗဟုသုတေဆာင္းပါး (Random Selection)



January 9, 2014

ဒုတိယ ကမၻာစစ္ၿပီးခ်ိန္မွ စတင္၍ ရပ္တန္႔ေနခဲ့သည့္ ရန္ကုန္တိုင္း အလံုၿမိိဳ႕နယ္ အထက(၄) ေက်ာင္းရွိ ဆရာ ယုဒသန္ တည္ခဲ့ ေသာ သက္တမ္း ၁၀၀ ေက်ာ္ Cushing Clock Tower နာရီစင္ႀကီးကို ျပန္လည္ျပဳျပင္ ဖြင့္လွစ္လိုက္သည္။

၁၉၁၃ ခုႏွစ္တြင္ အေမရိကန္ႏွင့္ ျမန္မာျပည္သူမ်ား စုေပါင္း တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ ထိုနာရီစင္ႀကီးကို အၿငိမ္းစား ေက်ာင္းအုပ္ ဆရာမႀကီး ေဒၚသက္သက္စံႏွင့္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေဟာင္းမ်ား၊ လက္ရွိ တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား စုေပါင္း၍ ႏွစ္ ၁၀၀ ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္အျဖစ္ ဇန္နဝါရီ ၆ ရက္က ျပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ျခင္း ျဖစ္သည္။

“ဒီနာရီစင္ႀကီးက ၁၅ မိနစ္တခါ ေခါင္းေလာင္း ထိုးေပးတယ္။ ဒီနာရီစင္ႀကီးက ေနမေကာင္းျဖစ္ေနတာ ႏွစ္ေပါင္း ၅၀ ၾကာၿပီ၊ အခုလိုျပဳျပင္လိုက္ေတာ့ လူတေယာက္ ျပန္ၿပီးေတာ့ က်န္းမာေရး ေကာင္းသြားသလိုေပါ့။ ဝမ္းသာ ဂုဏ္ယူမိပါတယ္”ဟု အလုံ အထက (၄) ေက်ာင္းသားေဟာင္း အၿငိမ္းစား ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးတဦးလည္း ျဖစ္သည့္ ဦးျဖဴဝင္းက ဧရာဝတီသုိ႔ ေျပာသည္။

ဦးျဖဴ၀င္းသည္ ၁၉၅၈-၁၉၇၀ ခုႏွစ္အထိ တက္ေရာက္ ပညာသင္ၾကားခဲ့သည့္ ေက်ာင္းသားေဟာင္း တဦးျဖစ္ၿပီး အိႏၵိယႏုိင္ငံ Don Bosco Vocational Tranning School မွ အၿငိမ္းစား ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး ျဖစ္သည္။

ထိုနာရီစင္ႀကီးသည္ ၁၉၁၃-၁၇ ခုႏွစ္တြင္ ဆရာႀကီး ယုဒသန္က တည္ထားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဂ်ပန္တပ္မ်ား နာရီစင္ေပၚတြင္ စခန္းခ်ျခင္း၊ ကင္းေစာင့္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ေလာကဓံကို ခံစားခဲ့ရေၾကာင္း သူက ရွင္းျပသည္။

ဒုတိယ ကမၻာစစ္ၿပီးေနာက္ ၁၉၆၃ ခုႏွစ္အထိ အလုုပ္မလုပ္ဘဲ ရပ္တန္႔ေနခဲ့ေၾကာင္း၊ ထိုနာရီစင္ႀကီးကို ထိန္းသိမ္းရသည့္ မစၥတာ စမစ္သည္ နာရီစင္ ေလွကားမွာပင္ ကြယ္လြန္သြားခဲ့ၿပီး ၁၉၇၀ ဝန္းက်င္တြင္ နာရီလည္ပတ္မႈ လံုးဝရပ္တန္႔ သြားခဲ့ေၾကာင္း သိရ သည္။

အထက (၄) အလံု ေက်ာင္းဝင္းအတြင္းရွိ နာရီစင္ႀကီးသည္ အဒိုနာရမ္ဂ်ပ္ဆင္(ေခၚ) ဆရာယုဒသန္ အေမရိကန္ ျပည္ေထာင္စု၏ ပထမဆံုး ျပည္ပသာသနာျပဳအျဖစ္ ကြန္ဂရက္ ေဂးရွင္းနယ္လစ္ အသင္း၏ အေထာက္အပံ့ျဖင့္ ထြက္ခြာလာရာ အိႏၵိယျပည္ ကာလကတၱားၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိၿပီး နယ္ႏွင္ဒဏ္ ေပးခံရရာမွ ျမန္မာမင္းမ်ား လက္ထက္ ၁၈၁၃ ခု ဇူလိုင္ ၁၃ ရက္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိခဲ့ျခင္းကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ေပၚေပါက္လာျခင္း ျဖစ္သည္။

ထိုအေၾကာင္းအရာကို သိရွိေသာသူမ်ားက ၁၉၁၃ ခု ဇူလိုင္ ၁၃ ရက္တြင္ ဆရာယုဒသန္ ေရာက္ရွိျခင္း ႏွစ္ ၁၀၀ ျပည့္ အခမ္း အနား က်င္းပရာ ျမန္မာ တိုင္းရင္းသားမ်ားႏွင့္ အေမရိကန္မ်ား ပူးေပါင္း ပါ၀င္ခဲ့သည္။

အခမ္းအနားတြင္ အေမရိကန္ျပည္သား ေဒါက္တာ ကာမင္ကိုးလ္စ္က ဤရာျပည့္နာရီစင္အား တည္ေဆာက္ရန္ စိတ္ကူးရ သည့္အတြက္ တင္ျပခဲ့ရာ ျမန္မာျပည္ရွိ ႏွစ္ျခင္းသာသနာျပဳ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္၌ ရန္ပံုေငြ မလံုေလာက္ေသာ ကာလျဖစ္ေန၍ ခြင့္ျပဳခဲ့ျခင္း မရွိခဲ့ေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္ ေစတနာထက္သန္သူမ်ား ၏ ႀကိဳးပမ္းခ်က္မ်ား ရွိသျဖင့္ ႏွစ္ျခင္းသာသနာ ဌာနခ်ဳပ္လည္း ပါဝင္လာၿပီး သမိုင္းဝင္ နာရီစင္ႀကီး ေပၚေပါက္လာရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။

ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၅ ရက္က ဆရာယုဒသန္ ႏွစ္ ၂၀၀ ျပည့္ အခမ္းအနားကိုလည္း အလံုၿမိဳ႕နယ္ရွိ ဧရာ၀တီ ပိုးကရင္ကြင္း ဘုရားေက်ာင္း၀န္းႀကီးထဲ၌ က်င္းပခဲ့ေသးသည္။

နာရီစင္ႀကီးကို မူလက ရန္ကုန္ျမစ္ ဆိပ္ကမ္းတြင္ ထားရွိရန္ ဆႏၵရွိေသာ္လည္း အဂၤလိပ္ဆိပ္ကမ္း အုပ္ခ်ဳပ္ေရးဌာနက ခြင့္မျပဳေသာေၾကာင့္ ထိုအႀကံကို စြန္႔လႊတ္ၿပီး ကန္ေတာ္ႀကီးထဲ၌ ထားရန္ စီစဥ္ရာတြင္လည္း ရန္ကုန္ျမဴနီပါစပါယ္အဖြဲ႔သို႔ တင္ျပရာ လက္ မခံခဲ့ေပ။

ထို႔ေနာက္ ထုိေခတ္အခါက အေခၚအေဝၚ ကူရွင္ေက်ာင္း (ယခု အ.ထ.က (၄) အလံု) ေက်ာင္းဝင္းထဲတြင္ ေနရာခ် တည္ေဆာက္ ရာ ပထမကမၻာစစ္ႏွင့္ ႀကံဳႀကိဳက္ေသာေၾကာင့္ အေမရိကန္မွ ေပးပို႔ေသာ အလွဴရွင္မ်ား၏ ေဆာက္လုပ္ေရး ပစၥည္းမ်ား ပင္လယ္ထဲ တြင္ နစ္ျမဳတ္ေပ်ာက္ဆံုးခဲ့သည္။

ထို ေပးပို႔လာသည္မ်ားထဲမွ အေကာင္းပကတိ ေရာက္ရွိေသာ ေခါင္းေလာင္း ၄ လံုးအနက္ အႀကီးဆံုး ေခါင္းေလာင္းမွာ တန္ တဝက္ ျဖစ္ၿပီး က်န္ေခါင္းေလာင္း ၃ လံုး၏ စုစုေပါင္း အေလးခ်ိန္မွာလည္း တန္တဝက္ ေလးေသာေၾကာင့္ နာရီစင္တြင္ အသံုးျပဳထားသည့္ ေခါင္းေလာင္း ၄ လံုး၏ စုစုေပါင္း အေလးခ်ိန္မွာ ၁ တန္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

နာရီစင္ႀကီး၏ အလွအပႏွင့္ ၿပီးျပည့္စံုျခင္းကို ၁၉၁၇ ခုႏွစ္တြင္ အၿပီးသတ္ခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီး၏ နာရီစင္(သို႔မဟုတ္) ဂ်ပ္ဆင္ရာျပည့္ နာရီစင္၏ သမိုင္းအက်ဥ္းတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

ပံုစာ - အထက (၄) အလုံ ေက်ာင္းက နာရီစင္ႀကီး– ေက်ာင္းသားေဟာင္း 
Reposted by zar
Credit To :Dr Lun Swe Media 
www.facebook.com/mmcities

 

ခ်ီးမြမ္းေတးသီခ်င္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ား (random hymn No.1)

Seek Ye First

Seek ye first the Kingdom of God
And His righteousness
And all these things shall be added unto you
Hallelu, Hallelujah!   Man shall not live by bread alone
But by every word
That proceeds from the mouth of God
Hallelu, Hallelujah!   Ask and it shall be given unto you
Seek and ye shall find
Knock and the door shall be opened unto you
Hallelu, Hallelujah!

 

ခ်ီးမြမ္းေတးသီခ်င္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ား (random hymn No.2)

ေဟ၊ ၁၃း၁၄၊ ဆာ ၂၄း၃-၅ Higher ground

၁။ ေကာင္းကင္လမ္းကို ကိုးစားတက္မည္
ေန႔စဥ္တိုး၍အထက္ေရာက္သည္
ကုန္းျမင့္ေပၚမွာေျခလွမ္းဖို႔ရာ
ေန႔စဥ္ျပဳမည္ဆုပထၳနာ

ထပ္ဆိုရန္
ယံုၾကည္ျခင္းျဖင့္ကုန္းျမင့္ေပၚမွာ
ရပ္ေနဖို႔ရာကူေတာ္မူပါ
သာ၍ျမင့္ရာကုန္းျမင့္ေပၚမွာ
ေျခလွမ္းစိမ့္ငွာမေတာ္မူပါ

၂။ ယံုမွားျခင္းႏွင့္ေၾကာက္ရြံ႔ျခင္းမ်ား
ရွိရာရပ္မွာမေနခ်င္ပါ
အျခားသူမ်ားေနခ်င္ေသာ္လည္း
ကုန္းျမင့္မွာသာကြ်ႏ္ုပ္ေနမည္

၃။ မာရ္နတ္ဆိုးသည္တိုက္ခိုက္ေသာ္လည္း
ထက္ရပ္မွာသာေနခ်င္လွသည္
ကုန္းျမင့္ေပၚကသီခ်င္းသံမ်ား
ယံုၾကည္ျခင္းျဖင့္ကြ်ႏ္ုပ္ၾကားရ။

 

ခ်ီးမြမ္းေတးသီခ်င္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ား (random hymn No.3)

All in All
You are my strength when I am weak
You are the treasure that I seek
You are my all in all
Seeking You as a precious jewel
Lord to give up, I’d be a fool
You are my all in all

Jesus, Lamb of God, worthy is Your name

Jesus, Lamb of God, worthy is Your name
Taking my sin, my cross, my shame
Rising again, I bless Your name
Your are my all in all
When I fall down, You pick me up
When I am dry, You fill my cup
You are my all in all