မုရန္ မဂၢဇင္း

လြတ္လပ္ျခင္းျဖင့္ ဘုရားရွင္အား ကိုးကြယ္မည္ Christian Ezine

Tuesday, Aug 04th

Last update03:30:37 PM GMT

You are here:: ရယ္ရႊင္ဘြယ္မ်ား အင္တာနက္ကေဖး-ေခတ္စားေနဆဲပါ (ကာတြန္း-ညီညီျမန္မာ)

အင္တာနက္ကေဖး-ေခတ္စားေနဆဲပါ (ကာတြန္း-ညီညီျမန္မာ)

E-mail Print PDF







ညီညီျမန္မာ
http://www.nyinyimyanmar.co.cc မွတဆင့္ေဖၚျပသည္။


Hits: 9291
Comments (28)Add Comment
...
written by ကိုးကိုး, September 13, 2012
မ်ားမ်ားေရးးနိေ္ပါ စဗ်ာ
report abuse
vote down
vote up
Votes: +3
...
written by ျပည့္, September 22, 2012
ရယ္ရတယ္ဆက္ေရးပါအံု
report abuse
vote down
vote up
Votes: +1
...
written by Sandar, October 05, 2012
Your idea is very good.Please write more.
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by Sandar, October 05, 2012
Your idea is very good.
report abuse
vote down
vote up
Votes: -1
...
written by ့ဟိန္းထက္, October 12, 2012
မ်ားမ်ားေရးႏိုင္ပါ စ။
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by ႊToegyiaung, October 15, 2012
ၾကိုက္တယ္ဗ်ာဆက္ေရး ါအုန္ဗ်ာ

report abuse
vote down
vote up
Votes: +4
...
written by နန္းဝင္းေအာင္, October 25, 2012
ဆက္ေရးပါအုံးအကုိအရ ္းေကာင္ပါတယ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by dragoncute1500, November 02, 2012
မိုက္ပါတယ္............
report abuse
vote down
vote up
Votes: -2
...
written by ztc, November 06, 2012
ေကာင္းတယ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: +1
...
written by aa, December 28, 2012
ေနာက္ထက္ထင္ျပီးဓာတ ပံုေတြတင္ပါလားဗ်ေ ာင္းပါတယ္..

report abuse
vote down
vote up
Votes: +2
...
written by ငယ္ေလး, January 17, 2013
သမီးက ကာတြန္းဟာသေတြကို သိပ္ျကိုက္တယ္ ဆက္ေရးပါ အားေပးေနမယ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: -1
...
written by waihin, January 18, 2013
ဖတ္လို႔ေကာင္းပါတယ္ ြယ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by ei, January 28, 2013
ေကာင္းပါတယ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by soe thura, March 05, 2013
နဲနဲရွည္ရွည္ဟာသေလး ရးေနာ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by wialay, March 08, 2013
ဒီထက္ဟားရတာေတြမ်ား ်ားေရးေပးပါေနာ္

report abuse
vote down
vote up
Votes: -2
...
written by KHK, March 25, 2013
ေကာင္းပါတယ္
အင္တာနက္အေၾကာင္းပဲ ရးေနတယ္ေၿပာင္းေရး ဳံး
report abuse
vote down
vote up
Votes: +1
...
written by ကိုကင္, April 18, 2013
ေကာင္းတယ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: -2
...
written by maythandar, May 03, 2013
အရမ္းေကာင္းတယ္ ထပ္တင္ေပးပါအုံးေနာ
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by မိုးမမ, May 14, 2013
အေတြးေလးေတြကိုသေဘာ ်ဆက္ေရးပါအားေပးေန ယ္ေနာ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by aaaa, July 17, 2013
ေကာင္းပါ့
report abuse
vote down
vote up
Votes: -1
...
written by zaw, August 12, 2013
မိုက္တယ္ဗ်ာ
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by zaw, August 12, 2013
ဒီဟာသ ေလးေတြ ယူရင္ မူရင္ ေရးသားသူကုိ ပဲ ထည့္မွာလားဗ်
report abuse
vote down
vote up
Votes: -1
...
written by ပုလင္း, August 30, 2013
က်ြန္ေတာ္လဲကာတြန္း ုိျကုိက္တယ္ဆက္ေရး ါအုံးအားေပေနမယ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: +1
...
written by thargyi, September 08, 2013
ေလးစားေလာက္ပါတယ္ဗ်
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by moh, October 17, 2013
အရမ္းကိုျကိုက္ပါတယ အားေပးေနမယ္ေနာ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: +0
...
written by moh, October 17, 2013
ေကာင္းပါတယ္ေတာ္ပါတ ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: +2
...
written by tin moh moh hlaing, October 17, 2013
အရမ္းကိုေကာင္းတဲ႕ဟ သမ်ားေရးေပးပါအံုး
report abuse
vote down
vote up
Votes: +1
...
written by ကိုရူိင္း, October 17, 2013
ေတာ္ပါတယ္
report abuse
vote down
vote up
Votes: -1

Write comment
smaller | bigger

busy

Facebook Google Twitter buttons

သက္ေသခံခ်က္မ်ား Testimony (random article)

ကြက္လပ္ - ေရႊရ


လြန္ခဲ့တဲ့ ေလးႏွစ္တုန္းက ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ မေတာ္တဆမႈေၾကာင့္ က်ေနာ့္ ခ်စ္ဇနီးသည္ ဆံုးပါးသြားၿပီး ေနာက္ပိုင္း သူမ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္မွာ ဘယ္လိုမ်ား ေန ေနမလဲ ဆိုၿပီး မၾကာခဏ ေအာက္ေမ့ သတိရေနမိပါတယ္။ က်ေနာ့္လို အိမ္မႈ ကိစၥ ညံ့ဖ်င္းၿပီး ကေလး ျပဳစုပ်ိဳးမႈပိုင္း အားနည္းတဲ့ ခင္ပြန္းသည္ကို ေလာကအလယ္ တစ္ေယာက္ထဲ ထားခဲ့ရတာ သူမ အရမ္းကို ေၾကကြဲ၀မ္းနည္း ေနမလားလို႔ ေတြးမိတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ က်ေနာ့္ကုိယ္တိုင္ကိုကလည္း အဲဒီလိုမ်ိဳး ခံစားေနရလို႔ပါ။ က်ေနာ့္ သားငယ္ေလးရဲ႕ စိတ္ဓါတ္ပိုင္းဆိုင္ရာနဲ႔ ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို လံုေလာက္ေအာင္ မျဖည့္ဆည္းေပးႏို္င္ခဲ့တိုင္း သားငယ္အေပၚ အေဖလိုတစ္မ်ိဳး အေမလိုတစ္ဖံု တာ၀န္မေက်ႏိုင္တဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ ခေနာ္ခနဲ႔ မိသားစု ဘ၀ေလးကို ျပန္ေတြးမိတိုင္း စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိျပန္ပါတယ္။

Read more... Link  

ဝိညာဥ္ေရးရာ Spiritual (random article)

သခင့္၏မ်က္ႏွာကိုေထာက္လွ်က္..(ေနာ္ဘူေဘာဆုေတာင္းေတာင္) ဆိုး၊ ညစဥ္ခြန္အား

သံေတာင္ျမိဳ႔ကိုေရာက္လွွ်င္ ထင္ရွားေသာအမွတ္အသားတစ္ခုကေတာ့ ေနာ္ဘူေဘာ ဆုေတာင္းေတာင္ျဖစ္ပါသည္။ ခရစ္ယာန္အမ်ား သြား၍ ဆုေတာင္းခ်င္ေသာေနရာျဖစ္၍ ဆုေတာင္းျပည္သည္ဟု နာမည္ၾကီးပါ၏။ ျမင့္မားေသာ ေတာင္အထြဏ္ေပၚမွာ ၾကီးမားလွေသာ သံလက္၀ါးကပ္တိုက္ကို တည္ေထာင္ထား၍ ေနာဧ၏ သေဘၤာပံုသ႑န္ ဆုေတာင္းရန္ဗိမာန္ေတာ္ တစ္ေဆာင္ကိုလည္း ကပ္သီးကပ္သပ္ တည္ေထာင္ထားပါ၏။ ေတာင္ထြဏ္အျမင့္သို႔ တက္ရာလမ္းတစ္ေလွ်ာက္၊ ေတာင္စြယ္မ်ားမွာလည္း ဆုေတာင္းရန္အခန္းမ်ားရွိပါသည္။ သံေတာင္သို႔ ေရာက္တုန္းေရာက္ခိုက္ ေတာင္ထြဏ္ေပၚမွ ဗိမာန္ေတာ္သို႔ ၀င္၍ ဆုေတာင္းခ်င္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ က်န္းမာေရးမေကာင္းပါ။ ေဆးရံုကဆင္းကာစ တစ္ရက္ပဲရွိရာ စိတ္မေကာင္းစြာႏွင့္ေငးၾကည့္ရံုပါပဲ။ ေလွကားထစ္မ်ားကို နင္းထက္ႏိုင္ရန္ ခြန္အားမရွိပါ။ သို႔ေသာ္လည္း အံ့ၾသဖြယ္ဘုရားရွင္ပို႔ေဆာင္ပါသည္။ ေမာင့္ေရျဖဴအသင္းေတာ္မွ လူငယ္မ်ားက ကြ်န္ေတာ့္ကို ကုန္းပိုး၍ မရအရတက္ပါသည္။ ေတာ္သားကေလးမ်ားပါပဲ၊ ရိုးသားေသာေတာင္ယာခုတ္စားသူ လူငယ္မ်ားသည္ တစ္ေယာက္တစ္လွည့္ ကုန္းပိုး၍ တက္ရာ ေနာက္ဆံုးမွာ ေရာက္ခ်င္လွေသာ ေနာ္ဘူေဘာ ဆုေတာင္းေတာင္သို႔ ေရာက္ရပါ၏။ နာမည္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ မသိေသာ လူငယ္မ်ား၊ ကြ်န္ေတာ့နာမည္ကိုလည္း မသိေသာလူငယ္မ်ားက ဘုရားသခင္၏မ်က္ႏွာကို ေထာက္၍ အခမဲ့ ပင္ပမ္းခံသည္ကို ကြ်န္ေတာ္သတိရေနပါသည္။

ကမၻာေပၚမွာ ဘာမွအလကားမရဘူး။ ထိုက္တန္သမွ် မေပးလွွ်င္မရဟူေသာ အေတြးအေခၚရွိပါသည္။ သို႔ေသာ္ သခင္ေယရႈက ေ၀မွ်ျခင္းသေဘာကို သင္ေပးပါသည္။ Two Seekers အမည္ရွိကေလာင္ရွင္က စာအုပ္တစ္အုပ္ကို ေရးပါသည္။ ထိုစာအုပ္ထဲမွာ ေဖၚျပေသာ အခ်က္တစ္ခ်က္ရွိပါ၏။ No Sharing, No Peace-Know Sharing, Know Peace ဟု၍ျဖစ္ပါသည္။ ေ၀မွ်ျခင္းမရွိေသာ အသက္တာမ်ားမွာ ျငိမ္သက္ျခင္းမရွိပါ။ ေ၀မွ်ျခင္းကို သိေသာသူကေတာ့ ျငိမ္သက္ျခင္းကို သိပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပိုင္ဆိုင္ေသာ ဆုေက်းဇူး ေကာင္းၾကီးမဂၤလာမ်ားကို ဘုရားသခင္ေပးထားပါသည္။ တစ္ေယာက္တည္း သံုးစြဲဖို႔ထက္ ေ၀မွ်ျခင္းရွိလွ်င္ ဘုရားရွင္ႏွစ္သက္၍ အသက္တာ၌ ျငိမ္သက္ျခင္းဆုေက်းဇူးကို ထပ္၍ရႏိုင္ပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ မ်က္ႏွာကိုေထာက္၍ အားနည္းသူကို မစေသာ ေတာအရပ္မွေမာင့္ေရျဖဴ လူငယ္မ်ားထံမွ သင္ခန္းစာကို ရခဲ့ပါသည္။ ေ၀မွ်ျခင္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္ႏွစ္သက္ေသာ အသက္ရွင္ျခင္းကို တည္ေဆာက္ၾကပါစို႔။

ဓါတ္ပံု။ ပုသိမ္ပိုးကရင္အသင္းေတာ္၊ လူငယ္၆၀ ဧျပီလခရီးစဥ္မွယူေဆာင္လာေသာ ေနာ္ဘူေဘာေတာင္ပို႔စတာ။

ေမလ ၃ရက္၊ ၂၀၁၃ (ေသာၾကၤာေန႔)
သူ႔တပါးအားေပးၾကေလာ့၊ ေပးလွ်င္သူ႔တပါးသည္ သင့္ကို အားေပးၾကလိမ့္မည္။ အမွန္ျခင္ရံုမက သိမ္နက္လွ်က္၊ လႈပ္လွ်က္၊ လွ်ံလွ်က္ရွိျခင္းႏွင့္ သင္တို႔ရင္ခြင္၌ ေပးၾကလိမ့္မည္။ (လုကာ ၆း၃၀)

ညစဥ္ခြန္အား (ဆိုး)

http://www.jbcs.org.sg/main/index.php/daily-supper

 

Footer Monthly Articles & Web.Blogs

 

၀ိညာဥ္ေရးဆိုင္ရာလစဥ္ေရြးခ်ယ္ထားေသာမုရန္ေဆာင္းပါးအခ်ိဳ႔

 


Our Friendly Web & Blogs Links
jbcs.org.sg/main
woorank.com/en/www/sawpatrick.net
moemaka.com/2012/06/guest-writer-ျပည္သူတို႔လိုခ်င္ေနတ
spiritlessons.com/languages/index.htm
thawthikho.blogspot.com/2010/02/blog-post_9931.html
mahnkoko.blogspot.com.au
divinerevelations.info/languages/index.htm
mcathailand.com
myanmarinsingapore.com
karenfamily.org/profiles/blogs/links-1
zomimessenger.com/2012/09/column-music-column-extra-links-holy.html
streamoflife99.com/articles/jesus18yrsproblem.html
tudoenkung.wordpress.com/online-bibles
burmesebible.com/links.htm
jinghpawtingsan.blogspot.com/2011/04/morphvox-junior-voice-changer.html
sawkyawoo.com/2011/10/website_21.html
bethelkhrihfabu.net/nitin-bible-relnak.html
immanuelmyanmarchurch.com/apps/blog
mahnkoko.blogspot.com.au/2012/06/blog-post_10.html
kc-nl.blogspot.in/2011/09/2011-ning-ladaw-kcnl-nawku-hpung-wai.html
laaituibaptistchurch.com
mahnkoko.blogspot.com/2012/07/normal-0-false-false-false-en-au-x-none.html
mcflondon.com
dawnathar.blogspot.com/2010/11/blog-post_8330.html
imcwheaton.org
kc-nl.blogspot.com/2012/05/atrocities-in-kachin-land.html
kokomaunguk.blogspot.co.uk/2012/01/blog-post_21.html
sawpatrick.net
shinthan.com
bangkokchristchurch.net
batupuei.webs.com
burmesebible2008.blogspot.com/2009/10/typhoon-in-philippines.html
globalmcf.ning.com
intouchcnet.com
karanilan.webs.com/apps/videos/videos/show/5464117
kokomaunguk.blogspot.com.au/2012/06/blog-post_09.html
kokomaunguk.blogspot.sg/2012/08/blog-post_8666.html
mcctulsa.com
mgchit.blogspot.in/2012/08/blog-post_18.html
mmwebgallery.com
nlbcusa.wordpress.com
sawchit.blog.com/2011/06/12/က်ီးတို႔အလယ္မွ-ေဒါင္း
sawchitthu.blogspot.com/2012/03/software-license-version.html
simonkamta.blogspot.com/p/mp3-download_16.html

swecanaan.blogspot.com/2012/09/andriod-phone-program.html
thelordword.com
tkbc-japan.net
bangkokchristchurch.net

haineni.ning.com
bangkokchristchurch.net
globalmcf.ning.com/
thawthikho.blogspot.com
orangeask.com
miccfortwayneusa.blogspot.com
mcflondon.com
kokomaunguk.blogspot.com

mission-one.co.cc                   
chanlinnay.mandalaybloggers.org

thespiritfruit.com
mg-m.blogspot.com  က်မ္းစာေလ့လာနည္းမ်ား
mcbc4u.blogspot.com မုရန္ေဆာင္းပါးအခ်ိဳ႔.
www.myatmingalar.com/ ျမတ္မဂၤလာေဒသနာမ်ား
myanmar-odb.org ေန႔စဥ္ခြန္အား(ျမန္မာ)

Ref:

http://www.alexa.com

Facebook Twiter Google Buttons

ရယ္ရႊင္ဘြယ္ရာ (Random Selection)


တက္ႏိုင္ရင္ အဖ်ားေရာက္တယ္ (မင္းေအာင္သက္လြင္)

 

ဗဟုသုတေဆာင္းပါး (Random Selection)


ဂီတရာဇဝင္မွတ္တမ္းပါ…

ဆရာေစာဘြဲ႕မႈး အေကာင္းဆံုးဖန္တီးမႈတစ္ခုကေတာ့ Iron Cross ေခါင္းေဆာင္၊ ခ်စ္စမ္းေမာင္ ကို သင္ၾကားေမြးထုတ္ေပးႏိုင္ျခင္းပါပဲ။ Iron Cross ေတးဂီတအဖြဲ႕ဟာ ဘုရားထံ ဦးစြာ ဆုေတာင္းျပီးမွာ စတင္ေျဖေဖ်ာ္ေလ့ရွိပါတယ္။ ခရစ္ယာန္မဟုတ္တဲ့ အဖြဲ႕သားေတြလဲ လက္ခံၾကပါတယ္။
.
ဆရာေစာဘြဲ႕မႈး မူရစ္ေဆးဝါးသားေကာင္ဘဝမွာ ေဆး-ဘယ္လိုျဖတ္ျဖတ္ မရပါဘူး။ ေနာက္ဆံုး ခဝဲျခံ၊အင္းစိန္က Y.C Young Crusader သင္းအုပ္ဆရာၾကီး ေဒးဗစ္ရိုးမို (ကြယ္လြန္) က ဘုရားထံအပ္ႏွံျပီး မူးယစ္ေဆးျဖတ္ေပးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
.
ဟသၤာတဖက္က ေရာက္လာတဲ့၊ ခ်စ္စမ္းေမာင္ကို သူ႕ရဲ့ တပည့္အျဖစ္လက္ခံျပီး ဂီတပညာ၊ အစ-အဆံုး အကုန္လံုး ေပးခဲ့ပါတယ္။ ထူးခြ်န္တဲ့ တပည့္ျဖစ္သူက ဂီတပညာ၊ ဘုရားကိုးကြယ္ျခင္းေတြ အေမြဆက္ခံႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
.
ဂီတ၊ ရုပ္ရွင္ပညာရွင္မ်ားဟာ ဘုရားကိုးကြယ္မႈ အားၾကီးသူမ်ား ရွားပါးၾကေပမဲ့ ဆရာေစာဘြဲ႕မႈးက အလြန္ဘုရား၊ တရား ကိုင္းရိႈင္းသူျဖစ္ပါတယ္…။ မုရန္

 

ၿငိမ္းခ်မ္းေအး – ပံုျပင္ဆရာႀကီး အလြန္ အႏွစ္ (၂၀)
ဇူလိုင္ ၂၅၊ ၂၀၁၄

ဗမာ့ စတီရီယို ဂီတ ေလာက မွာ ရွမ္း ဂီတစာဆို စိုင္းခမ္းလိတ္ ဟာ သူ႔ရဲ႕ မ်ားျပားလွတဲ့ သီခ်င္းဇာတ္လမ္းဖြဲ႕မႈေတြနဲ႔ နာမည္ေက်ာ္ခဲ့သလို သီခ်င္းမ်ားကတဆင့္ ပံုဝတၳဳ ဇာတ္လမ္းေတြ အမ်ားအျပား ေျပာျပခဲ့သူ ေနာက္ တဦးကေတာ့ ကရင္ ဂီတပညာရွင္ ေစာဘြဲ႕မွဴး လို႔ ဆိုႏိုင္တယ္။  ေန႔စဥ္လူမႈဘဝ ထဲမွာ သူသူငါငါ ၾကံဳေတြ႕ရတတ္တဲ့ လူ႔သဘာဝ ျဖစ္ရပ္ေလးေတြ၊ သင္ခန္းစာ ယူစရာ သံေဝဂက်စရာေလးေတြ အေၾကာင္းရာစံုကို သူဖြဲ႕သြားႏိုင္ခဲ့တယ္။

လူ႔ေလာက ဇာတ္ထုပ္ မ်ိဳးစံုကို လွစ္ဟျပခဲ့တာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ သူ႔ဖြဲ႕သမွ် ဟာ ကိုယ္ေတြ႕ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ပါ။  ဒါေပမယ့္ အငွားခံစား ဖြဲ႕သီ ပံုေဖာ္ႏိုင္စြမ္းတဲ့ အႏုပညာအားေကာင္းေတာ့ သူ႔ရဲ႕ သီခ်င္းဇာတ္လမ္းေတြ တိုင္းက ခံစားမႈ ရသ ကို ေပးႏိုင္စြမ္းတယ္၊ အသိတရား အျမင္ ေတြ႕ရွိမႈ တခုခုကို လမ္းညႊန္ ႏိုင္စြမ္းတယ္။

မျပည့္စံုတဲ့ အစုိးရဝန္ထမ္း သားသမီး ဘဝ ခံစားမႈ ဇာတ္လမ္း “ေပ်ာ္တာေပါ့ အေမရယ္”။  လူၾကမ္းမင္းသား၊ စတန္႔မင္သား တေယာက္ ဘဝ “သုခုမရဲ႕ေက်းကၽြန္ႀကီး”။  ေတာထဲေတာင္ထဲက ဆင္လုပ္သား သစ္ထုတ္ေရးသမားမ်ား အေၾကာင္း “ရိုးမရဲ႕ညေေန”။  အိမ္ေထာင္ေရး အဆင္မေျပတဲ့ မိဘ ရဲ႕ သားသမီး ခံစားခ်က္ “ခရစၥမတ္ကိုေၾကာက္တယ္”။  လူ႔ေလာက နဲ႔ အံေခ်ာ္ေနတဲ့ စည္းအျပင္ကလူ ဘဝ ေဖာ္က်ဴး “ၾကက္ေျခခတ္”၊ “မွားတဲ့ဘက္မွာေနၾကည့္မယ္”။  လမ္းေပၚက မိဘမဲ့ ကေလးငယ္ “ဆိုးေပ”။

ေတာသားၿမိဳ႕ေရာက္ ရဲ႕ အခ်စ္သင္ခန္းစာ “ေအးပံုကိုခ်စ္တယ္”။  မိဘနဲ႔ ဆန္႔က်င္ ေလွ်ာက္လမ္းခဲ့ရတဲ့ ဂစ္တာသမား ဘဝ “ဂစ္တာလူ ေလး”။  ဘဝရဲ႕ အနိမ့္အျမင့္ ေလာကဓံ “ေလေၾကာင့္ ေငြေၾကာင့္ မလြင့္ပါ”။  အငွား စိတ္ကူးယဥ္ ေတြးေတာ အမ်ားအတြက္ ေဖ်ာ္ေျဖ ေရးသားေပးေနရတဲ့ သီခ်င္းေရး ဆရာ၊ စာေရးဆရာရဲ႕ ခ်ိဳ႕ငဲ့တဲ့ ဘဝ ပံုေဖာ္ “ေမာတယ္”။  ဗမာျပည္ အေျခအေန ေနာက္ခံမွာ ခ်ဲ႕ထြင္ စဥ္းစားစရာ အမ်ားႀကီး ေပးႏိုင္တဲ့ အေတြးတခု ကို “က်ားဟာ က်ားလို ေနဖူးရဲ႕လား” ဆိုကာ အံမဝင္ ခြင္မက် ေနရာမွား အခ်ဳပ္ေလွာင္ ခံေနရရွာတဲ့ တိရစာၦန္ရံု ျမင္ကြင္းေလးနဲ႔ ပံုေဖာ္တဲ့ “ေတာပန္းခ်ီကား”။  တင္စားဖြဲ႕ႏြဲ႕ခံ အမ်ိဳးသမီး နာမည္မ်ား အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ အခ်စ္သီခ်င္း အေျမာက္အျမား အစရွိတဲ့ မဆံုးႏိုင္တဲ့ စာရင္းရွည္ႀကီး ရပါမယ္။

လူ႔ေလာက အေၾကာင္း အဖြဲ႕ေကာင္းခဲ့သူ ပံုေျပာဆရာႀကီး ေစာဘြဲ႕မွဴးရဲ႕ ဂီတ ဘဝကို ျပန္သံုးသပ္ရင္ အေရး၊ အဆို၊ အတီး၊ ဂီတမွဴး စြယ္စံု ရမႈ က သူ႔ရဲ႕ ထူးျခားတဲ့ ပါရမီလို႔ ဆိုရပါမယ္။ သူလုပ္ခဲ့သမွ် ဂီတအလုပ္အားလံုးဟာ အႏုပညာအရ၊ ဂီတသေဘာအရ ေအာင္ျမင္ လူေလးစား ခံခဲ့ရတယ္။

အေရးမွာ ဆိုရင္ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္၊ ႏိုင္ငံျခား သံစဥ္မွီး သီခ်င္း အမ်ိဳးစားစံု ရာခ်ီ ေရးခဲ့ၿပီး အပုဒ္တိုင္းလိုလို လူႀကိဳက္မ်ားခဲ့တယ္။  တခ်ိဳ႕ သီခ်င္းေတြက စထြက္စဥ္မွာ ေခတ္ကာလ လူအမ်ား နားဝင္လြယ္တဲ့ ဂီတပံုစံမ်ိဳး မဟုတ္ဘဲ ေခတ္ကိုေက်ာ္ ေနလို႔ မေအာင္ျမင္ခဲ့တာမ်ိဳးေတြ ရွိခဲ့ေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္း (၁၀/၁၅) ႏွစ္ျခား ျပန္ဆိုၾကရင္ သီခ်င္းတိုင္းလိုလို ေပါက္သီခ်င္းျဖစ္ ပရိသတ္ ခံတြင္းေတြ႕ၾကတာခ်ည္းပါပဲ။

၁၉၉၀ ခုႏွစ္မ်ား ရဲ႕ ေရာ့ခ္ပရိသတ္ လူငယ္မ်ားဟာ ေစာဘြဲ႕မွဴး ေရး သီခ်င္းအမ်ားစုကို သူ ဆံုးၿပီးခ်ိန္ သူ႔ အမွတ္တရ ျပန္ဆိုၾကေတာ့မွ ၾကားဖူးခဲ့ၾကတာ မ်ားတယ္။  သူေရး ေရာ့ခ္ အျပင္းစား သီခ်င္းမ်ိဳးကို ၾကားရခ်ိန္မွာ လူငယ္မ်ား အံ့ၾသတုန္လႈပ္ ဖ်ားကုန္ၾကတယ္။  ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ကိုပဲ ဒီလို ႏို္င္ငံတကာ တန္းဝင္ အီလက္ထေရာနစ္ ဂီတ သီခ်င္း အျပင္းစား ေတြ သူ ဘယ္ေခတ္ က ဖန္တီးခဲ့ၿပီး ဘယ္သူေတြ ဆိုခဲ့သလဲ၊ ဘာ့ေၾကာင့္ မေအာင္ျမင္ခဲ့သလဲ၊ ႏွေျမာတသ ျဖစ္ၾကတယ္။  တကယ္လည္း သူဟာ အေနာက္တိုင္း ဂီတစနစ္ အေျခခံ သီခ်င္း ပံုစံမ်ိဳးစံု ကို ကိုယ္ပိုင္ ဂီတ အျဖစ္ စုတုျပဳရင္း ကိုယ္ပိုင္ဟန္ ဖန္တီးႏိုင္ခဲ့တယ္၊ တခ်ိဳ႕ သီခ်င္းေတြက ေခတ္နဲ႔ သိသိသာသာ လမ္းခြဲ ထြက္ခဲ့ၿပီး ေခတ္ကို ဦးေဆာင္ခဲ့တယ္။  ျမန္မာသံ စစ္စစ္ သီခ်င္း ေတြလည္း သူ ေရးခဲ့ဖူးတယ္ လို႔ သိရတယ္။

ဂစ္တာ အတီသမား တေယာက္ အေနနဲ႔လည္း သူဟာ ႏိုင္ငံတကာ ကို အျမဲ မ်က္ျခည္မျပတ္ ေစာင့္ၾကည့္ေလ့လာ သင္ယူရင္း တီးဟန္၊ တီးကြက္ အသစ္ေတြ ဗမာျပည္မွာ စြန္႔ဦး တီထြင္ လမ္းေၾကာင္းေပးခဲ့သူ တဦးပါ။  ေစာဘြဲ႕မွဴးကို ၈၀ ခုႏွစ္မ်ား ရဲ႕ ဗမာ့ ထိပ္တန္း ဂစ္တာ သမား တေယာက္လို႔ ဂီတေလာကသားမ်ား အျငင္းပြားဖြယ္ မရွိ လက္ခံခဲ့ၾကတယ္။

သူ႔ရဲ႕ ဂစ္တာသမားဘဝ၊ ဂီတမွဴးဘဝဟာ ၁၉၇၀ ႏွစ္မ်ားကတည္းက စခဲ့ၿပီး ရုပ္ရွင္ေနာက္ခံေတးေပါင္းမ်ားစြာ၊ ေတးစုေပါင္းမ်ားစြာ မွာ ဂီတ ဖန္တီး စီမံ ပါဝင္ခဲ့တယ္။  ဗမာျပည္ရဲ႕ အထင္ကရ ေတးဂီတ အဖြဲ႕ အေရအတြက္ အမ်ားအျပားကို (ေနာက္ဆံုး Iron Cross အထိ) ဦးေဆာင္ ထူေထာင္ေပးခဲ့သူလည္း ျဖစ္တယ္။  လူငယ္ အဆိုေတာ္ေပါင္းေျမာက္ျမားစြာ၊ ဂစ္တာသမားေပါင္း မ်ားစြာ၊ အျခား ဂီတအတီး ပညာရွင္ေပါင္း မ်ားစြာကိုလည္း ေလ့က်င့္သင္ၾကား ေျမေတာင္ ေျမွာက္ေပး ခဲ့သူ၊ ေအာင္ျမင္မႈ လမ္းေၾကာင္းေပၚ တြန္းတင္ ေပးခဲ့ႏိုင္သူပါ။။

ကိုယ္တိုင္ အဆို အေနနဲ႔လည္း တကိုယ္ေတာ္ ေတးစု တခု နဲ႔ အုပ္စုေတး တခ်ိဳ႕ ဓမၼေတးစုမ်ားမွာ သီဆိုခဲ့ပါေသးတယ္။  တကိုယ္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ ေရး/ဆို ေတးစု “သီခ်င္းေျပာေသာ ပံုျပင္မ်ား” ဟာ စီးပြား သေဘာ မေအာင္ျမင္ခဲ့ေပမယ့္ အႏုပညာ အရ ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္။  ဂီတဝါသနာႀကီး ကိုယ္တိုင္ ဖန္တီးႏိုင္စြမ္းရွိ၊ ေတာ္သူေတြ ျဖစ္ေလ့ ရွိတဲ့ အတိုင္း ကိုယ္တိုင္ဆို အေခြ ထုတ္ရာမွာ ဂီတပံုစံ အမ်ိဳးစားစံု စုျပံဳ ထည့္လိုက္လို႔သာ ၁၉၈၀ ခုႏွစ္မ်ား အဲ့ဒီ ေတးစု ထြက္ခ်ိန္ ေစ်းကြက္မွာ အဝယ္မလိုက္ခဲ့ေပမယ့္ အေခြပါ သီခ်င္း အမ်ားစုဟာ တပုဒ္ခ်င္း အေနနဲ႔ ေနာက္ပိုင္းမွာ အဆိုေတာ္ အမ်ားအျပား ျပန္ဆိုၾကရင္း ပရိသတ္အႀကိဳက္ ျဖစ္ခဲ့တာပါပဲ။

အဲ့ဒီ ေတးစု ကို အခုအခ်ိန္ မွာ ျပန္နားေထာင္ၾကည့္ပါ။ ေရာ့ခ္၊ ေပါ့၊ ဒစၥကို ကေန အဲ့ဒီေခတ္ နားမယဥ္ေသးတဲ့ ရက္ပ္သီးခ်င္းဆန္ဆန္ ပံုစံ အထိ ရသစံုေပးႏိုင္တာကို ေတြ႕ရပါမယ္။  ဒါ့အျပင္ သီခ်င္းစာသား အေၾကာင္းအရာပိုင္းကိုၾကည့္ရင္လည္း “သီခ်င္းေျပာေသာ ပံုျပင္မ်ား” ဆိုတဲ့ အတိုင္း သီခ်င္းဇာတ္လမ္း အမ်ိဳးမ်ိဳး နဲ႔ လူ႔ ဘဝ အေမာ၊ အေသာ၊ အလြမ္း၊ အေဆြး၊ ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာ အဖံုဖံု ကို ပံုေဖာ္ ဖြဲ႕ႏြဲ႕ခဲ့တယ္။

ဒီလို ေရး/ဆို/တီး/ဂီတ စီမံ အျပင္ သူဟာ ဂီတေဝဖန္ေရး ဆရာ အျဖစ္လည္း ဗမာ ဂီတ ေလာက နဲ႔ ေတးစုေတြကို သံုးသပ္တဲ့ စာေတြ ေရးခဲ့ပါေသးတယ္။  ဂီတ နဲ႔ ပတ္သက္သမွ် အႏုပညာရပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အလုပ္မ်ိဳးစံု လုပ္သြားခဲ့သူလို႔ ဆိုရပါမယ္။

သူ႔ရဲ႕ အေစာပိုင္း လူငယ္ ဘဝ ဂီတေလာက စတင္ေျခခ် ခ်ိန္ ကို ေျခရာေကာက္ လိုက္ၾကည့္ရင္ စတီရီယို ေခတ္ဦး ၁၉၇၁/၇၂ တဝိုက္ စိန္သစ္ ရဲ႕ အေခြမွာ သူေရးသီခ်င္း တခ်ိဳ႕ ပါခဲ့တယ္လို႔ သိရတယ္။  ဘာသီခ်င္းေတြ ဆိုတာေတာ့ အတိအက် လိုက္လို႔ မရေသးပါဘူး။  အဲ့ဒီ အခ်ိန္ သူ႔ အသက္ ရွိလွ ၁၆/၁၇ ေပါ့။  အဲ့ဒီလို အရြယ္ငယ္ငယ္ နဲ႔ပဲ ဂီတပါရမီ ကို ျပႏိုင္ခဲ့သူပါ။  အဲ့ဒီတုန္းက ငယ္နာမည္ “ေဇာ္ဝင္း” အျပင္ အႏုပညာ အမည္ အျဖစ္ “ဇာလိႈင္း” ကို သံုးစြဲခဲ့ခ်ိန္ပါ။

အသက္ (၂၀) ေက်ာ္ အရြယ္ ၁၉၇၆/၇၇ တဝိုက္မွာ မိတ္ေဆြ ဂစ္တာ သမား စိုးစိုး (လႊမ္းမိုး) ရဲ႕ “မေအးကိုခ်စ္လို႔ပါ (ဇင္မ/ကၽြန္းဆြယ္ စမ္းစမ္းေအး) စံုတြဲ” ေတးစု မွာ ေနာင္ ဗမာ့ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ စတီရီယို သီခ်င္း က႑ မွာ ဂႏၱဝင္တြင္ ေစမယ့္ သီခ်င္း မ်ားကို ဖန္တီးေပးခဲ့ႏိုင္တယ္။  ေနာင္ပိုင္း တေလွ်ာက္လည္း လႊမ္းမိုးနဲ႔ လက္တြဲ ခဲ့ၿပီး လႊမ္းမိုး ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈ ကို ခိုင္္မာ ေစခဲ့တယ္။  “မေအးကိုခ်စ္လို႔ပါ” ေတးစုပါ “ဘာ့ေၾကာင့္” တို႔၊ “ေလေၾကာင့္ေငြေၾကာင့္ မလြင့္ပါ” တို႔ဆိုရင္ ဒီဘက္ေခတ္ေတြ အထိ ထူးအိမ္သင္ ျပန္လည္ သီဆိုမႈ နဲ႔ အတူ လူႀကိဳက္မ်ား ေအာင္ျမင္မႈ ရခဲ့တယ္။

၁၉၇၈ မွာ ဘိုဘိုဟန္ နဲ႔ တျခမ္းစီ ထြက္ခဲ့တဲ့ ေအာင္ျမင္ ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ေတးစု မွာလည္း “မိုးသိပါေစ”၊ “နန္းမိုးခမ္း”၊ “လိမ့္က်ရင္မနာဘို႔ (အခ်စ္သမားေတာ္)” လို သီခ်င္းေကာင္းေတြ ေရးစပ္ေပးခဲ့ၿပီး အဲ့ဒီ သီခ်င္းေတြ အားလံုး ေရရွည္ခံ ေခတ္အဆက္ဆက္ ျပန္ဆိုမႈေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ လူသိမ်ား ေရပန္းစားခဲ့တယ္။

၁၉၇၈ တဝိုက္ မွာ ဗမာ့ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ေရာ့ခ္ဂီတ ရဲ႕ ေရွ႕ေဆာင္ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးေတြ ျဖစ္လာမယ့္ ဆလိုင္းသႊေအာင္၊ ဆလိုင္း ဂၽြန္သင္ဇမ္း ေရာင္းရင္း ႏွစ္ဦး နဲ႔ အတူ သူတို႔ရဲ႕ ေတးစု ေတြမွာ သီခ်င္း အေရး၊ အတီး၊ ဂီတ စီမံခန္႔ခြဲမႈေတြ လုပ္ခဲ့တယ္။  ထြက္လာတဲ့ ရလဒ္  ကေတာ့ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ စတီရီယိုသီခ်င္း သမိုင္းမွာ မွတ္ေက်ာက္ တင္ခံႏိုင္တဲ့ “အေဆာင္သူရဲ (သႊေအာင္ နဲ႔ တြဲေရး)၊ အငိုနဲ႔မိတ္ဖြဲ႕သူ (ဂၽြန္သင္ဇမ္း စာသား)၊ စတိတ္ရိႈးဘုရင္မ၊ အခ်စ္ရဲ႕အားမာန္၊ မွားတဲ့ဘက္မွာ ေနၾကည့္မယ္၊ ပဲ့ကိုင္၊ ေဖေဖ့ ဒိုင္ယာရီ၊ ေဝးလြင့္ျခင္းရဲ႕ ေနာက္ဆံုးေျခရာ (၂) လို ေခတ္တိုင္း မွာ က်န္ရစ္မယ့္ သီခ်င္းေကာင္းေတြပါပဲ။

သူတို႔ တေတြ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္ကေလးေတြနဲ႔ အမ်ား မိုးခါးေရ ေသာက္တဲ့ အခ်ိန္ လိုက္မေသာက္ ေစ်းကြက္ ေအာင္ျမင္မႈ ကို မတပ္မက္ဘဲ မေအာင္ျမင္ခ်င္ရင္ ေနပါေစ၊ အႏုပညာက်န္ရင္္ၿပီးၿပီ ဆိုတဲ့ စိတ္ဓာတ္ ဇြဲ သတၱိ နဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ ဖန္တီး ကိုယ္တိုင္ လမ္းထြင္ လမ္းေဖာက္ခဲ့ၾကတာဟာ တကယ့္ကို အံ့ၾသ ခ်ီးမြမ္းဖြယ္ပါ။

၁၉၈၀ ခုႏွစ္မ်ားမွာေတာ့ ဗမာ့ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ စတီရီယို ဂီတလည္း အေတာ့္ႀကီးကို အေျခတည္လာ၊ ဂီတပညာရွင္မ်ား လူစံု၊ လိုင္းစံု ေပၚလာပါၿပီ။  ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္သမား အမ်ားအျပားလည္း ေစ်းကြက္မွာ ေအာင္ျမင္မႈ စရေနၾကပါၿပီ။  အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ေစာဘြဲ႕မွဴးဟာ စိုးပိုင္၊ လႊမ္းမိုး၊ ကိုင္ဇာ အစရွိတဲ့ အဆိုေတာ္ႀကီးမ်ား အတြက္ ပံုမွန္ သီခ်င္းေရးေပးခဲ့သလို အဆိုေတာ္ အသစ္ေတြကိုလည္း စတင္ တင္ေပးခဲ့တာ ေတြ႕ရတယ္။

အဲ့ဒီထဲက အသိအမွတ္ ျပဳထိုက္တာ တခုက ထြက္ခ်ိန္မွာ လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္ မဆိုႏိုင္ေပမယ့္ ေနာင္ ဂီတသမိုင္းမွာ ေနရာေပး ေဆြးေႏြးရတဲ့ ပရင့္စ္ဘေသာ္ ရဲ႕ “အရပ္ျမင့္ျမင့္အခ်စ္ဆံုး (၁၉၈၂/၃ ဝန္းက်င္)” အေခြပါပဲ။  ေစာဘြဲ႕မွဴး တေခြ လံုး ေရး၊ တေခြလံုး ဂီတ စီမံ ေပး၊ ဂစ္တာလည္း တီးေပးခဲ့တယ္။  ဂီတဖန္တီမႈ ထူးျခားသစ္လြင္ ကြဲျပားေနတဲ့ အဲ့ဒီ အေခြ ထြက္ေတာ့ ေဒသေကာလိပ္ ေက်ာင္းသား ဘဝ ထူးအိမ္သင္ နဲ႔ သူငယ္ခ်င္းတစု ဂီတကိုဦးခ်တဲ့အေနနဲ ကက္ဆက္တိပ္ေခြ ကို ထိုင္ေတာင္ ကန္ေတာ့ၾကတယ္လို႔ ၾကားဖူးခဲ့တယ္။

ေနာက္ပိုင္း ႏွစ္ေတြမွာလည္း မဆံုးခင္ အခ်ိန္ထိ ေစာဘြဲ႕မွဴး ဟာ လူေဟာင္းမ်ား အတြက္ အျပင္ လူငယ္ လူသစ္ အမ်ိဳးသား၊ အမ်ိဳးသမီး အဆိုရွင္ မ်ားစြာ အတြက္ တေခြလံုး ေရးပါတာမ်ိဳးရယ္ ျဖစ္ေစ၊ တေခြလံုး ဂီတစီမံေပးတာရယ္ ျဖစ္ေစ ျပဳလုပ္ေပးခဲ့တာ အမ်ားအျပား ပါပဲ။

ဥပမာ – ေအာင္ရင္ ရဲ႕ ပထမဆံုး ေတးစု မိုးသိပါေစ (၁၉၈၄)၊ သီလ ရဲ႕ ပထမဆံုး ေတးစု သိမ္းထားမွာလား (၁၉၈၅)၊ မ်ိဳးဦး ရဲ႕ ကၽြန္တာ္ခ်စ္ေသာ မိန္းကေလးမ်ား ေတးစု (၁၉၈၅)၊ မ်ိဳးညြန္႔ + ေစာျဖဴ ရဲ႕ ရင္ထဲကေမႊး (၁၉၈၇) လို မ်ိဳးကစလို႔ ၉၀ ခုႏွစ္မ်ား Iron Cross နဲ႔ ထြက္ခဲ့တဲ့ အဆိုေတာ္ မင္းသား စိုးသူ ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈ အထြတ္အထိပ္ရ ေတးစုမ်ား နဲ႔ IC အဦးကာလ ပင္တိုင္ ေရာ့ခ္ အဆိုေတာ္ ထြဏ္းထြဏ္း ရဲ႕ ပထမဦးဆံုး ျမား၏ေျပးလမ္း (၁၉၉၄) လို အထိ မေရမတြက္ႏိုင္ေအာင္ပါပဲ။

ဒီလို ဂီတ အလုပ္မ်ိဳးစံု ကို အရည္အေသြးျမင့္ျမင့္ လုပ္သြားခဲ့တဲ့ ေစာဘြဲ႕မွဴး ဆံုးေတာ့ အသက္ (၄၀) မျပည့္ေသးပါဘူး။  အႏွစ္ (၂၀)ေက်ာ္ သာ က်င္လည္ခဲ့ရတဲ့ ဂီတေလာက မွာ သူ ထားခဲ့တဲ့ အႏုပညာ ပစၥည္းေတြက အံ့မခန္းပါပဲ။

အခု ေစာဘြဲမွဴး အလြန္ အႏွစ္ (၂၀) ဗမာ့ ဂီတေလာက ကို ၾကည့္ရင္ “သူလိုလူ” “စြယ္စံု ဂီတပညာရွင္” အမ်ားအျပား ေမြးထုတ္မေပးႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။  ဒီလို ရွားပါး ပါရမီရွင္ေတြ လူ႔သက္တမ္းေစ့ မေနခဲ့ရတာ တကယ့္ ႀကီးမားတဲ့ ဆံုးရံႈးမႈပါပဲ။  အေၾကာင္းမ်ိဳးစံု နဲ႔ ဂီတၾကယ္ပြင့္ေတြ အေၾကြေစာခဲ့ရတယ္။  မိုးေက်ာ္၊ ဖိုးခ်ိဳ၊ စိုးလြင္လြင္၊ ထူးအိမ္သင္၊ အယ္လ္ျဖဴ၊ ဒိုးလံုး အစရွိသလို ေပါ့၊ အမ်ားႀကီးပါပဲ။
အခု အခ်ိန္မွာေတာ့ ကြယ္လြန္သြားရွာၿပီ ျဖစ္တဲ့ သူတို႔လို ပါရမီရွင္ေတြ အစား အားျဖည့္ေပးႏိုင္တဲ့ မ်ိဳးဆက္သစ္ မျပတ္ေရး အလို႔ငွာ ေရခံ ေျမခံ အေျခခံ ေကာင္း၊ စည္ပင္ဝေျပာတဲ့ ဗမာ့ ဂီတေလာက ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားဖို႔ ဗမာျပည္မွာ မရွိမျဖစ္ လိုေနတယ္။  ဂီတနဲ႔ နီးစပ္ဖို႔ကို အေျခခံပညာေရး အဆင့္က စ ထည့္သြင္း လမ္းေၾကာင္းေပးမႈမ်ိဳး လိုေနတယ္။  အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္းႏိုင္ဖို႔ရာလည္း စနစ္တက် ဂီတ ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးႏိုင္စြမ္းတဲ့ ေနရာေတြ အခုထက္ပို က်ယ္ျပန္႔မ်ားျပားဖို႔ လိုတယ္။  လူငယ္မ်ား ဂီတ အလုပ္ကို ဘဝ အတြက္ ပရို အေနနဲ႔ ေရြးႏိုင္ေအာင္၊ ရပ္တည္ခ်င္လာေအာင္လည္း ဂီတစီးပြားလုပ္ငန္း စည္ပင္ရပါမယ္။

တပါတည္း ဗမာ့ဂီတသမိုင္းရဲ႕ ေလးစား အသိအမွတ္ျပဳထိုက္သူေတြကို ဂုဏ္ျပဳ ထုတ္ေဖာ္ မွတ္တမ္းျပဳရင္း အနာဂတ္ လူငယ္မ်ားကို အားက် ေစဖို႔ရာ ဂီတသမိုင္းစာအုပ္ေတြ၊ ဂီတ ျပတိုက္ေတြ ရွိဖို႔ လိုေနပါေသးတယ္။

လက္ရွိတိုင္ေတာ့ ဒါေတြ အားလံုး အတြက္ ဂီတေလာကသားမ်ား၊ တာဝန္ရွိ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား အျပည့္အဝ အေကာင္အထည္ မေဖၚႏိုင္ေသးပါဘူး။

ပါးလ်လွတဲ့ လူမႈ၊ စီးပြား ႏိုင္ငံေရး စနစ္ေနာက္ခံေၾကာင့္္ ဗမာ့ဂီတေလာက ဟာ ငါးပြက္ရာ ငါးစာခ် မွသာ အသက္ဆက္ ရပ္တည္ႏိုင္တာမို႔ ေပၚပင္ ေတြသာ လႊမ္းမိုးေနဆဲ ျဖစ္တယ္။  သမိုင္းေတြ၊ ပထဝီ ေတြ၊ မူလ ပထမ ေတြ၊ ဆံုးသြားတဲ့ ေတးေရး ေတြ စိတ္မဝင္စား ေငြေၾကးနဲ႔ ေက်ာ္ၾကားမႈ အတြက္သာ သီခ်င္းေဟာင္းမ်ားကို ျပန္ဆိုေနၾကတဲ့ “ဘာဘာ ဘာမွ မသိ” အဆိုေတာ္မ်ားလည္း ေပါမ်ားေနဆဲပါ။  သီခ်င္းေလး ႏွစ္ပုဒ္ သံုးပုဒ္၊ အလြန္ဆံုး တေခြေလာက္နဲ႔ ပါရမီရွင္ ဂီတဘုရား အလား ေျမွာက္စား ခံေနရတာေတြလည္း အျပည့္ပါပဲ။

နိဂံုးခ်ဳပ္ရရင္ ေစာဘြဲ႕မွဴးတို႔လို ကမၻာကို ရင္ေဘာင္တန္းလိုက္ႏိုင္တဲ့ ဂီတပညာရွင္ေတြ အမ်ားအျပား ေပၚထြန္းခဲ့ဖူးေပမယ့္ စနစ္ဆိုး၊ လူဆိုးမ်ား ဒဏ္ခံ တိုင္းျပည္ရဲ႕ အေထြေထြ ခၽြတ္ျခံဳက် အေျခအေနေၾကာင့္ ဗမာ့ဂီတေလာကရဲ႕ က်န္းမာေရး ဟာ နာတာရွည္ ခ်ည့္နဲ႔ အားနည္ေနရတယ္။  ႏိုင္ငံတကာ မဆိုထားနဲ႔ ေဒသတြင္း အိမ္နီးခ်င္း တိုင္းျပည္မ်ားကို ေတာင္ “ေစာဘြဲ႕မွဴး အလြန္ အႏွစ္ (၂၀)” မွာ ဗမာ့ဂီတ မထိုးေဖာက္ႏိုင္ခဲ့သလို ေနာင္ အႏွစ္ (၂၀) မွာလည္း ျဖစ္လာႏိုင္ဖို႔က စိတ္ကူးယဥ္အဆင့္သာ ရွိေနေသးေၾကာင္း ဝမ္းနည္းဖြယ္ သံုးသပ္ရပါမယ္။

ၿငိမ္းခ်မ္းေအး
၂၅ ဇူလိုင္၊ ၂၀၁၄
(ေစာဘြဲ႕မႉး ကြယ္လြန္ျခင္း (၂၀) ႏွစ္ျပည့္ ၂၄၊ ဇူလိုင္၊ ၂၀၁၄ အမွတ္တရ)

မွတ္ခ်က္ – ေဆာင္းပါးပါဓာတ္ပံုမ်ာအတြက္ ကိုသားငယ္ (ဇင္ေဝလတ္)၊ ကိုဒိုနီ၊ ကိုေနမ်ိဳးေအာင္တို႔ကို ေက်းဇူးတင္ရွိေၾကာင္း မွတ္တမ္းျပဳ ပါတယ္။
××××××××××××××××××××××

ပံုေျပာဆရာႀကီး ေစာဘြဲ႕မွဴး ရဲ႕ သီခ်င္းပံုျပင္ တခ်ိဳ႕
အေဖက.. အသက္ေျခာက္ဆယ္..
ပင္စင္ဘဝနဲ႕.. အထုပ္ထမ္းျပန္..
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕.. အေမ.. ဝါး.. ဓနိေတြ.. ဝယ္ကာေလ..အေၾကာ္ဆိုင္ေလး.. ကားဂိတ္နံေဘး..
ေညွာ္ရန္.. အသင့္ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္မွာ..
အခ်စ္ဆံုးသား.. အေထြးေလးက.. ရီဂ်င္နယ္လ္.. မွာ..ေပ်ာ္တာေပါ့ အေမရယ္၊ ေတးေရး – ေစာဘြဲ႕မႉး၊ ေတးဆို – လႊမ္းမိုး
Music Video URL: http://youtu.be/4pg3YlzRh04

—-အရက္ေသာက္တာ.. မႀကိဳက္တဲ့.. ေမေမ..
အေပါင္းအသင္း.. သိပ္မ်ားတဲ့.. ေဖေဖ..
သူတို႔.. ႏွစ္ေယာက္ကို.. ခ်စ္တဲ့.. ကၽြန္ေတာ္..
ခရစၥမတ္မွာ.. ျပႆနာေပၚ..

 

ေဆာင္းတြင္း၏သီခ်င္းႀကီးတပုဒ္၊ ေတးေရး/ေတးဆို ေစာဘြဲ႕မႉး
Music Video URL: http://youtu.be/6z64mn-ttv0

—-

ကၽြန္ေတာ္လို.. ေတေပ.. ေလလြင့္ၿပီး..
ကံေခလြန္းတဲ့.. ဆိုးေပေတြ..
ေလာက.. ေျမမွာ.. ထပ္.. မေမြးဖြားေအာင္သာ..
အေဖ.. ဆုေတာင္း.. ေပးပါ..

ေနာင္.. လာမယ့္.. ေဖေဖ.. ေမေမ.. ေတြလည္း..
ေသတပန္.. သက္တဆံုး.. ေပါင္းႏိုင္ေစ..
ေတာင္းဆုရယ္.. ေျခြ..
ရင္ေတြ.. က်ိဳးပဲ့.. ဆိုးေပ.. ေလ..

ဆိုးေပ၊ ေတးေရး/ေတးဆို ေစာဘြဲ႕မႉး
Music Video URL: http://youtu.be/h7kniCt-xMg

××××××××××××××××××××××

မိုးမခ ၏ ေစာဘြဲ႕မွဴး အမွတ္တရ အစီအစဥ္ေဟာင္းမ်ား စုစည္းမႈ

က်ေနာ္ သိခဲ့တဲ့ ကိုဘြဲ႕မွဴး၊ ေရးသူ – Andrew Sway (သိန္းေဆြ – Success)
URL: http://www.moemaka.blogspot.com.au/2013/07/andrew-sway-saw-bwe-hmu.html

ေစာဘြဲ႕မွဴး အတြက္ အမွတ္တရ စကားမ်ား၊ ေရးသူ – အယ္လ္ခြန္းရီ (ေတးေရး/ေတးဆို)၊ ႏွင္းႏွင္းေအးဘသိန္း (ေတးေရး/ေတးဆို)
URL: http://www.moemaka.blogspot.com.au/2013/07/saw-bwe-hmu.html

ကၽြန္ေတာ့္ ဆရာ ေစာဘြဲ႕မွဴး၊ ေရးသူ – ေဒါက္တာကိုကိုလြင္ (Iron Cross)
URL: http://www.moemaka.blogspot.com.au/2013/07/dr-ko-ko-lwin-remembering-saw-bwe-hmu.html

သန္းေခါင္ယံ တံခါးေခါက္သံ၊ ေရးသူ – ဆလိုင္းသႊေအာင္ (ဂီတပညာရွင္)
URL: http://www.moemaka.blogspot.com.au/2013/07/salai-thaw-aung-remembering-saw-bwe-mu.html

ဇာလိႈင္း (သို႔) ေစာဘြဲ႕မွဴး ရဲ႕ ေ၀ဖန္ေရးသမား ဘ၀ တခဏ၊ ေရးသူ – ကိုရာဇာ (ဂီတေလ့လာသူ)
URL: http://www.moemaka.blogspot.com.au/2013/07/yar-zar-zar-hlaing-saw-bwe-hmu.html

ကၽြန္ေတာ္ ႏွင့္ ဂစ္တာ ေမွာ္ဆရာႀကီး၊ ေရးသူ – ႏိုင္ေဇာ္ (Lazy Club) (ေဆာင္းပါးေဟာင္း ျပန္လည္ တင္ဆက္ျခင္း)
URL: http://www.moemaka.blogspot.com.au/2013/07/naing-zaw-lazy-club-saw-bwe-hmu.html

××××××××××××××××××××××
ေရးသူ ျငိမ္းခ်မ္းေအး
 

ခ်ီးမြမ္းေတးသီခ်င္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ား (random hymn No.1)

ခင္တြယ္မႈ ေလးတခုအတြက္ ယေန႔တိုင္ရုန္းကန္ေနဆဲကြယ္
ေက်ာ္လြန္ခဲ့တဲ့ေႏွာင္းရက္ကေလးေတြ အိမ္မက္ပမာ အရာမထင္ခဲ့
တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ အျမတ္ႏိုးဆံုး အသက္ရွင္မီးဇာကုန္သြားရင္
တမလြန္မွာ ဘယ္လိုဘ၀မ်ိဳး ေရာက္မွာလဲ

Cho:  တကယ္ေတာ့ လူေလာကရဲ့
တက္မက္စရာပစၥည္းေတြ
နမ္းဆင္ စံႏိုင္မႈဟာ လူအသက္ကို မကယ္ႏိုင္ဘူး
အၾကင္သူအဖို႔ လိုက္ေရွာက္သင့္တဲ့ အသက္လမ္းသာ ရွာခဲ့ေတာ့
ခရစ္ေတာ္တဖန္ မၾကြေရာက္ေသးခင္မွာ

ယံုၾကည္မႈ တခါးဖြင့္စဥ္ တိုး၀င္ခြင့္ေတြ ရွိေသးတယ္
ကိုယ္ေတာ္ဘုရား ေရာက္လာခဲ့ရင္ အခြင့္ရရန္မလြယ္ေတာ့ဘူး
မေရရာတဲ့လူဘ၀ရဲ့ စီးေရအတိုင္းသာ ဆက္ေမ်ာရင္
မဆန္ႏိုင္အဆံုး ဘယ္လိုဘ၀မ်ိဳးေရာက္မွာလဲ



 

ခ်ီးမြမ္းေတးသီခ်င္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ား (random hymn No.2)

 

ခ်ီးမြမ္းေတးသီခ်င္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ား (random hymn No.3)

ကြၽႏု္ပ္၏ ခြန္အား ကြၽႏု္ပ္၏ဘ႑ာ
ကြၽႏု္ပ္ ကိုးစားရာ
ကြၽႏု္ပ္၏ အလင္း ကြၽႏု္ပ္ ၏ သီခ်င္း
ကြၽႏု္ပ္ခ်ီးမြမ္းရာ
ကိုယ္ေတာ္ တစ္ပါးတည္း . . .

ခက္ခဲေသာအခ်ိန္ခါ ထြက္ေျမာက္ရာ တံခါး
ေယရႈ တစ္ပါးတည္းသာ
ကြၽႏု္ပ္ေၾ<ြကးေၾကာ္ျခင္း ကြၽႏု္ပ္ကခုန္ျခင္း
အေၾကာင္းရင္းတစ္ခုသာ
ကိုယ္ေတာ္ တစ္ပါးတည္း . .
ကိုယ္ေတာ္ တစ္ပါးတည္း . . . သာ

ငါပိတ္ေသာ တံခါးကို ဘယ္သူမွ မဖြင့္ႏုိင္
ငါဖြင့္ေသာတံခါး ကို ဘယ္သူမွ မပိတ္ႏိုင္
ကိုယ္ေတာ့္ရဲ႕ ေရွ႕မွာ ကာဆီးႏိုင္တာ
တစ္ခုမွ တစ္ခုမွ မရွိပါ . .

ကိုယ္ေတာ္သာ ကြၽႏု္ပ္ဘက္ရိွရင္
ဘယ္အရာကိုမွ မေၾကာက္ပါ . .
ကိုယ္ေတာ္သာ ကြၽႏု္ပ္ဘက္ရိွရင္
ရန္သူ ကိုလည္း မေၾကာက္ပါ . .
ကိုယ္ေတာ္သာ အနားနားရိွရင္ အရာရာ အားလံုး ျပည္႔စံု . .






KoTawTaParTee.ppt