ေလာဒိကိျမိဳ႔မွေငြေၾကးၾကြယ္၀ျခင္းႏွင့္ဘုရားသခင္အားကိုးကြယ္ျခင္း - ဆရာမ်ိဳးသူ


ဆရာမ်ိဳးသူ


ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းမွာရွိတဲ့ အသင္းေတာ္(၇)ပါးကို ေလ့လာတာ ဒီကေန႔ဆိုရင္ ေနာက္ဆံုးျဖစ္တဲ့ ေလာဒိကိ Laodicea ဆိုတဲ့ အသင္းေတာ္ကို ေရာက္ပါျပီ။ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတာက အဲဒီ (၇)ျမိဳ႔ကို ဘုရားသခင္က တမန္ေတာ္ၾကီးေယာဟန္ကို ေဖၚျပတယ္။ အဲဒီျမိဳ႔မ်ားဟာ တဆက္တည္းပဲ၊ တျမိဳ႔ျပီးတျမိဳ႔ သြားရတယ္။ ေနာက္ဆံုးျမိဳ႔ကေတာ့ ေလာဒိကိျမိဳ႔ျဖစ္ပါတယ္။

ေလာဒိကိျမိဳ႔ကို ေျပာတဲ့ ခရစ္ေတာ္ရဲ့စကား ထဲမွာ ၊ အသင္းေတာ္အတြက္၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔အတြက္ ဘာသခၤန္းစာ၊ ဘာပံုသက္ေသရမယ္ဆိုတာ အတူတကြ ဆင္ျခင္ဖို႔ျဖစ္ပါတယ္။

က်မ္းစာအတူဖတ္ၾကရေအာင္။  (1) ဗ်ာ ၃း ၁၄-၂၂ ျဖစ္ပါတယ္။


ဆုေတာင္းၾကပါစို႔
အဖဘုရား၊ ေလာဒိကိအသင္းေတာ္အားျဖင့္ သားသမီးတို႔ တေယာက္စီကို ကိုယ္ေတာ္စကားေျပာေတာ္မူပါ။  ကိုယ္ေတာ္ေျပာေသာစကားဟာ တကယ္ပဲ ေကာင္းေသာေျမေပၚမွာ ခ်တဲ့ မ်ိဳးေစ့ျဖစ္ေစေတာ္မူပါ။ သားသမီးတို႔ အသက္တာကို ေျပာင္းလဲျခင္းကို ေပးေသာ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ ျဖစ္ေစေတာ္မူပါ။ မစေတာ္မူပါ။ ေယရႈနာမ၌ ဆုေတာင္းအပ္ႏွံပါတယ္ အဖ။



ေလာဒိကိအသင္းေတာ္
ဖတ္လိုက္တဲ့အခါ အမွန္တကယ္ေတာ့ ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ ဒီလိုစကားမ်ား ကြ်န္ေတာ္တို႔ အသင္းေတာ္ကို ေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ မလြယ္ဘူးဗ်။ မင္းတို႔အသင္းေတာ္က အက်င့္ကို ငါသိတယ္ ..တဲ့။ မင္းတို႔ဟာ အပူလည္းမဟုတ္ဘူး။ အေအးလည္း မဟုတ္ဘူး။ ဟိုလိုလို သည္လိုလိုေပါ့။ ၾကည့္လိုက္ရင္ ယံုၾကည္သူဟုတ္သလိုလို၊ တကယ္ေသခ်ာၾကည့္လိုက္ရင္ မဟုတ္သလို၊ ေယာကၤ်ားလိုလို၊ မိန္းမလိုလို၊ မေသခ်ာဘူး။ အခုေခတ္ အရမ္းေခတ္စားတယ္ .. ပိုက္ဆံအိတ္၊ ဖိနပ္တို႔ ကလည္း ေယာကၤ်ားပိုက္ဆံအိတ္လိုလို၊ မိန္းမပိုက္ဆံအိတ္လိုလို။ အမ်ိဳးစံုပါ။

ဒီမွာလည္း ေယရႈခရစ္ေတာ္က အသင္းေတာ္ကို ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ အေအးလည္းမဟုတ္၊ အပူလည္းမဟုတ္ဆိုေတာ့ မင္းကိုငါ ေထြးပစ္ေတာ့မယ္ ..တဲ့။ Very Serous ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုစကားမ်ိဳး ကြ်န္ေတာ္တို႔အသင္းေတာ္ကို ေ၀းပါေစ..လို႔။

ဥစၥာခ်မ္းသာျခင္း
ဘာျဖစ္လို႔ ဒီလူေတြက အပူလည္းမဟုတ္၊ အေအးလည္းမဟုတ္ ျဇစ္ရတာလဲ။  သူတို႔ကိုယ္ သူတို႔ ၾကည့္တဲ့အခါ သူတို႔က ဥစၥာရတတ္တဲ့လူ တဲ့။ Their own view သူတို႔ကိုယ္ သူတို႔ ျမင္တဲ့အရာျဖစ္တယ္။ ဘ႑ာမ်ားကို ဆည္းပူးတယ္ ..တဲ့။ တစံုတခုမွ် မလို..တဲ့။ တခါတခါက်ေတာ့ ဘာဆုေတာင္းေပးရမလဲ ဆိုရင္ .. ဟာ..ဆရာ၊ ဘာမွမလိုပါဘူးဆရာ ... လို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေျပာတတ္တယ္ေနာ္။ ဘုရားကိုေတာင္ ဆုေတာင္းရမွာ အားနာတယ္။ တခုမွ မလိုဘူးတဲ့။ ေလာဒိကိျမိဳ႔မွာရွိတဲ့ လူေတြက တကယ္ပဲ ခ်မ္းသာပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ အဲဒီျမိဳ႔မွာ ဘဏ္ ရွိတယ္။ အဲဒီေခတ္တံုးက ျမိဳ႔တိုင္းမွာ ဘဏ္ မရွိဘူး။ ျပီးေတာ့ အဲဒီျမိဳ႔မွာ ျမိဳ႔တိုင္းမွာမရွိတဲ့ ေဆးရံုလည္း ရွိတယ္။ စီးပြားေရးက အရမ္းေကာင္းတဲ့ ျမိဳ႔ျဖစ္တယ္။ တိုးရစ္လည္း ေငြသြင္း၊ ေငြထုတ္တဲ့လူေတြနဲ႔ အရမ္းေကာင္းတယ္။ ေဆးလာကုတဲ့လူနဲ႔ စီးပြားေရးလည္း အရမ္းေကာင္းတဲ့ျမိဳ႔ျဖစ္တယ္။ အသင္းေတာ္က လူ႔အေနနဲ႔ၾကည့္ရင္ ဆင္းရဲတဲ့ အသင္းေတာ္ မဟုတ္ဘူး။ ခ်မ္းသာတဲ့ အသင္းေတာ္ျဖစ္တယ္။ လူတိုင္း စိန္နားကပ္ ပန္ႏိုင္တယ္။ ေရႊဆြဲၾကိဳး ၀တ္ႏိုင္တယ္။ အဲဒီေခတ္က အိုင္ဖုန္းရွိရင္ အိုင္ဖုန္းသံုးႏိုင္တယ္ ..ေပါ့။ သူတို႔ ထင္တာက သူတို႔အေျခအေနဟာ ဥစၥာ၊ ဘ႑ာ ရတတ္တယ္။ တခုမွ မလိုဘူးလို႔ ျမင္တယ္။

၀ိညာဥ္ဆင္းရဲျခင္း
ဒါေပမဲ့ ေယရႈက သူတို႔ကို ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါမွာ မင္းတို႔ေတြက ပင္ပန္းေနၾကတယ္..တဲ့။ You look all tired ..သနားဖြယ္ျဖစ္တယ္ ..တဲ့။ မင္းတို႔ေတြက သနားစရာ..တဲ့။ ျပီးေတာ့ ..ဆင္းရဲေနတယ္ ..တဲ့။  သူတို႔ကိုယ္ သူတို႔ေတာ့ ခ်မ္းသာတယ္ျမင္ေပမဲ့ ေယရႈက ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဆင္းရဲေနတာ ျမင္တယ္။ မ်က္စိကန္းေနတယ္ ..တဲ့။ စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ မျပီးေသးဘူး.. ေနာက္ထပ္ ..အ၀တ္အခ်ည္းစည္း ရွိတယ္ ..တဲ့။ အားလံုးက တံုးလံုးျဖစ္ေနတယ္။ သူတို႔ကိုယ္ သူတို႔ကေတာ့ ခ်မ္းသာတယ္။ အ၀တ္အေကာင္းေတြ၊ အဲဒီေခတ္ကေတာ့ ကတီပါအက်ၤ ီေပါ့၊ ဒါေပမဲ့ ေယရႈခရစ္ေတာ္က ပင္ပမ္းေနတယ္၊ သနားစရာ၊ ဆင္းရဲေနတယ္၊ မ်က္စိကန္းေနတယ္၊ အ၀တ္အခ်ည္းစည္းရွိတယ္ ..လို႔  ျမင္ေနတယ္။ ဟာ.. တကယ္ေၾကာက္ဖို႔ ေကာင္းတယ္ေနာ္။ ကိုယ့္ကုိယ္ကို ျမင္တာက တမ်ိဳး၊ ေယရႈခရစ္ေတာ္က ျမင္တဲ့အခါ အဲဒီလို မဟုတ္ဘူး ျဖစ္ေနပါတယ္။

အ၀တ္အခ်ည္းစည္း ျဖစ္သည္ကို မသိပါတကားတဲ့။ ပိုဆိုးတာက အဲဒါ၊ ကိုယ့္ရဲ့အေျခအေနကို ကိုယ္မသိတာ အဆိုးဆံုးပဲ။

ပံုျပင္ေလးတပုဒ္လိုေပါ့ ..အ၀တ္အစားမရွိတဲ့ ဘုရင္ၾကီးကို သိပ္လွတယ္လို႔ ေျပာေတာ့ အဟုတ္ထင္ျပီး၊ ဆင္စီး၊ တႏိုင္ငံလံုးကို လွည့္လည္ျပတယ္။ လွပါသလား ..ေမးေတာ့ .. ေၾကာက္လို႔..လွပါတယ္ဘုရား..ေျဖၾကရတယ္။ တေနရာေရာက္ေတာ့ တံုးလံုးနဲ႔ ကေလးငယ္တေယာက္က ဘုရင္ၾကီးလဲ ငါ့လိုပါလား..လို႔ ေျပာလိုက္တယ္။

ေလာဒကိမွာရွိတဲ့ အသင္းသူ၊ အသင္းသားေတြ။ သူတို႔ရဲ့ အေျခအေနကို မသိဘူး။ သူတို႔ထင္တာက သူတို႔ဟာ ခ်မ္းသာတယ္၊ ၾကြယ္၀တယ္။ ဘာမွမလိုဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေယရႈခရစ္ေတာ္က ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ သူတို႔က ဘာမွေကာင္းတာကို မရွိဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔ ေလာဒကိအသင္းေတာ္မွာရွိတဲ့ လူေတြက ဒီလိုျဖစ္ေနတာလဲ။ What is wrong with them? Same thing will not happen to us.  သူတို႔ရဲ့ ျပသနာက ဘာလဲ။ ..ကြ်န္ေတာ္ေျပာျပပါမယ္။

မွားယြင္းေသာခံယူခ်က္
သူတို႔က ေလာဒကိျမိဳ႔မွာရွိတဲ့ အသင္းသူ၊ အသင္းသာေတြက Physical Prosperity is equal to Spiritual Prosperity  လို႔ ထင္ၾကတယ္။ ေလာကအရာမ်ားနဲ႔ ခ်မ္းသာေနတာ၊ ငါတို႔က ၀ိညာဥ္ေရးရာမွာ ရင့္က်က္လို႔ ျဖစ္တယ္ ထင္ၾကတယ္။ သူတို႔ရဲ့ ျပသနာက အဲဒါပဲျဖစ္တယ္။ ငါတို႔ ခ်မ္းသာေနတာပဲ။ ဘုရားသခင္ေကာင္ၾကီးေပးလို႔ ငါတို႔က ခ်မ္းသာေနတာ။ ငါတို႔ရဲ့ အက်င့္စာရိတၱေတြက ေကာင္းလို႔ ခ်မ္းသာေနတာ။ ငါတို႔ ခ်မ္းသာေနတာ ငါတို႔ရဲ့ ၀ိညာဥ္အသက္တာ ရင့္က်က္လို႔။ သူတို႔က အဲဒီလို မွားတဲ့ ခံယူခ်က္နဲ႔ အသက္ရွင္တာ။ ဒါေၾကာင့္မို႔ သူတို႔အျမင္မွာ အရမ္းခ်မ္းသာတယ္ ျမင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေယရႈက ျမင္တဲ့အခါ တံုးလံုးျဖစ္ေနတယ္။ အ၀တ္အခ်ည္းစည္းျဖစ္ေနတယ္။ မ်က္စိကန္းေနတယ္။ ဆင္းရဲေနတယ္။ သနားဖြယ္ျဖစ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သတိထားရမဲ့ အရာျဖစ္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ Physical Prosperity is equal to Spiritual Prosperity  လို႔ ေျပာေနတဲ့လူေတြ အမ်ားၾကီးရွိတယ္။ ဆရာ၊ ဆရာသမားေတြ အမ်ားၾကီးရွိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သတိထားရမယ္။ သတိမထားရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေလာဒကိအသင္းေတာ္မွာရွိတဲ့ အသင္းသူ၊ အသင္းသားေတြလို ျဖစ္သြားလိမ့္မယ္။ ဒါေလးေတြ နားလည္ပါ။

ေလာကမွာ ခ်မ္းသာေနလို ့၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၀ိညာဥ္ေရးရာ ရင္က်က္ေနမယ္လို႔ လံုး၀ ေျပာလို႔မရပါဘူး။ အဲဒီလုိေျပာလို႔ ခ်မ္းသာတဲ့လူေတြအားလံုး မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အဲဒီလို အီေကြးရွင္း မလုပ္ဖို႔ သတိေပးေနျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

ေယရႈခရစ္ေတာ္ ေလာကကို လာတဲ့အခါ၊ အထူးသျဖင့္ ဖာရိရွဲေတြကလည္း အဲဒီ ခံယူခ်က္ ရွိတယ္။ ကၠဳသေရလလူမ်ိဳးေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အဲဒီလိုပဲ နားလည္ၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေယရႈခရစ္ေတာ္က သူတို႔ရဲ့ မွားယြင္းတဲ့ ခံယူခ်က္ကို အျမဲတမ္း ျပင္ေပးတယ္။ ေယရႈက ဥပမာ တခုသံုးတယ္။ သူေဌးၾကီးတေယာက္တဲ့။ ျပီးေတာ့ ဆင္းရဲသား လာဇရု တဲ့။ အဲဒီ ပံုမမာေလး ေျပာျပတယ္။ သူေဌးၾကီးက မရဏာႏိုင္ငံသြားတယ္။ ဆင္းရဲသား လာဇရုကေတာ့ အာျဗာဟံရဲ့ ရင္ခြင္ကို သြားတယ္။ အဲဒါကို ၾကားတဲ့လူေတြအဖို႔ ဘယ္လိုမွ လက္မခံႏိုင္တဲ့အရာ။ သူေဌးက ေကာင္းကင္သြားမွာေပါ့။ သူက ဘုရားေကာင္းၾကီးကို ခံစားရတာပဲ။ ဆင္းရဲသားက ဘာမွ အက်င့္မေကာင္းတာ။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ဆင္းရဲေနတာ ..။ ဒါေပမဲ့ ေယရႈက အဲဒီလို မဟုတ္ဘူး။

သူေဌးၾကီးပံုပမာမ်ား
ေနာက္တခု ဘာေျပာသလဲဆိုေတာ့ သူေဌးၾကီးတေယာက္တဲ့။ ပစၥည္းေတြ အမ်ားၾကိးရတယ္..တဲ့။ ရတဲ့အခါ သူစဥ္းစားတယ္။ ရတဲ့ဥစၥာပစၥည္းေတြ ဂိုေထာင္အသစ္ေတြေဆာက္မယ္။ ထည့္မယ္။ သံုးမယ္။ ျဖဳန္းမယ္။ ငါ့၀ိညာဥ္ကိုလည္း ေျပာမယ္။ ေပ်ာ္စမ္းပါ။ တသက္စားလို႔ မကုန္ဘူး ..။ အဲဒီအခါမွ ေယရႈက ဘာေျပာသလဲဆိုေတာ့ မင္းရဲ့၀ိညာဥ္ကို ငါ..ဒီည လိုခ်င္တယ္ ..လိုဆိုရင္၊ လုကာ ၁၂း ၂၁ မွာ ေယရႈက သူေဌးၾကီးကို  ဘုရားသခင္ေရွ႔မွာ ဆင္းရဲေသာသူ မည္သည္ကား ထိုသူေဌးႏွင့္ တူသည္။ ေလာကမွာေတာ့ သူေဌးပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဘုရားသခင္ေရွ႔မွာေတာ့ အဲဒီသူေဌးက ဆင္းရဲေနတယ္။ Not how rich you are, you much you enrich other ..သူမ်ားကို ခ်မ္းသာေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္သူကိုမွ ဘုရားသခင္ေရွ႔မွာ ခ်မ္းသာတယ္လို႔ ဆိုလိုတယ္။ ကိုယ့္အတြက္ပဲ ဆိုရင္ေတာ့ အဲဒီလူဟာ ဘုရားသခင္ေရွ႔မွာ ဆင္းရဲေသာသူပဲ။

သူေဌးတေယာက္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ဆီလာတယ္။ ထာ၀ရအသက္ရဖို႔ ဘာလုပ္ရမလဲ ..ေမးတယ္။ အခ်ဳပ္ေျပာရရင္ ..ကဲ၊ ငါ့ေနာက္လိုက္၊ ရွိသမွ်ဟာ အကုန္ေရာင္း၊ ဆိုေတာ့ အဲဒီ သူေဌးက မလုပ္ႏိုင္ဘူး။ သူ႔မွာ ဥစၥာပစၥည္းမ်ားတယ္။ ၀မ္းနည္းျပီး ျပန္သြားတယ္။ အဓိပၸါယ္က သူ႔ရဲ့ ဥစၥာပစၥည္းကို ထာ၀ရအသက္ထက္ တန္ဖိုးထားတယ္။ ျပန္သြားတဲ့အခါ ေယရႈက ဘာေျပာသလဲဆိုေတာ့ Is easier for the camel to go through eye of the needle, for the rich man to enter the Kingdom of Lord တဲ့။ ကုလားအုပ္က အပ္နဖါးထဲ ၀င္ဖို႔က ပိုျပီးလြယ္တယ္ ..တဲ့။ ခ်မ္းသာတဲ့လူက ေကာင္းကင္ဘံုေရာက္ဖို႔ ခက္တယ္။

အဲဒီစကားကို တပည္ေတာ္ေတြ၊ ေပတရုတို႔က ၾကားတဲ့အခါ .. ဟာ..ကိုယ္ေတာ္၊ ဒါဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေကာ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ..ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့၊ သူတို႔နားလည္ထားတာက ေကာင္းကင္တက္ရမဲ့လမ္းမွာ ေရွ႔ဆံုးက ေနရာယူထားတာက သူေဌးေတြလို႔ ခံယူထားတာ။  ဟာ.. သူေဌးေတာင္မွ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံ ၀င္ဖို႔ ခက္ရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဆင္းရဲသားေတြ ဘယ္လုိလုပ္မလဲ ..တဲ့။ တငါသည္ေတြ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ..တဲ့။ ဒါေပမဲ့ ေယရႈကေျပာတယ္။ In God, all things is possible. ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း မွားယြင္းတဲ့ အရာ၊ We have to change our concept.  မေျပာင္းလဲဘူးဆိုရင္ ေလာဒကိျမိဳ႔မွာ ရွိတဲ့ အသင္းသူ၊ အသင္းသား ေတြလို ျဖစ္သြားလိမ့္မယ္။


ခ်မ္းသာၾကြယ္၀လိုျခင္း
ကြ်န္ေတာ္ ဒီထဲမွာ ေမးမယ္၊ မခ်မ္းသာခ်င္တဲ့လူရွိရင္ လက္ေထာင္ပါ။ မခ်မ္းသာခ်င္၊ ေငြမရတတ္ခ်င္ဘူးဗ်ာ..။
#@!+ .. ဟာ.. ေကာင္းလွခ်ည္လား။

ခ်မ္းသာခ်င္တာ မေကာင္းဘူးလား။ ခ်မ္းသာခ်င္တယ္ေလ။ ေကာင္းတယ္ ..ဟုတ္လား။

(1) ေငြရတတ္ျခင္းငွါ အလိုရွိေသာသူတို႔သည္ အျပစ္ေသြးေဆာင္ျခင္း၊ ဘမ္းမိျခင္း၊ မိုက္မဲဖ်က္ဆီးတတ္ေသာ တပ္မက္ျခင္းမ်ားထဲသို႔ က်ေရာက္တတ္၏။ ထိုသို႔ ေသာအားျဖင့္ လူတို႔သည္ အက်ိဳးနည္းျခင္း၊ ပ်က္ဆီးျခင္း၌ နစ္မြမ္းတတ္ၾက၏။  အေၾကာင္းမူကား၊ ေငြကိုတပ္မက္ ျခင္းသည္ မေကာင္းေသာအမႈအေပါင္းတို႔တြင္ မူလအျမစ္ျဖစ္သတည္း။

အဂၤလိပ္လိုက The Love of Money is root of all evils တဲ့။ သူက Evil ထက္ေတာင္ဆိုးတယ္။ Evil ကုိေမြးေပးတာ။ အဲဒီ ေငြရတတ္ခ်င္ေသာ စိတ္၊ ခ်မ္းသာခ်င္ေသာ စိတ္။


ခ်စ္ေသာညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမမ်ားတို႔၊
မခ်မ္းသာခ်င္ပါနဲ႔။ အဲဒီလိုေျပာလို႔ မၾကိဳးစားနဲ႔ ေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး။ ေငြကို မဏာမ မထားနဲ႔။ ဒါ ရွင္ေပါလုက တိေမာေတကို ေျပာေနတဲ့ စကား၊ မခ်မ္းသာခ်င္နဲ႔။ ခ်မ္းသာခ်င္တဲ့ စိတ္က အျပစ္ေတြ အားလံုးရဲ့ မူလအျဖစ္ ျဖစ္တယ္ ..တဲ့။

လူအခ်ိဳ႔တို႔သည္ ေငြကို တပ္မက္၍ ယံုၾကည္ျခင္း တရားလမ္းမွ လြဲသြား၍ ပူပန္ျခင္းေ၀ဒနာမ်ားႏွင့္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ထုတ္ျခင္းခတ္ေအာင္ ထိုးၾကသည္။ ဘယ္ေလာက္ထိဆိုးသလဲ ..ဆိုေတာ့၊ တခ်ိဳ႔ေတြ ယံုၾကည္ျခင္းကေနေတာင္ တျခားကို လြဲသြားၾကတယ္ ..တဲ့။


ဘုရားကို ပိုေပးလႈလိုျခင္း
တခ်ိဳ႔က ေျပာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ခ်မ္းသာခ်င္တာ ဘုရားကို ပိုေပးခ်င္လို႔ ..တဲ့။ ဟုတ္တယ္ေနာ္ ..။ တခ်ိဳ႔ေတြကေလ ကြ်န္ေတာ္ Businessman ျဖစ္ျပီး၊ ပိုက္ဆံမ်ားမ်ားရရင္ ဘုရားသခင္ကို ပိုက္ဆံမ်ားမ်ား လႈခ်င္တယ္ ..ေျပာတယ္။ ရွိသလား .. ရွိပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ ေျပာျပမယ္။ လူတေယာက္က လခ ၃၀၀ ရတယ္။ သူ ၃၀ ဘုရားသခင္အတြက္ ပါ၀င္တယ္။ သူအလုပ္ၾကိဳစားလုပ္ရင္း သူ ၃၀၀၀ ရလာတယ္။ သံုးေထာင္ရလာတဲ့အခါ သူ သံုးရာ လႈႏိုင္တယ္။ သူ အရင္ေပးခဲ့တဲ့ သံုးဆယ္နဲ႔ အခုေပးတဲ့ သံုးရာ၊ ဘယ္ဟာက ပိုမ်ားသလဲ။ .. အတူတူပဲ .. သံုးရာကပိုမ်ားတယ္.. (ေျဖသံမ်ား)။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘုရားသခင္ ရဲ့ သေဘာသဘာ၀ေလး တခု ကြ်န္ေတာ္ ေျပာျပမယ္။ ဘုရားသခင္က သင္ဘယ္ေလာက္ေပးသလဲ ဆိုတာ ၾကည့္တာမဟုတ္ဘူး။ သင္ဘယ္ေလာက္ထဲက ဘယ္ေလာက္ေပးသလဲ ဆိုတာ ၾကည္တယ္။ အဲဒါေလး ေသခ်ာနားလည္ရမယ္။ မုဆိုးမ ဒဂၤါး ၂ျပားအေၾကာင္း။ ခ်မ္းသာတဲ့လူေတြက အမ်ားၾကီးေပးတယ္ေလ။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔က အမ်ားၾကီးထဲက အမ်ားၾကီးေပးတာ။ ဒါေပမဲ့ ..ဟို မုဆိုးမက သူရွိသမွ် အကုန္ေပးလိုက္တာ။ ေယရႈခရစ္ေတာ္က Percentage နဲ႔ ၾကည့္တယ္။ သူေဌးေတြက ေပးတာ 10%, 20%.  မုဆိုးမက 100% ေပးတာ။ 


၀င္ေငြ သံုးရာနဲ႔သံုးေထာင္
တလကို သံုးေထာင္ရတယ္၊ သံုးရာေပးတယ္။ ေနာက္တေယာက္က သံုးရာရတယ္။ သံုးဆယ္ေပးတယ္။ ဘုရားသခင္ရဲ့ေရွ႔မွာ သံုးရာနဲ႔ သံုးဆယ္က အတူတူပဲ။ အဲဒီလူက ဘုရားသခင္ကို တျပားမွ ပိုမေပးေသးဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ ၂ခုစလံုးက 10%. ကြ်န္ေတာ္တို႔ အဲဒါေလးေတြ နားလည္ဖို႔ လိုတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ခ်မ္းသာလာျပီး ေပးတာက 10% ပဲဆိုရင္ေတာ့ ဘုရားသခင္ေရွ႔မွာ ဘာမွ မထူးဘူး။

ခုန သံုးေထာင္ရတဲ့လူက ေငြတေသာင္းရတယ္။ ခုန တစ္ေထာင္ေပးႏိုင္တယ္။ ဘာထူးသလဲ။ ဘုရားသခင္ေရွ႔မွာ ဘာမွမထူးဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အဲဒါေလးေတြ သေဘာေပါက္ရမယ္။

တခ်ိဳ႔ေတြက က်မ၊ ပိုေပးခ်င္တယ္။ ပိုေပးခ်င္ရင္ အခုကတည္းက ေပးလို႔ရတယ္။ လခ တိုးမွ ပိုေပးလို႔ ရတာမဟုတ္ဘူး။ လူႏွစ္ေယာက္၊ တေယာက္က သံုးရာရတယ္။ သူက သံုးဆယ္ေပးတယ္။ ေနာက္တေယာက္ သံုးေထာင္ရျပီး သံုးရာေပးတယ္။ အတူတူပဲလို႔ ေျပာခဲ့ျပီးျပီ။ ဒါေပမဲ့ သံုးရာပဲရတဲ့သူက ေစတနာယိုဖိတ္ျပီး သံုးဆယ္ငါးက်ပ္ ေပးလိုက္တယ္။ ဘုရားသခင္ေရွ႔မွာ ဒီ သံုးဆယ့္ငါးက်ပ္က တန္ဖိုး ပိုၾကီးသြားျပီ။ အဲဒီ သံုးဆယ့္ငါးက်ပ္က သံုးရာထက္ လူ႔အျမင္မွာ နည္းေပမဲ့၊ ဘုရားသခင္အျမင္မွာ သံုးဆယ့္ငါးက်ပ္က ပိုၾကီးသြားျပီ။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ အဲဒီအခ်က္ကေလးကို ေသခ်ာ သေဘာေပါက္ရမယ္။ ျပီးေတာ့ ေငြရတတ္ျခင္း ဆိုတဲ့အေၾကာင္းကို သတိထားရမယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ ရွင္ေပါလုက တိေမာေတကို သတိေပးတယ္။ မင္းတို႔ထဲမွာ ..မွားယြင္းတဲ့ ဆရာ၊ ဆရာမေတြ လာလိမ့္မယ္။ သူတို႔က ဘုရား၀တ္၌ ေမြ႔ေလ်ာ္ရင္ အက်ိဳးစီးပြားရွိမယ္လို႔ သူတို႔က သင္လိမ့္မယ္ ..တဲ့။ ဘုရားကို ဘာေၾကာင့္မို႔ ကိုးကြယ္သလဲ။ သူတို႔အတြက္ အဆင္ေျပဖို႔။ ဘုရား၀တ္၌ ေမြ႔ေလ်ာ္တာ အက်ိဳးစီးပြား ရွိတယ္လို႔ သူတို႔က ထင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း သတိထားရမယ္ေနာ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဘုရား၀တ္၌ ေမြ႔ေလ်ာ္တာ အက်ိဳးစီးပြားျဖစ္လို႔လား။ အဲဒါေလးေတာ့ သတိထားရမယ္ျဖစ္ပါတယ္။


ကိုးကြယ္ထိုက္ေသာဘုရား
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘုရားကို ကိုးကြယ္တာ၊ ကိုးကြယ္ထိုက္လို႔ ကိုးကြယ္ေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘုရားကို ၀တ္ျပဳထိုက္လို႔ ၀တ္ျပဳေနတာျဖစ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔အတြက္ က်န္လို႔မဟုတ္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔အတြက္ အဆင္ေျပလို႔မဟုတ္ဘူး။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေယာဘ အသက္တာကို ၾကည့္ရင္။ ေယာဘက ဘုရားကို ကိုးကြယ္တာ၊ သူ႔အတြက္ အက်ိဳးစီးပြားျဖစ္လို႔ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ စာတန္ကေတာ့ အဲဒီလိုပဲ ေျပာတယ္။ ကိုယ္ေတာ္ကို ေယာဘ ကိုးကြယ္ေနတာ သူ႔အတြက္ အက်ိဳးစီးပြားျဖစ္လို႔ေပ့ါ..တဲ့။ ဘုရားသခင္က ကဲ၊ သြားျပီး စံုစမ္းတဲ့။ ရွိသမွ်ေတြကို စာတန္က ယူသြားတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေယာဘက ဘုရားကို ကိုးကြယ္ဆဲျဖစ္တယ္။ သူ ဘုရားကို ကိုးကြယ္တာ အက်ိဳးစီးပြား ျဖစ္လို႔ မဟုတ္ဘူး။ ကိုးကြယ္ထိုက္လို႔ ကိုးကြယ္တာ။

ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း ေယာဘကဲ့သို႔ ျဖစ္ပါေစ။ ဘုရားကို ကိုးကြယ္တာ ကိုယ့္အတြက္ က်န္လို႔မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္အတြက္ အဆင္ေျပလို႔ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္အက်ိဳးစီးပြား ျဖစ္ထြန္းခ်င္လို႔ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္အက်ိဳးစီးပြား ေအာင္ျမင္လို႔ လာရွိခိုးေနတာ မဟုတ္ဘူး။ စာေမးပြဲ ေအာင္ခ်င္လို႔ ဘုရားလာ ရွိခိုးေနတာ မဟုတ္ဘူး။ ဘုရားသခင္ေရွ႔မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ႏွလံုးသားေတြ သန္႔ရွင္းပါေစ။

ဘုရားကို ကိုးကြယ္တာ ကိုးကြယ္ထိုက္လို႔၊ ျဖစ္ပါတယ္။

နိဂံုး
ကြ်န္ေတာ္တို႔၊ ဒီေနရာမွာ ေလာဒကိျမိဳ႔ကလူေတြ  Physical Prosperity  နဲ႔  Spiritual Prosperity တို႔ကို အီေကြးရွင္းထုတ္လိုက္တဲ့အခါ သူတို႔ဟာ ဒုကၡေရာက္ သြားၾကတယ္။ ခ်မ္းသာလာတယ္ .. သူတို႔ထင္ကာက သူတို႔ အသက္တာလည္း ရင့္က်က္လာတယ္ ထင္ၾကတယ္။

မဟုတ္ဘူး။

သူတို႔ကို ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါမွာ ေယရႈခရစ္ေတာ္က ပင္ပမ္း၊ သနားဖြယ္၊ ဆင္းရဲ၊ မ်က္စိကန္း၊ အ၀တ္ခ်ည္းစည္း ရွိတဲ့လူအျဖစ္ ျမင္ေနတယ္။ ဒီအရာေလးကို စိတ္ႏွလံုးထဲမွာ ထားပါ။ ဘုရားကို ကိုးကြယ္တဲ့လူ ဘုရားက ခ်ီးေျမွာက္မွာ အမွန္ဧကန္ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ခ်ီးေျမွာက္ျခင္းကို ခံခ်င္လို႔ ဘုရားကို ကိုးကြယ္ေနတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘုရားကို ကိုးကြယ္ထိုက္လို႔ ကိုးကြယ္ေနတယ္။ အဲဒါေလးကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ နားလည္ သေဘာေပါက္ဖို႔ လိုတယ္။

ျပီးေတာ့.. ေငြရခ်င္တဲ့ စိတ္ကေလး၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အသက္တာမွာ မရွိပါေစနဲ႔ ..တဲ့။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ အဲဒီစိတ္ကေလးက ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို အျခားအျပစ္ေတြလုပ္ဖို႔ ေသြးေဆာင္လိမ့္မယ္ ..တဲ့။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ဟာ အလုပ္ၾကိဳးစားရမယ္။ စာၾကိဳးစားရမယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေငြကို ပမာဏ မထားပါနဲ႔။ ဘုရားသခင္ကို ပဲ ပမာဏ ထားပါ။ အသက္တာ ရင့္က်က္ျခင္းဟာ ေငြရတတ္ျခင္းနဲ႔ ဘာမွ မဆိုင္ဘူးဆိုတာ နားလည္ပါ ..လို႔ ခြန္အားေပးလိုပါတယ္။

အေယာက္စီတိုင္း ဘုရားသခင္ ေကာင္းၾကီးေပးပါေစ။

ဆုေတာင္းၾကပါစို႔။
ေလာဒိကိျမိဳ႔မွာရွိတဲ့ ယံုၾကည္သူမ်ား၊ မွားယြင္တဲ့ခံယူခ်က္၊ အဖ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ကယ္မေတာ္မူပါ။ ဤကဲ့သို႔ မွားယြင္းေသာ ခံယူခ်က္မ်ိဳး မရွိဖို႔၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို မစေတာ္မူပါ။ ကိုယ္ေတာ္.. ကိုယ္ေတာ္ကို ကိုးကြယ္ျခင္းဟာ၊ ကိုးကြယ္ထိုက္ေသာေၾကာင့္ ကိုးကြယ္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သားသမီးမ်ားရဲ့ ႏွလံုးသားမ်ားကို သန္႔ရွင္းေစေတာ္မူပါ။ လမ္းျပေတာ္မူပါ။ ေကာင္းၾကီးေပးပါ။ ကိုယ္ေတာ္.. ေယရႈနာမနဲ႔ ဆုေတာင္း အပ္ႏွံပါတယ္ အဖ။   အာမင္..။

ဆရာမ်ိဳးသူ
03-03-2012 ယုဒသန္အသင္းေတာ္၊ လက္ေတာက္သင္းအုပ္ဆရာ၊ စင္ကာပူ
လူငယ္အစီအစဥ္တြင္ ေဟာၾကားေသာ ေဒသနာျဇစ္ပါသည္။

 


က်မ္းပိုဒ္မ်ား
(1) ဗ်ာဒိတ္ ၃း ၁၄-၂၂
ေလာဒိကိၿမိဳ႔၌ရွိေသာ အသင္းေတာ္၏ တမန္ကုိဤသို႔ေရး၍ မွာလုိက္ေလာ့။ ဘုရားသခင္၏ ေဝေနယ် သတၱဝါတို႔အထြဋိ္၊ သစၥာရွိ၍ဟုတ္မွန္ေသာသက္ေသခံ၊ အာမင္၏ အမိန္႔ေတာ္ကား၊ သင္၏အက်င့္ကုိငါသိ၏။ သင္သည္အဧမဟုတ္၊ အပူမဟုတ္သည္ကို ငါသိ၏။ ဧျခင္းျဖစ္ေစ၊ ပူျခင္းျဖစ္ေစ၊ တခုခုကိုငါအလိုရွိ၏။ ထိုသို႔ အဧမဟုတ္၊ အပူမဟုတ္၊ ေႏြးရံုရွိေသာေၾကာင့္ ငါ၏ခံတြင္းသည္ သင့္ကိုေထြးလုၿပီ။ သင္ကလည္း၊ ငါသည္ ဥစၥာရတတ္၏။ ဘ႑ာမ်ားကိုဆည္းဖူးၿပီ။ တစံုတခုကိုမွ်မလိုဟု ေျပာဆို၍၊ ကိုယ္တိုင္ပင္ပန္းျခင္း၊ သနားဘြယ္ျဖစ္ျခင္း၊ ဆင္းရဲျခင္း၊ မ်က္စိကန္းျခင္း၊ အဝတ္အခ်ည္း စည္းရွိျခင္း ျဖစ္သည္ကို မသိပါတကား။ သင္သည္ ဥစၥာရတတ္ ျခင္းငွါ၊ မီးႏွင့္ခြၽတ္ၿပီးေသာ ေရႊကို၄င္း၊ အဝတ္အခ်ည္းစည္းရွိ၍၊ သူတပါးေရွ႔တြင္ မရွက္ေစျခင္းငွါ ၿခံဳစရာဘုိ႔၊ ျဖဴေသာ အဝတ္ကို၄င္း ငါ့ထံမွာဝယ္ေလာ့။ သင္၏မ်က္စိျမင္ေစျခင္းငွါ၊ မ်က္စိ၌ မ်က္စဥ္းခတ္ေလာ့ဟု သင့္အား ငါသည္ အၾကံေပး၏။ ငါခ်စ္သမွ်ေသာသူတို႔၏ အျပစ္ကို ငါစစ္ေဆး၍ သူတို႔ကို ဆံုးမတတ္၏။ ထိုေၾကာင့္ ကိုယ္စိတ္ကို ကိုယ္ႏႈိးေဆာ္ေလာ့။ ေနာင္တရေလာ့။ ငါသည္ တံခါးေရွ႔မွာရပ္၍ ေခါက္လ်က္ေန၏။ အၾကင္သူသည္ ငါ၏အသံ ကိုၾကား၍ တံခါးကိုဖြင့္အံ့၊ ထိုသူရွိရာသို႔ ငါဝင္၍သူႏွင့္အတူစားေသာက္မည္။ သူသည္လည္း ငါႏွင့္အတူစား ေသာက္ရလိမ့္မည္။ ငါသည္ေအာက္ျမင္၍၊ ငါ့ခည္းေတာ္၏ပလႅင္ေတာ္ေပၚမွာ ခမည္းေတာ္ႏွင့္အတူ ထိုင္ေနသကဲ့ သို႔၊ ေအာင္ျမင္ေသာသူသည္ ငါ၏ပလႅင္ေပၚမွာ ငါႏွင့္အတူထိုင္ေနရေသာ အခြင့္ကိုငါေပးမည္။ ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ အသင္းေတာ္တို႔အား အဘယ္သို႔မိန္႔ေတာ္မူသည္ကို နားရွိေသာသူမည္သည္ကား ၾကားပါေစဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

(2) တိေမာေသ ၆း၉

ေငြရတတျခင္းငွါ အလိုရွိေသာသူတို႔သည္ အျပစ္ေသြးေဆာင္ျခင္း၊ ဘမ္းမိျခင္း၊ မိုက္မဲဖ်က္ဆီးတတ္ေသာ တပ္မက္ျခင္းမ်ားထဲသို႔ က်ေရာက္တတ္၏။ ထိုသို႔ ေသာအားျဖင့္ လူတို႔သည္ အက်ိဳးနည္းျခင္း၊ ပ်က္ဆီးျခင္း၌ နစ္မြမ္းတတ္ၾက၏။ အေၾကာင္းမူ ကား၊ ငါတို႔သည္ ေလာကီသားမ်ားႏွင့္ ေကာင္းကင္တမန္မ်ား မ်က္ေမွာက္၌ ပြဲဝင္ေသာသူျဖစ္ၾက၏။