ဆရာ​ေဒဗစ္​လား ရဲ႕ Dream Ministry

မုရန္​အ​ေၾကာင္​း ​ေရးရင္း​ ခရစ္​ယာန္​ အသင္​း​ေတာ္​မ်ား၊ ခရစ္​ယာန္​အဖြဲ႕အစည္​းမ်ား အ​ေၾကာင္​း နည္​းနည္​း​ေရးပါမယ္​။ မုရန္​အ​ေၾကာင္​း ​ေရးရင္​း ဆရာ​ေဒဗစ္​လား ရဲ႕ Dream Ministry ကိုလဲ ​ေရးမယ္​။ လူပုဂိၢဳလ္​ ဦးစား​ေပးတဲ့ လူသားမ်ား အထူးသျဖင္​့ ဆရာ​ေဒဗစ္​လားကို ျမန္​မာခရစ္​ယာန္​ အဖြဲ႕အစည္​းမ်ားက ဘာ​ေၾကာင္​့ တားျမစ္​သလဲ ဆိုတာလဲ သမၼာတရား ႐ွဳ​ေထာင္​့ နဲ႕ အစြဲကင္​းသ​ေရြ႕ ​ေရးလိုပါတယ္​။
.
မုရန္​ စတင္​ခဲ့သူ ၄ဦး နဲ႔ နာယက​ေတြဟာ ႏွစ္​ျခင္​း ​ေနာက္​ခံမ်ား ျဖစ္​​ေတာ့ ႏွစ္​ျခင္​းဖက္​ ဖက္​လိုက္​​ေရးတာ ပါနိဳင္​တယ္​။ လူဆိုတာ ဘက္​​ေတာ့ လိုက္​ရပ္​မယ္​။ ​ေခတ္​ကာလ အ​ေျခအ​ေနအရ ခရစ္​ယာန္​​ေတြလည္​း သမၼာတရား ဖက္​ကို လိုက္​ရပါတယ္​။ တနည္​းအားျဖင္​့ ​ေယ႐ႈ​ေနာက္​လိုက္​မွာလား လို႔ ​ေမးသံ ၾကားရမယ္​။ 
.
တခ်ိဳ႕က ဝိညာဥ္​​ေနာက္​ လိုက္​မယ္​။ ဝိညာဥ္​​ေတာ္​ကို ဟစ္​​ေခၚ ၾကတယ္​။ သတိထားရပါမယ္​။ သန္​႔႐ွင္​း​ေသာ ဝိညာဥ္​ Holy Spirit လို႔ အတိအက် ​ေခၚပါ။ ဝိညာဥ္​ဆိုး​ေတြ ​ေရာက္​လာရင္​ ဘီလူးသရဲ လိုမလာပါဘူး၊ ျပံဳးျပံဳး​ေလး လာ​ေလ့႐ွိပါတယ္​။ သမၼာတရားက ဖတ္​တိုင္​း သန္​႔႐ွင္​း​ေသာဝိညာဥ္​ က ထိ​ေတြ႕ၿပီး ပထမဆံုး မိမိအျပစ္​ကို ​ေဖာ္​ျပတယ္​။ ၿပီး​ေတာ့ ခြင္​့လႊတ္​ၿပီး ဝိညာဥ္​အသီး ခ်စ္​ျခင္​း၊ ဝမ္​း​ေျမာက္​ျခင္​၊ ၿငိမ္​သက္​ျခင္​း​ေတြ ​ေပးပါတယ္​။ 
.

ဘယ္​သူ႕ကို​ေမး​ေမး ဆင္​ခ်င္​တံု႐ွိသူက​ေတာ့ အဖြဲ႕အစည္​းနဲ႔ လုပ္​ျခင္​းက တစ္​ဦးတည္​း ​ေခါင္​း​ေဆာင္​တာထက္​ ပိုလက္​ခံၾကတယ္​။ မိမိအဖြဲ႕အစည္​းဟာ ​ေသးငယ္​စဥ္​က မိမိတစ္​ဦးတည္​း အဆံုးအျဖတ္​ နဲ႔ စီမံခန္​႔ခြဲ​ေပမဲ့ အဖြဲ႕ ႀကီးလာရင္​ တကယ္​့ လုပ္​ပိုင္​ခြင္​့​ေတြကို အဖြဲ႕နဲ႔ ခြဲ​ေဝ ​ေပးရပါတယ္​။ အထူးသျဖင္​့ ​ေငြ​ေၾကးသံုးစြဲရာမွာ ဘ႑ာထိန္​းကို မိမိတို႔ ​ေခါင္​း​ေဆာင္​​ေျပာသလို မလုပ္​မဲ့သူ ​ေရြးခ်ယ္​ခန္​႔ထားရပါမယ္​။ ​ေခါင္​း​ေဆာင္​က​ေတာ့ သူ႔လူ ထည္​့မွာပဲ။ ဥပမာ ဘ႑ာထိန္​းက သင္​းအုပ္​လူ မျဖစ္​​ေစရ ပါဘူး။ သင္​းအုပ္​ ထုတ္​ခ်င္​တိုင္​း ထုတ္​ယူၿပီး လစဥ္​အစည္​းအ​ေဝးက်မွ အဖြဲ႕ဝင္​​ေတြ သိရတာမ်ိဳး မျဖစ္​သင္​့ပါ။
.
ဆရာ​ေဒဗစ္​လား ရဲ႕ Dream Ministry က​ေနဒါမွာ အဖြဲ႕စည္​း ႐ွိ မ႐ွိ​ေတာ့ မသိပါ။ ျမန္​မာျပည္​မွာ​ေတာ့ မ႐ွိ​ေသးဘူး လို႔ သိရပါတယ္​။ လွဴသမ်ွ အလွဴ​ေငြ​ေတြကို ​ေခါင္​း​ေဆာင္​တစ္​ဦးကပဲ သူ႕လူ​ေတြနဲ႔ တိုင္​ပင္​ သံုးစြဲရင္​ ဝိညာဥ္​​ေတာ္​​ေဖာ္​ျပ တယ္​ ဆိုၿပီး အာဏာ႐ွင္​ စတိုင္​ ​ေခါင္​း​ေဆာင္​ ႀကိဳက္​သလို သံုးတာမ်ိဳး မျဖစ္​သင္​့ဘူး။ ဒါ​ေၾကာင္​့ ဆရာ​ေဒးဗစ္​လား ရဲ႕ Dream Ministry ကို အားမ​ေပး၊ မသြားဘူး လို႔ ပုသိမ္​ၿမိဳ႕ ဆရာ​ေဒးဗစ္​လား ၂ရက္​တရားပြဲ မသြားတဲ့ သင္​းအုပ္​တ​ေယာက္​က ​ေျပာပါတယ္​။ 
.
​ေနာက္​သင္​းအုပ္​ လူငယ္​တစ္​ဦးက​ေတာ့ ဆရာ​ေဒဗစ္​လား မွာ ​ေဟာ​ေျပာတဲ့ ဆု​ေက်းဇူး႐ွိတယ္​။ နား​ေထာင္​သူကို အရမ္​းဆြဲ​ေဆာင္​ႏိုင္​တယ္​။ က်​ေနာ္​့အသင္​း​ေတာ္​က အမာခံ​ေတြ သြားမယ္​ဆိုရင္​ က်​ေနာ္​မတားဆီးဘူး။ ​ေအး က်​ေနာ္​လည္​း လိုက္​မယ္​ ဆိုၿပီး အတူသြားနား​ေထာင္​မယ္​။ နား​ေထာင္​ၿပီး အသင္​း​ေတာ္​မွာ အတူ ဒူးတိုက္​ ​ေဆြး​ေႏြး ျပန္​ သံုးသပ္​ၾကမယ္​။ မွားယြင္​းတဲ့ သြန္​သင္​ခ်က္​ တခုပါလာရင္​ မွား​ေၾကာင္​း က်မ္​းစာနဲ႔ ​ေျပာၾကမယ္​။ ဥပမာ.. ယံုၾကည္​ရင္​ အနာ​ေရာဂါ ​ေပ်ာက္​မယ္​။ မ​ေပ်ာက္​ရင္​ မယံုၾကည္​​ေသးလို႔ပဲ..ဆိုတာမ်ိဳးက သမၼာတရားမွာ မ႐ွိဘူး။ တခ်ိဳ႕က ယံုၾကည္​သူ ဆို အနာ​ေပ်ာက္​မယ္​၊ ႂကြယ္​ဝခ်မ္​းသာရမယ္​ လို႔​ေဟာတာမွ နား​ေထာင္​ခ်င္​တာမ​်ိဳ ဳး အမ်ားႀကီးပါ။ 
.
မုရန္​ စာ​ေရးသူ၊ အယ္​ဒီတာ တစ္​ဦးအ​ေနနဲ႔ သံုးသပ္​ရရင္​ ဆရာ​ေဒဗစ္​လား ဟာ အလြန္​ထူးခြၽန္​တဲ့ အ​ေျပာအ​ေဟာ ​ေကာင္​းလြန္​းသူ ဓမၼဆရာျဖစ္​တယ္​။ သူ​ေျပာသလို ဧဝံ​ေဂလိ ထက္​ ရီဘိုင္​ဘယ္​ ႏိုးထျခင္​း တရားလို႔လဲ ​ေျပာႏိုင္​ပါတယ္​။ တကယ္​​ေတာ့ မယံုၾကည္​သူ (ဘာသာျခား​ေတြ၊ ဘာသာမဲ့​ေတြ) အတြက္​ ​ေယ႐ွဳနဲ႔ မိတ္​ဆက္​​ေပးသူ ျဖစ္​တယ္​။ သိုးမဲ လို႔​ေခၚတဲ့ အသင္​း​ေတာ္​နဲ႔ ​ေဝး​ေနသူမ်ားကိုလဲ ​ေနာင္​တမ်က္​ရည္​ နဲ႔ ခရစ္​​ေတာ္​ထံ ျပန္​လာ​ေစတယ္​။ အ​ေကာင္​းဆံုးက လူငယ္​ႀကိဳက္​ နာမည္​​ေက်ာ္​ ​ေတးဂီတ အဆို​ေတာ္​မ်ားစြာ ပါဝင္​ သီဆိုတဲ့အျပင္​၊ ဆရာ​ေဒဗစ္​လား ကိုယ္​တိုင္​ အဆို​ေက်ာ္​ နီးပါး ​ေအာ္​ႏိုင္​ သီဆိုခ်ီးမြမ္​း ႏိုင္​သူ ျဖစ္​တာသူရဲ႕ အရည္​အခ်င္​းပါ။ ဂီတနဲ႔ ဆြဲ​ေဆာင္​အား ႀကီးသူျဖစ္​တယ္​။ 
.
နာမည္​​ေက်ာ္​ ဆရာမ်ားရဲ႕ လူႀကိဳက္​မ်ားရျခင္​း အဓိက အ​ေၾကာင္​းက ​ေယ႐ွဳ နာမနဲ႔ ​ေဟာ​ေျပာၾကတယ္​။ မိမိ ကိုယ္​​ေတြ႕ ဆင္​းရဲဒုကၡ​ေတြ၊ အသက္​​ေဘး၊ စံုစမ္​း​ေႏွာက္​ယွက္​မွဳ ​ေတြ က လြတ္​​ေျမာက္​ျခင္​း၊ အနာကင္​းျခင္​း၊ ပ​ေရာဖက္​ျပဳ၊ ႐ူပါရံုမ်ားကို ပြင္​့လင္​းျမင္​သာ ႏွလံုးသားနဲ႔ ​ေျပာႏိုင္​ၾကတယ္​။ ရယ္​စရာ​ေျပာသလို ​ေဒါသ အသံက်ယ္​စြာ ​ေျပာတယ္​။ ဝမ္​းနည္​းငို​ေႂကြး​ေအာင္​လဲ ​ေျပာႏိုင္​တယ္​။ အမူယာသြင္​ျပင္​က ရင္​းႏွီးတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​းတ​ေယက္​လို သြန္​သင္​ပို႔ခ် သက္​​ေသခံႏိုင္​တယ္​။ 
.
ဘာ​ေၾကာင္​့ ႏွစ္​ျခင္​းအသင္​း​ေတာ္​​ေတြက တားျမစ္​ၾကသလဲ။ အထူးသျဖင္​့ ကခ်င္​ႏွစ္​ျခင္​း KBC က ဆရာ​ေဒဗစ္​လား၊ ဆရာစံတိုး၊ ဆရာစိုင္​း​ေက်ာ္​တင္​့၊ စတဲ့ ဆရာ​ေတြကို နာမည္​နဲ႔ တားျမစ္​ရပါသလဲ ဆို​ေတာ့။ ဆရာ​ေဒးဗစ္​လား တရား​ေတြမွာ ႏွစ္​ျခင္​း​ေတြရဲ႕ မ်ားျပားတဲ့စည္​းမ်ဥ္​း နဲ႔ ႐ိုးရာဓ​ေလ့​ေတြကို ပုတ္​ခတ္​သလို မၾကာခဏ​ေျပာလို႔ ပါ။ လူအမည္​ အဖြဲ႔အစည္​းအမည္​ နဲ႔ ​ေျပာဆို ​ေဝဖန္​လာတာ​ေတြ မခံႏိုင္​​ေတာ့ တားျမစ္​ခံရတယ္​။

 

ဆရာ​ေဒဗစ္​လား တရား​ေဒသနာ​ေတြက အ​ေျခခံအခ်က္​​ေတြမွာ သမၼာက်မ္​းစာနဲ႔ မလြဲပါဘူး။ ဒါ​ေပမဲ့ အဖြဲ႔စည္​း နဲ႔ ပုဂိၢဳလ္​​ေရး ​ေဝဖန္​တာ​ေတြ ပါပါလာတတ္​တယ္​။ ​ေနာက္​ပိုင္​း တရား​ေဟာခ်က္​မ်ားမွာ လူ၊အဖြဲ႕စည္​း ​ေဝဖန္​မွဳ​ေတြ ​ေ႐ွာ့လာပါၿပီ။ ဆရာစံတိုး ရဲ႕ ​ေယ႐ွဳဟာ ခရစ္​ယာန္​မဟုတ္​ဘူး၊ ​ေယ႐ွဳနဲ႔ ခရစ္​​ေတာ္​ ၂ခုကို ပိုင္​ျခားသံုးသပ္​တာ​ေတြက .သူဆရာ ခရစ္​​ေတာ္​၌အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတဲ့ ​ေဒါက္​တာ ဦးသိန္​း​ေဌး လို နာမည္​​ေက်ာ္​​ေအာင္​ တမင္​​ေဟာ​ေနသလို ခံစားရတယ္​။ ၂​ေယာက္​စလံုး ရယ္​​ေမာစရာ အင္မတန္​ ​ေျပာႏိုင္​ၾကတယ္​။ 
.
ဒါ​ေၾကာင္​့ မုရန္​ က သူတို႔တရား​ေဟာခ်က္​မ်ားကို လြဲ​ေနတာတစ္​ခ်ိဳ႕ ဖယ္​ထုတ္​ၿပီး အျမဲ​ေဖာ္​ျပ​ေလ့႐ွိပါတယ္​။ အင္​မတန္​ ​ေတာ္​တဲ့ ဧဝံ​ေဂလိ ဆရာမ်ား ျဖစ္​တယ္​။ ညီအစ္​ကိုမ်ား အသင္​း​ေတာ္​ ဆရာႀကီး ဦးတင္​​ေမာင္​ထြန္​း (႐ွစ္​မိုင္​၊ ျပည္​လမ္​း)ဆီ အျမဲလာ ​ေနသ​ေရြ႕ မုရန္​က အား​ေပး​ေနမွာပါ။ 
.
မုရန္​ (M Zaw Aung)
6.April.2019