နာဂေက်ာ္ႏီုင္၏ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းအနက္ဖြင့္၊သက္ေသခံခ်က္ ႏွင့္ ပို႔ခ်ခ်က္ပန္းခ်ီကားမ်ား


နာဂေက်ာ္ႏိုင္ @ ဗ်ာဒိတ္ေက်ာ္ႏိုင္ သက္ေသခံခ်က္

ကြ်န္ေတာ္ဟာ မံုရြာျမိဳ႔က ပရဟိတေက်ာင္းမွာ ၈ႏွစ္ေနထိုင္ခဲ့ပါတယ္။ (ပရဟိတေက်ာင္းသည္ ထင္ရွား၊ေက်ာ္ၾကားေသာ ဗုဒၶဘာသာ မိဘမဲ့ကေလးေက်ာင္းျဖစ္သည္)။ တစ္ေန႔မွာ ဘုန္းၾကီးခိုင္းတဲ့အတိုင္း ထေနာင္းကုန္းရြာ ယကၠန္းသြားခ်ည္ တဲ့အခ်ိန္ ညအိပ္မက္တခု ျမင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့ေခါင္းၾကီးက ျပက္ျပီး၊ ေရထဲက်ေနတာေတြ႔ရတယ္။ ေက်ာက္ဂူၾကီးထဲမွာ ေခါင္းၾကီးကို ငါးၾကီးတစ္ေကာင္က ဆြဲသြားတယ္။ ေၾကာက္စရာေကာင္းလြန္းလို႔ လန္႔ႏိုးလာျပီး၊ ကြ်န္ေတာ့ အသားေတြ တဆတ္ဆတ္တံုေနပါတယ္။ ဆိုလိုတာက ကြ်န္ေတာ္ေသမယ္၊ ေသျပီးရင္ ငရဲကိုက်မယ္ဆိုတဲ့နမိတ္ပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ့ေခါင္းျပတ္ၾကီးေရထဲက်ေနတဲ့အိမ္မက္ပါ။ ေသဖို႔ အင္မတန္ေၾကာက္လာတယ္။ ေသရင္ ဘယ္သြားမလဲဆိုတဲ့ ေမးခြန္းကို ကိုယ္ဖာသာျပန္ေမးရင္း၊ ၇မိုင္ေ၀တဲ့ မံုရြာျမိဳ႔ကို ျပန္လာခဲ့တယ္။ လူစီးဘတ္စ္ကားေတြကို ခါတိုင္းလို တားစီးရမွာလဲ၊ မရဲဘူး၊ ကားေမွာက္ျပီးေသမွာစိုးလို႔၊ ဘတ္စ္ကားၾကီးေတြ တစ္စီးျပီးတစ္စီး၊ မတားျဖစ္ဘူး။ ေနာက္ဆံု ဂ်စ္ကားတစ္စီလာမွ ေနာက္ကခိုျပီးစီးလာခဲ့တယ္။ ကားေမွာက္ရင္လဲ ခုန္ခ်ျပီး၊ အသက္ေဘးလြတ္ေအာင္ သတိနဲ႔လိုက္ခဲံတယ္။ အထဲ၀င္ထိုင္ပါလို႔ ဂ်စ္ကားလက္မွတ္ေရာင္းကေျပာတာလဲ၊ ကားေမွာက္ရင္အထဲမွာ ညွပ္ေသမွာေၾကာက္လို႔ အထဲမ၀င္ထိုင္ရဲဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ မံုရြာျပန္ေရာက္ျပီးေနာက္မွာ ေသရင္ဘယ္သြားမလဲဆိုတဲ့ ေမးခြန္းကို စတင္ေမးျမန္းပါေတာ့တယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ဟာ ကုသိုလ္တပဲ၊ ငရဲတပိသာ ဆိုစကားအတိုင္းဆိုရင္၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ အကုသိုလ္ေတြက မ်ားလြန္းလို႔၊ ေသရင္ငရဲကိုဘဲ ေရာက္မ်ာေသခ်ာေနပါတယ္။


အဲဒီအခ်ိန္မွာ မံုရြာကို Campus Crusade က ဆရာတစ္ဦးေရာက္ျပီးူ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပရဟိတေက်ာင္းသားမ်ားရဲ့ လယ္ထဲအထိလိုက္လာပါတယ္။ ဆရာက ခရစ္ေတာ္နာမည္ေတာ့ မသိေတာ့ပါဘူး၊ သူက ခရစ္ေတာ္ကို ယံုပါသလား.. လို႔ ကြ်န္ေတာ့ကိုေမးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေသရင္ဘယ္သြားမလဲဆိုတဲ့အေျဖကို ခရစ္ေတာ္ဆီကရမယ္ ေမွ်ာ္လင့္ျပီး၊ သူေျပာမဲ့စကားကုိ ၾကားခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ယံုပါတယ္ ဆိုျပီး လိမ္ေျပာလိုက္ပါတယ္။ ဒါမွဆရာက ဂယနဏ ေျပာတာကိုၾကားမယ္ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။


တစ္ညေနမွာ အဲဒီဆရာနဲ႔ခ်ိန္းထားပါတယ္။ အဲဒီညေနမွာ ကြ်န္ေတာ္ ထန္းရည္ေသာက္ျဖစ္ပါတယ္။ အရက္လည္းပါေတာ့ မူးျပီး၊ ဒီဆရာနဲ႔မေတြ႔ရဲေတာ့ဘူး၊ အရက္နံ႔ေတြနဲ႔ ဆရာကိုေတြ႔ဖို႔ အားနာတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခ်ိန္းထားတာကို လြဲသြားေအာင္ တမင္၊ အၾကာၾကီး ေနာက္က်ျပီးမွ အိမ္ျပန္တယ္။ မူးမူးနဲ႔ ျပန္ေရာက္ခ်ိန္မွာ အဲဒီဆရာက စိတ္ရွည္စြာ၊ ကြ်န္ေတာ့ကို ေစာင့္ေနတာေတြ႔လိုက္ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ့ရဲ့ လူမႈေရး၊ အသိတရားမရွိမႈအတြက္ အရမ္းအားနာမိတယ္။ ဆရာကလဲ ကြ်န္ေတာ္မူးေနတာ သေဘာေပါက္လို႔၊  နဲနဲပါးပါးေျပာ၊ ဆုေတာင္းျပီးျပန္သြားပါတယ္။


အဲဒီေနာက္မွာ သူေပးခဲ့တဲ့ က်မ္းစာကို ဖြင့္ဖတ္မိတယ္။ ေယာဟန္ ၃ း ၁၆
ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ကို ယံုၾကည္ေသာသူ အေပါင္း တို႔သည္ ပ်က္ဆီးျခင္းသို႔မေရာက္၊ ထာဝရအသက္ကို ရေစျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္သည္ မိမိ၌တပါးတည္းေသာ သားေတာ္ကို စြန္႔ေတာ္မူသည္တိုင္ေအာင္ ေလာကီသားတို႔ကို ခ်စ္ေတာ္မူ၏။ .. ဆိုတာကို ဖတ္မိပါတယ္။ ခ်စ္ေတာ္မူသည္ ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို ႏွလံုးသားတြင္ ေရာက္သြားပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ဟာ အေဖ၊အေမမရွိပါဘူး၊ ေမြးခ်င္းလဲမရွိ၊ ေမတၱာဆိုတာလည္း မခံစားရဘူး။ ဒါေပမဲ့ ဘုရားရဲ့ေမတၱာကိုေတာ့ ခံစားသင့္ပါတယ္လို႔ စဥ္းစားမိတယ္။ ဒီစာကို ေရးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဟာ က်မ္းသေဘာအေနနဲ႔ပဲ ေရးသလား၊
အဲဒီပုဂၢိဳလ္က တကယ္ပဲ အသက္ရွင္ေနတံုးပဲလား၊ ရွိေသးသလား၊ အေျဖသိခ်င္တယ္။  ရွိတယ္ဆိုရင္ တကယ္ပဲ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ေပးသလား၊ ရွိတယ္ဆိုရင္ အဲဒီ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ခံစားခြင့္ ေပးပါလို႔ ဆုေတာင္းမိခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္တသက္တာမွာ တခါမွမခံစားဖူးတဲ့ အသက္တာ၊ ပီတိျဖစ္ျပီး၊ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းကို ခံစားရပါတယ္။  ေနာက္ မနက္အိပ္ယာႏိုးျပီးတဲ့ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္ဟာ အလြန္ပဲ၀မ္းေျမာက္ျပီ၊ ေလဟုန္စီးသလိုခံစားရပါတယ္။ ဆရာသင္ေပးတဲ့
သမင္ဒရယ္သည္ ေရစီးေသာ ေခ်ာင္းကို ေတာင့္တသကဲ့သုို႔ .. ဆိုတဲ့ သီခ်င္းကို ဆိုျပီးရင္းဆို၊ သီဆိုရင္း၊ လယ္ထဲအလုပ္သြားပါတယ္။ အလြန္ပဲ ေက်နပ္၊ ၀မ္းေျမာက္မိပါတယ္။ က်မ္းစာဖတ္တိုင္း ဖတ္လို႔အလြန္ေကာင္းလာပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေျပာျပေတာ့ သူတို႔မခံစားတတ္ပါဘူး။

အဲဒီေန႔ကစျပီး မီးခြက္ထြန္း၊ က်မ္းစာကို ရွင္မသဲကေနစျပီး ဖတ္ပါတယ္။ ဖတ္ရင္းနဲ႔ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းေရာက္ေတာ့ တျခားက်မ္းေတြနဲ႔မတူတာကို သတိထားမိတယ္။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းမွာ အေကာင္၊ပေလာင္ေတာင္မ်ား အေၾကာင္း၊ ကြ်န္ေတာ့ကို အေျဖေကာင္းေကာင္း မေပးႏိုင္ခဲ့ပါဘူး၊

အဲဒီအခ်ိန္ 1983 ေလာက္မွာ မံုရြာျမိဳ႔၊ မက္သဒစ္အသင္းေတာ္ တစ္ခုပဲရွိတယ္။ အဲဒီက သင္းအုပ္ ဆရာမမိုးမိုးအိ ဆီကို ႏွစ္ျခင္းမဂၤလာေပးဖို႔ေျပာေတာ့၊ မက္သဒစ္က ျဖန္းျပီး ဗတၱိဇံေပးမယ္ေျပာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ေရပဲအႏွစ္ခံခ်င္တယ္။ အပတ္စဥ္တိုင္း သြားျပီး ေတာင္းဆိုမိတယ္။ ေနာက္ဆံုးမွာ ေအဂ်ီဆရာတစ္ပါး ဆရာေဟာ္လင္ခမ္းအဖြဲ႔ ရန္ကုန္မွ ေရာက္လာျပီး Campus Crusade နဲ႔ ေျပာင္းလဲတဲ့ ၇ေယာက္ကို ႏွစ္ျခင္းမဂၤလာေပးခဲ့ပါတယ္။

ဒါကို ဘုန္းၾကီးၾကားသြားျပီး၊ ေက်ာ္ႏိုင္၊ မင္းက ငါ့ေက်ာင္းမွာပဲ ေနတယ္၊ ငါ့ေက်ာင္းက ထမင္းကိုစားျပီး၊ ႏွစ္ျခင္းခံတာေကာင္းေသးလား၊ အျပင္မွာပဲေနေပါ့ နဲ႔ ပူညံ၊ပူညံ ျဖစ္လာခဲ့တယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ႏွစ္ျခင္းေပးတဲ့ ဆရာကို က်မ္းစာေက်ာင္းတက္ခ်င္တယ္၊ ကူပါ ေျပာေတာ့၊ က်မ္းစာေက်ာင္းက ၁၀တန္းေအာင္မွ တက္ရတာ၊ မင္းကမေအာင္ေပမဲ့လည္း တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္။ အစာေရွာင္၊ဆုေတာင္း၊ က်မ္းစာဖတ္ လုပ္ဖို႔ ေျပာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အစာေရွာင္ဆုေတာင္းျခင္း၊ က်မ္းစာဖတ္ျခင္းေတြကို ေနာက္ေန႔ကစျပီး အျပင္းအထန္လုပ္ခဲ့တယ္။ က်မ္းစာေက်ာင္းတက္ခြင့္ရဖို႔ ဆပ္ကပ္ရပါတယ္။

အဲဒီညမွာပဲ ရန္ကုန္က ဧ၀ံေဂလိဆရာတစ္ပါး ေရာက္လာျပီး ေခၚသြားမယ္၊ 1983 တပည့္ေတာ္ျဖစ္သင္တန္း ရန္ကုန္မွာ တက္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီမွာ ဆရာမေဒၚျမင့္ျမင့္ဟန္ရဲ့ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းသင္ခန္းစာမ်ားကို ရရွိခဲ့ပါတယ္။

ဗ်ာဒိတ္က်မ္းကို သိခ်င္လြန္းလို႔၊ ေလ့လာခဲ့ပါတယ္။ သူမ်ားကို သင္ဖို႔မဟုတ္ပဲ ကိုယ္နားလည္ဖို႔ ေလ့လာရင္း နားလည္လာပါတယ္။ ၁၉၈၅၊၈၆ မွာ ပန္းတေနာ္ျမိဳ႔မွာ ၄လေလာက္ ေနခဲ့စဥ္၊ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းပန္းခ်ီကားမ်ားဆြဲခဲ့ပါတယ္။ ၁၉၈၆ က်ိဳင္းတံုး၊တာခ်ီလိတ္မွာ ၄လ က်မ္းစာသင္တန္းပို႔ခ်ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ပါတီ၊ေကာင္းစီလူၾကီးမ်ား၊ တရားသူၾကီးမ်ားကို ပို႔ခ်ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ နာဂေက်ာ္ႏိုင္ အမည္ကေန ဗ်ာဒိတ္ေက်ာ္ႏိုင္အျဖစ္ ေခၚလာၾကပါတယ္။

ဗ်ာဒိတ္က်မ္းကို ျမန္မာႏိုင္ငံက ခရစ္ယာန္တိုင္း သိရေစမယ္ ဆုေတာင္းခဲ့တာ ရခိုင္ျပည္ကလြဲျပီး၊ ျပည္နယ္၊တိုင္း ျမိဳ႔ရြာအားလံုးကို ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းကို ေၾကာက္စရာလို႔ ထင္ၾကတယ္။ ဗ်ာဒိတ္ ၁ း ၃  နဲ႔ ဗ်ာဒိတ္ ၂၂ း ၇ တို႔မ်ာ မဂၤလာရွိ၏ ဆိုျပီးေရးထားပါတယ္။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းဟာ မဂၤလာက်မ္းျဖစ္ပါတယ္။ ေၾကာက္စရာမရွိပါဘူး၊  အပိုင္း၃ပိုင္း ျဖစ္ျပီး၊ ျဖစ္ဆဲ နဲ႔ ျဖစ္လတၱံ တို႔ကို ဘုရားမွာ ေဖၚျပအေသခ်ာေရးထားပါတယ္။

အခန္းၾကီး ၁-၃   အသင္းေတာ္ကာလ
အခန္းၾကီး ၄-၅  အသင္းေတာ္ခ်ီေဆာင္ျခင္းကာလ
အခန္းၾကီး ၆-၁၈ ေဘးဒဏ္ၾကီးကာလ
အခန္းၾကီး ၁၉  အသင္းေတာ္ႏွင့္အတူ၊ ခရစ္ေတာ္ ဒုတိယအၾကိမ္ၾကြလာျခင္း
အခန္းၾကီး ၂၀  ခရစ္ေတာ္ အႏွစ္၁၀၀၀ အုပ္စိုးေသာကာလႏွင့္ ေနာက္ဆံုးတရားစီရင္ျခင္း
အခန္းၾကီး ၁၂-၂၂  ေကာင္းကင္သစ္ႏွင့္ေျမၾကီးသစ္   တို႔ျဖစ္ၾကပါတယ္။

ဆရာနာဂေက်ာ္ႏိုင္ရဲ့ ပို႔ခ်ခ်က္မ်ားဗြီဒီယို နဲ႔ အသံမ်ားကို ၾကည့္ရႈ၊နားဆင္ရန္ လင့္ခ္

http://www.mcathailand.com/index.php?lay=show&ac=article&Id=539361020&Ntype=3

မုရန္
၅-စက္တင္ဘာ-၂၀၁၁

ဗ်ာဒိတ္က်မ္းပို႔ခ်ခ်က္မ်ားတြင္ အသံုးျပဳေသာ ပံုကားခ်ပ္မ်ား

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ဆရာနာဂေက်ာ္ႏိုင္ရဲ့ ပို႔ခ်ခ်က္မ်ား (၁၄ၾကိမ္)၊ ဗြီဒီယို၊အသံမ်ားကို ၾကည့္ရႈ၊နားဆင္၊ ေဒါင္းလုပ္ရန္ လင့္ခ္
http://www.mcathailand.com/index.php?lay=show&ac=article&Id=539361020&Ntype=3

 

ခ်ီေဆာင္ၿခင္း/Rapture

Tuesday, 06 September 2011 23:04 ဆရာေက်ာ္ႏိုင္ (နာဂ)
E-mailPrintPDF


ဆရာaက်ာ္ႏိုင္ (နာဂ)

၀တ္ျပဳရာက်မ္း၂၃ ကိုဖတ္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ဘုရားသခင္၏ပြဲေတာ္ ၇မ်ိဳး အေၾကာင္းကို ေတြ႕ရမွာၿဖစ္ပါတယ္. ဒီက်မ္းကို စာေရးသူအရင္ကဖတ္တံုးကဆို ဆိုလိုရင္းအနက္အဓိပၸါယ္ကို နားမလည္တဲ့အတြက္ ဖတ္ေနေပမဲ့ဘာေတြေၿပာေနမွန္းကိုမသိဘူး ပြဲေန႔ေတြကိုဟိုဟာလုပ္ဒီဟာလုပ္ နဲ႔ဘဲ႐ွုပ္ေနတာဘဲ ေနာက္ၿပီးဒီပြဲေန႔ေတြဟာကိုယ္နဲ႔မဆိုင္ဘူး ဓမၼေဟာင္းမွာဂ်ဳးေတြကိုလုပ္ခိုင္းခဲ့တာလို႔ ဘဲထင္ခဲ့တယ္. ဒီပြဲေန႔ေတြကိုဘုရားသခင္ကအလကား သက္သက္လုပ္ခိုင္းေနတာမဟုတ္ဘူး အားလံုးဟာအဓိပၸါယ္႐ွိတယ္ဆိုတာကို သန္႔႐ွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ရဲ႔ လမ္းၿပမွုေၾကာင့္နားလည္လာတယ္ ဒါေၾကာင့္ဒီကိုလာၾကတဲ့ယံုၾကည္သူအားလံုးကိုလဲသိေစၿခင္တာနဲ႔ ေရးလိုက္ပါတယ္။

ေကာေလာသဲ ၂: ၁၆- ၁၇  မွာ “ ပြဲေန႔၊ လဆန္းေန႔၊ ဥပုသ္ေန႔တို႔” ဆိုတာ ေနာက္ျဖစ္လတံ့ေသာ အရာတို႔၏အရိပ္ လို႔ေၿပာထားတယ္. ဒီပြဲေန႔ေတြအားလံုးဟာ ခရစ္ေတာ္ေယ႐ွု ကိုရည္ညြန္းေနတာဘဲ ဒီပြဲေန႔ေတြအကုန္လံုးကိုလဲ ခရစ္ေတာ္အားၿဖင့္ဘဲၿပည့္စံုေစမွာဘဲ. ဒါေၾကာင့္ေနာင္အနာဂတ္န ဲ႔ပက္သက္ တဲ့ဒီပြဲေန႔ေတြကို အေၿခခံေလာက္သိဖို႔လိုတယ္. သခင္ခရစ္ေတာ္ၿပန္လာမဲ႔ေန႔ကိုဘယ္သူမွမသိပါဘူး ဒါေပမဲ့ဘုရားသခင္က ယံုၾကည္သူမ်ားကို ၿပန္လာခ်ိန္နီးရင္ၿဖစ္မဲ့ signs ေတြအမ်ားၾကီးကို က်မ္းစာတအုပ္လံုးကေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာေရးၿပီး အသင့္ၿပင္ၿပီးေစာင့္ေနဖို႔အလို႐ွိပါတယ္။

ဘုရားသခင္၏ပြဲေတာ္၇မ်ိဳးကေတာ့  1)ပသခါ Passover 2)အဇုမ တေဆးမဲ့မုန္႔ unleavened bread  3)အဦးရိတ္ေသာေကာက္လႈိင္း First Fruits 4)ပင္ေတကုေတၱပြဲ Pentecost   5)တန္ပိုးမႈတ္ပြဲ Trumpets   6)အျပစ္ေျဖရာေန Atonement   7) သေကေနပြဲ tabernacles  ဆိုၿပီးခြဲလို႔ရတယ္.။

နံပါတ္ 1, 2, 3, 4 ကေတာ့ခရစ္ေတာ္အားၿဖင့္ ၿပည္စံုၿပီးသြားၿပီလို႔တြက္လို႔ရ က်န္၃ပြဲကေတာ့ ၿဖစ္ၿပီး, ၿဖစ္ေနဆဲ,ၿဖစ္လာေတာ့မယ္ လို႔ေၿပာလို႔ရတယ္္. ဣသေရလလူမ်ိဳးေတြဟာ ၁နွစ္မွာသံုးခါ ပသခါ,ပင္ေတကု,သေကေနပြဲ ေတြမွာ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔ကိုမလာမေနလာရတယ္.

1)    ပသခါပဲြဆိုတာ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းမွာ ေမာေရွ ဣသေရလလူမ်ိဳး (Jew) ေတြကို အဲဂုတၱဳျပည္ (Egypt) ကမထြက္ခင္မွာ အဲဒီလရက္ 10ရက္ေန႔မွာ အျပစ္မပါ၊ အခါမလည္သိုးကိုေ႐ြးၿပီး 14ရက္ေန႔ညေနေစာင္းေနမဝင္ခင္မွာ ဣသေရလအမ်ဳိးအစည္းအေဝး ပရိသတ္အေပါင္း အေ႐ွ႔မွာသတ္ရတယ္. ဓမၼသစ္ၾကေတာ့ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္၁:၂၉ မွာေယာဟန္က သခင္ေယရုွ ကို ၿမင္ေတာ့ "ဤေလာက၏အျပစ္ကို ေဆာင္သြားေသာဘုရားသခင္၏ သိုးသငယ္ကိုၾကည့္ေလာ့" လို႔ေၿပာခဲ့တယ္. အခုေခတ္ေခၚတဲ့ Palm Sunday ဆိုတာ ဓမၼေဟာင္းက 10ရက္ေန႔ဘဲ ဒါေၾကာင့္ခရစ္ေတာ္ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔ထဲကို ၿမည္းကေလးစီးၿပီးဝင္လာေတာ့ လူေတြကဝိုင္းၿပီး Hosanna ဆိုၿပီးေၾကြးေၾကာ္တဲ့အခ်ိန္ဟာ ဗိမာန္ေတာ္ထဲကိုသတ္ဖို႔ရာထားတဲ့သိုးေတြေခၚလာ တဲ့အခ်ိန္ဘဲ ေနာက္ေတာ့သိုးေတြကို 14ရက္ေန႔အထိအျပစ္အနာအစာ႐ွိမ႐ွိ ႐ွာသလိုဘဲ ခရစ္ဝင္က်မ္း 4က်မ္္းစလံုးမွာဖတ္ၾကည့္ရင္ ယဇ္ပေရာဟိတ္ေတြကခရစ္ေတာ္ကိုသတ္ဖို႔ အၿပစ္႐ွာၾကံၾကတာဘဲ ဒါေပမဲ့ပိလတ္မင္းကိုတိုင္က အၿပစ္မ႐ွိလို႔ေၿပာေပမဲ့လဲ 14ရက္ေန႔ညေနေစာင္းမွာ ဗိမာန္ေတာ္ထဲကပလႅင္ေပၚမွာသိုး႐ဲ႔အေသြးသြန္းခဲ့သလိုဘဲ ကားတိုင္ေပၚမွာကိုယ္ေတာ္အသက္ေပးၿပီးအေသြးသြန္းခဲ့တယ္။

2)    အဇုမတေဆးမဲ့မုန္႔ နဲ႔ ပသခါ  ကေတာ့ တစ္ရက္ထဲလို႔ထင္ရတယ္ ဘာေၾကာင့္ဆိုဘုရားသခင္ရဲ႔ နာရီက ေနဝင္တာနဲ႔ေနာက္တစ္ရက္လို႔တြက္တယ္ ကမာၻဦးက်မ္း ၁:၅ “  ညဦးႏွင့္နံနက္သည္ ပဌမေန႔” လို႔႔ေခၚတယ္. ဒါေၾကာင့္၁၄ရက္ေန႔ည ေနဝင္တာနဲ႔ ၁၅ရက္ေန႔စတယ္. 7ရက္ တေဆးမပါတဲ့မုန့္ကိုစားရတယ္ ပထမေန႔ နဲ႔ ေနာက္ဆံုး7ရက္ ေၿမာက္ေန႔ကဥပုသ္ေန႔ၿဖစ္တယ္. က်မ္းစာက “တေဆး” ဆိုရင္ ေကာင္းတဲ့အဓိပၸါယ္လဲရွိတယ္မေကာင္းတဲ့အဓိပၸါယ္လဲရွိတယ္ ဒီေနရာမွာေတာ့ မေကာင္းတဲ့အဓိပၸါယ္ “အၿပစ္” ကိုတင္စားေၿပာတာၿဖစ္တယ္. ခရစ္ေတာ္ဟာ “အၿပစ္မပါတဲ့မုန့္” လို႔ဆိုလိုတယ္ ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္၅:၆-၇ ကိုဖတ္ရင္နားလည္ နိုင္တယ္။

3)    အဦးရိတ္ေသာေကာက္လႈိင္း ဆိုတာ ခရစ္ေတာ္ဟာ ေသေသာသူအားလံုးထဲမွွာ “ပထမဆံုး ေသျခင္းမွ႐ွင္ၿပန္ထေျမာက္ေသာသူၿဖစ္တယ္” ဆိုတဲ့အဓိပၸါယ္နဲ႔လုပ္တဲ့ပြဲေန႔ၿဖစ္တယ္ အခုေခတ္အေခၚ Easter. ေကာရိ ႏၱဳ ၾသဝါဒစာပဌမေစာင္ ၁၅ း၂၀-၂၃မွာပါတယ္.။

4)    အဦးရိတ္ေသာေကာက္လႈိင္းက ေန ေနာက္7ပတ္/49ရက္ေန႔ုၿပီး ေနာက္တစ္ရက္ကို ပင္ေတကုေတၱပြဲေန႔လို႔ေခၚတယ္. ဓမၼေဟာင္းမွာ ဣသေရလလလူမ်ိဳးေတြ အဲဂုတၱဳျပည္က ထြက္ၿပီး ရက္50ေၿမာက္ေန႔မွာ ထာဝရဘုရားသည္ မီး ျဖင့္လႊမ္းလ်က္၊ သိနာေတာင္ေပၚသို႔ ဆင္းသက္ေတာ္မတူတယ္လို႔ ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း၁၉ မွာေၿပာတယ္. ပင္ေတကုေတၱအဓိပၸါယ္က ဂရိ(Greek)လို ရက္50ကိုေခၚတာ. ဓမၼသစ္ တမန္ေတာ္ဝတၳဳ၁မွာ ခရစ္ေတာ္ကသန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္ ဘုရားကိုေစာင့္ဖို႔မွာခဲ့တယ္ တမန္ေတာ္ဝတၳဳ၂ မွာ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ဘုရား တမန္ေတာ္ေတြအပၚမီးလွ်ာကဲ့သို႔ဆင္းသက္တယ္. ဓမၼေဟာင္းကာလက ပင္ေတကုေတၱပြဲေန႔ေရာက္ရင္ ဒုတိယအၾကိမ္ရိတ္ေသာ အဦးသီးေသာအသီး(wheat/ဂ်ဳံ)နဲ႔ တေဆးျဖင့္ေဖာင္းၾကြေနတဲဲ့မုန္႔ႏွစ္လံုး ကိိုထာဝရဘုရားအဘို႔ ခ်ီလႊဲရတယ္ အဓိပၸါယ္ကေနာင္တခ်ိန္ ၾကရင္ ခရစ္ေေတာ္ရဲ႔အေသြးေၾကာင့္္သာ ေၿဖာင့္မတ္သူလိို႔သတ္မွတ္ခံရတဲဲ့ ဒုစ႐ိုက္အၿပစ္နဲ႔လံုးလံုး မကင္းနိုင္ေသးတဲ့ ယံုၾကည္သူ ဣသေရလလူမ်ိဳးနဲ႔တပါးအမ်ိဳဳးသားမ်ား ကိုဘုရားသခင္ကလက္ခံ တယ္ဆိုတဲ့အဓိပၸါယ္ဘဲ.။

5)    အခုေခတ္က်မ္းစာေလ့လာသူမ်ားက တန္ပိုးမွုတ္တဲ့ပြဲေန႔ဟာ ေအာက္ပါအေၾကာင္းအရာေၾကာင့္ ယံုၾကည္သူမ်ားကို “ခ်ီေဆာင္ၿခင္း” (Rapture) ၿဖစ္နိုင္တယ္လို႔ ခန္႔မွန္းလာၾကတယ္.

ထိုပြဲေန႔ဟာ အခုေခတ္ calendar ဆိုရင္ Sep or Oct မွာၾကၿပီး က်မ္းစာကေၿပာတဲ့calendar နဲ႔ဆို "7လ ရဲဲ႔႔ ပထမေန႔” မွာက်င္းပပါတယ္. Rabbi(ဂ်ဳးလူမ်ိဳးက်မ္းတတ္ဆရာ) မ်ားရဲ႔အဆိုအရ ဒီပြဲေန႔ဟာ လဆန္းေန႔(new moon) ၿဖစ္တဲဲ့အတြက္ေ႐ွးက Satellite ေတြမ႐ွိေတာ့့ လဆုတ္ၿပီးေနာက္ဘယ္အခ်ိန္မွာ "လ" စထြက္မလဲဆိုတာ အခ်ိန္အတိအၾကမေၿပာနိုင္တဲ့အတြြက္ လူနွစ္ေယာက္ကိုသက္ေသအၿဖစ္ခန့္ထားရတယ္ ဒီလူနွစ္ေယာက္ဟာ "လ" စထြက္တာကိုၿမင္တာ နဲ႔ ယဇ္ပေရာဟိတ္မင္းကိုေၿပးၿပီးခ်က္ၿခင္းေၿပာရတယ္ အဲဒီအခါၾကမွ တန္ပိုးမွုတ္လိုက္တာနဲ႔ ဥပုသ္ေန႔စတယ္ဆိုတာ ဣသေရလတမ်ိဳးလံုးသိတယ္လို႔ဆိုပါတယ္.

ဂ်ဳးလူမ်ိဳးမ်ားရဲ႔ မဂၤလာေဆာင္ရင္လုပ္တတ္တဲ့ အစဥ္အလာတခုက မိန္းကေလးကလက္ခံလိုက္ ၿပီဆို သတို႔သားကသူ႔အိမ္ကိုၿပန္ၿပီး သတို႔႔သမီးေနဖိို႔အိမ္ၿပင္ဆင္ရတယ္ ၿပီးရင္သူ႔အေဖကိုၿပရ တယ္ အေဖကၾကည့္ၿပီးစိတ္္ၾကိဳက္ၿဖစ္မွ သတိုးသမီးကိုသြားေခၚရတယ္.။

ဒါေၾကာင့္ ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္၁၄:၂- ၃ မွာခရစ္ေတာ္က “ငါ့အဘ၏ အိမ္ေတာ္၌ ေနစရာအခန္း အမ်ားရွိ၏။...သင္တို႔ေနစရာအရပ္ကို ျပင္ဆင္ျခင္းငွါ ငါသြားရ၏။ ငါသည္သြား၍သင္တို႔ေနစရာ အရပ္ကို ျပင္ဆင္ၿပီးမွ တဖန္လာျပန္၍၊ ငါရွိရာအရပ္၌ သင္တို႔ရွိေစျခင္းငွါ သင္တို႔ကိုငါ့ထံသို႔ သိမ္းဆည္းမည္။”

(ရွင္မႆဲ၂၄:၃၆) မွာ “ထိုအခ်ိန္နာရီကုိကားအဘယ္သူမွ်မသိ...ငါ့ခမည္းေတာ္တပါးတည္းသာသိေတာ္မူ၏” လို႔ေၿပာခဲ့တယ္. သိုးသငယ္၏ မဂၤလာေဆာင္ပြဲကို ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၉:၇-၉  မွာဖတ္ၾကည့္ပါ။

တံပိုးမႈတ္ၿခင္းအမ်ိဳးမ်ိဳး႐ွိပါတယ္ ဥပမာရန္သူဝိုင္းရန္အသံတမ်ိဳး လူစုရင္အသံတမ်ိဳး စသည္ၿဖင့္ အသံအတိုးအက်ယ္ အသံအတိုအ႐ွည္ဆိုၿပီး ခြဲထားတယ္လို႔ေၿပာၾကတယ္.။

က်မ္းစာထဲကတန္ပိုးမွုတ္ၿခင္း 4မ်ိဳးကိုေဖာ္ၿပလိုက္ပါတယ္.။

1. ဓမၼေဟာင္းမွာ ပရိသတ္စည္းေဝး (ေတာလည္ရာ၁၀) - ဓမၼသစ္ Rapture/ ခ်ီေဆာင္ၿခင္း (ယံုၾကည္သူမ်ား ကို ခရစ္ေတာ္က ေကာင္းကင္မွာလာေတြ႔ၿပီး တတိယေကာင္းကင္(heaven) ကိုေခၚသြားမွာၿဖစ္ပါတယ္. ရွင္မႆဲ၂၄:၃၁, ေကာရိ ႏၱဳ၁၅:၅၂, သက္သာေလာနိတ္၄:၁၆)

မွတ္ခ်က္: ခ်ီေဆာင္ၿခင္းနဲ႔ဒုတိယအၾကိမ္ၾကြလာၿခင္းက မတူဘူးဆိုတာသတိထားေစၿခင္ပါတယ္

2. ဘုရင္ ေၿမွာက္ရင္/အၿဖစ္ေၾကြးေက်ာ္ (ဓမၼရာဇဝင္ တတိယေစာင္ ၁:၃၄, ဆာလံက်မ္း၉၈:၄-၆) - သခင္ခရစ္ေတာ္ကို ဘုရင္တကာတို႔ရဲ႔ဘုရင္ သခင္တကာတို႔ရဲ႔သခင္ဆိုတာ က်မ္းစာအုပ္ထဲမွာေနရာအမ်ားၾကီီးမွာေဖာ္ၿပထားပါတယ္ တကယ္ကမာၻကိုအုပ္ခ်ဳပ္မွာကေတာ့ ဒုတိယအၾကိမ္ၿပန္ၾကြလာၿပီီးမွပါ. သခင္ခရစ္ေတာ္ရဲ႔ေခါင္းေတာ္ေပၚ၌ သရဖူမ်ားေဆာင္းပြဲ or မင္းေၿမွာက္တင္ပြဲလဲ႐ွိပါတယ္ (ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၁၉:၁၁-၁၂, ၁၆)

3. Jubilee/ယုဘိလ အနွစ္၅၀ၿပည့္ရင္ လြတ္ခြင့္ေပးရတယ္ ကိုယ္မွာဆံုး႐ုံးခဲ့တာေတြၿပန္ရတယ္ (၀တ္ျပဳရာက်မ္း၂၅) - အာဒံနဲ႔ဧဝေၾကာင့္ ဆံုး႐ံွုးခဲ့တဲ့တာေတြလဲ မၾကာေတာ့ေသာအနာဂတ္မွာ သခင္ခရစ္ေတာ္ဘုရင္အၿဖစ္အနွစ္၁၀၀၀အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့အခါၿပန္ရေတာ့မွာပါ။

4. စစ္ခ်ီဖို႔ - ရန္သူေတြ႔ရင္သတိေပးဖို႔ - တရားစီရင္ၿခင္းရဲ႔အစ လူေတြကိုေနာင္တရၾကရန္သတိေပး(ေယာလအနာဂတၱိက်မ္း၂:၁) အနာဂတ္မွာၿဖစ္နိုင္ေၿခက အႏၱိခရစ္, မိစာၦပေရာဖက္ နဲ႔အေပါင္းအပါေတြရဲ႔လက္ထဲ ကဣသေရလတိုင္းၿပည္္ၾကမဲ့အခ်ိန္ၿဖစ္နိုင္တယ္။

6)    အျပစ္ေျဖရာေန႔ကိုတန္ပိုးမွုတ္ပြဲကေန 10ရက္ေၿမာက္ေန႔ မွာက်င္းပတယ္ ဥပုသ္ေန႔ၾကီးၿဖစ္တယ္ လူတိုင္းကိုယ့္အၿပစ္ကိုေနာင္တရရမယ္ တေန႔လံံုးအစာေ႐ွာင္ခ်ိဳးၿခံတယ္. တနွစ္လံုးမွာအဲဒီေန႔ တရက္ဘဲ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းတပါးတည္း အသန္႔ရွင္းဆံံုးအတြင္းခန္းထဲသို႔ဝင္နိုင္တယ္. ဣသေရလတစ္မ်ိဳးလံုးေ႐ွ႔မွာ ဆိတ္ႏွစ္ေကာင္ကို မဲခ်တယ္ တေကာင္ကထာဝရဘုရားအဘို႔ အျပစ္ေျဖရာယဇ္အၿဖစ္ပူေဇာ္ၿပီး  ေနာက္ဆိတ္တေကာင္ရဲ႔ေခါင္းေပၚ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းက လက္ႏွစ္ဘက္ကိုတင္ၿပီး ဣသေရလအမ်ိဳးသားတို႔၏ ဒုစရိုက္မွစ၍ ျပစ္မွားေသာ အျပစ္အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိသမွ်တို႔ကို ေဘာ္ျပၿပီး ေတာထဲလႊတ္လိုက္တယ္။ (ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း၂၉, ၀တ္ျပဳရာက်မ္း၁၆).

ဒီမွာ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းက ခရစ္ေတာ္ကိုပံုေဆာင္တယ္ "ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းျဖစ္ေသာ ခရစ္ေတာ္သည္၊ ငါတို႔အဘုိ႔ထာဝရေရြးႏႈတ္ျခင္း ေက်းဇူးကုိ ခံရ၍ ဆိတ္အေသြး၊ ႏြားကေလးအေသြးႏွင့္ မဟုတ္၊ မိမိအေသြးေတာ္ႏွင့္သန္႔ရွင္းရာဌာနထဲသို႔ တခါတည္းဝင္ေတာ္မူ၏" (ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ၉) ဆိတ္၂ေကာင္လံုးကလဲ ခရစ္ေတာ္ကိုဘဲပံုေဆာင္တာဘဲ တေကာင္ကအေသခံ တယ္ ေနာင္တေကာင္ကအၿပစ္ေတြယူသြားတယ္. ဒါေၾကာင့္ကားတိုင္ေပၚမွာသခင္ခရစ္ေတာ္က "အမႈၿပီးၿပီ" လို႔ေၿပာခဲ့တာ.။

အနာဂတ္မွာၿဖစ္နိုင္ေၿခက အသင္းေတာ္/သတို႔သမီးကို အၿပစ္စစ္ေၾကာတဲ႔ေန႔ (မွတ္ခ်က္:ငရဲၾကမဲ့အၿပစ္လို႔မဆိုလိုပါ ယံုၾကည္သူမ်ားအသက္တာနဲ႔ဆိုင္တဲ့ ဘုရားစကားနားေထာင္္     မေထာင္နဲ႔ဆိုင္တဲ့ Judgement ကိုဆိုလိုပါသည္)။

မယံုၾကည္သူဣသေရလမ်ားအတြက္အဲဒီေန႔ဟာ ကယ္တင္႐ွင္သခင္ေယ႐ွုကိုၿငင္းပယ္ခဲ့တဲ အမွားအတြက္ေနာင္တရပြဲ ၿဖစ္နိုင္ပါတယ္. ဒီတခါၿဖစ္မဲ့ တတိယကမာၻစစ္ဟာ ဣသေရလတိုင္းၿပည္ကို လုရကေနစမွာ ၿဖစ္ပါတယ္ ဒါေၾကာင့္ဣသေရလလူမ်ားဟာ အဲဒီအခ်ိန္မွာအေတာ္ကို ဒုကၡေရာက္ေနမွာပါ အဲဒီအခါၾကမွဘဲခရစ္ေတာ္ကို သူတို႔ရဲ႔ကယ္တင္ရွင္အၿဖစ္ သိလာၾကမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္ ဇာခရိအနာဂတၱိက်မ္း ၁၂မွာ"သူတို႔သည္ မိမိတို႔ထိုးေဖာက္ေသာငါ့ကို ရႈျမင္ရၾကလိမ့္မည္။ တေယာက္တည္း ေသာသားအတြက္ အဘသည္ ငိုေၾကြးျမည္တမ္းသကဲ့သို႔၊ ထိုသူအတြက္ ငိုေၾကြးျမည္တမ္းရၾကလိမ့္မည္" သခင္ေယ႐ုွကိုယ္တိုင္ကလဲ ရွင္မႆဲ ၂၃:၃၉ “ငါဆိုသည္ကား၊ ထာဝရဘုရား၏ အခြင့္ႏွင့္ၾကြလာေသာသူသည္ မဂၤလာရွိေစေသာဟု သင္တို႔မေျပာမွီတိုင္ေအာင္ ယခုမွစ၍ သင္တို႔သည္ ငါ့မ်က္ႏွာကိုမျမင္ရၾကဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။”

ေနာက္တခုက ေယဇေက်လအနဂတၱိက်မ္း၄၆:၁ မွာဥပုသ္ေန႔ႏွင့္လဆန္းေန႔၌ ဗိမာန္ေတာ္အတြင္း တန္တိုင္းတံခါးဖြင့္ထားရမည္ လို႔ေၿပာပါတယ္ အဓိပၸါယ္ကေတာ့ ဘုရားသခင္ဆီတိုးဝင္နိုင္ေသးတယ္ ေက်းဇူးေတာ္နဲ႔သနားၿခင္းဂ႐ုဏာကို မ႐ုတ္သိမ္းေသးဘူး အသက္စာေစာင္ဖြင့္ထားဆဲဘဲလို႔ ယူဆလို႔ရပါတယ္.  စာေရးသူအထင္ကေတာ့ကမာၻကိုမီးနဲ႔မေဆးခင္ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အထိ ဘုရားသခင္ကမယံုၾကည္သူမ်ားကို အခြင့္ေပးထားဆဲဘဲလို႔ထင္ပါတယ္.။

7)      သေကေနပြဲ/သိုထားပြဲ ကေတာ့အၿပစ္ေၿဖရာေန႔ ေနာက္ ၅ရက္ေၿမာက္ က်မ္းစာရဲ႔calendarအရ 7လရဲ႔၁၅ရက္ေန႔ေၿမာက္မွာလုပ္ရပါတယ္. 7ရက္ၾကာတယ္ 7ရက္လံုးေပ်ာ္ပြဲခံရတယ္.။

ဘာေၾကာင့္ သိုထားပြဲလို႔ေခၚလဲဆို က်မ္းစာမွာအသီးအနွံရိတ္တာ၃ခါေဖာ္ၿပထားတယ္ ပထမဆံုးရိတ္တာက အဦးရိတ္ေသာေကာက္လႈိင္းပြဲ, ဒုတိယရိတ္တာကပင္ေတကုေတၱပြဲ, တတိယနဲ႔ေနာက္ဆံုးရိတ္တာက သိုထားပြဲ. မႆဲ၁၃:၃၀ မွာစပါးပင္နဲ႔ေတာပင္ ႏွစ္ပင္႐ွင္ေပါက္ေနေပမဲ့ စပါးရိတ္သည္ကာလေရာက္ရင္ ေတာ့ ေတာပင္ကိုအရင္ေ႐ြးၿပီး မီး႐ိုွ႔ဖို႔စည္းထားၿပီး  စပါးကိုေတာ့က်ီ၌စုသိမ္းမယ္. ရွင္မာကု၄:၂၉ အသီးမွည့္၍ ရိတ္ခ်ိန္ေရာက္ေသာအခါ၊ လယ္ရွင္သည္ မဆိုင္းမလင့္၊ တံစဥ္ႏွင့္ ရိတ္ေစတတ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္း၁၄:၁၄- ၁၉ကိုဖတ္ၾကည့္ရင္ ခရစ္ေတာ္ရဲ႔လက္ထဲမွာတံစဥ္႐ွိတယ္ဆိုတာေတြ႔ရမယ္.  မႆဲ၃:၁၁-၁၂မွာခရစ္ေတာ္ကို "လက္ေတာ္တြင္စံေကာပါလ်က္၊ မိမိေကာက္နယ္တလင္း ကိုရွင္းလင္းေစသျဖင့္၊ မိမိဂ်ံဳစပါးကို က်ီ၌စုသိမ္းသြင္းထား၍၊ အဖ်င္းကိုကား မၿငိမ္းႏိုင္ေသာမီးႏွင့္ရႈိ႔ ေတာ္မူ လတံ့ဟု ေယာဟန္ေဟာေျပာ၏" လို႔လာတယ္.။

သေကေန ဆိုတာ တဲေတာ္, ဗိမာန္ေတာ္ အတူတူပါဘဲ ထြက္ေျမာက္ရာ၂၉:၄၄-၄၆ မွာ “ဣသေရလ အမ်ိဳးသား တို႔တြင္ ငါေန၍၊ သူတို႔၏ဘုရားျဖစ္မည္။” အဓိပၸါယ္က ဘုရားသခင္လူသားေတြၾကားထဲမွာအတူလာေနတာကိုေၿပာတာ. အနာဂတ္ၾကရင္ ဘုရားနဲ႔လူအတူတူေနၾကမယ္ဆိုတာဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၀,၂၁,၂၂အၿပင္ က်မ္းစာထဲမွာ ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ဘုရားသခင္ရဲ႔နိုင္ငံကိုတည္ေထာင္မဲ့အေၾကာင္း အနွစ္၁၀၀၀စိုးစံမဲ့အေၾကာင္း ဒီအၿပင္ထာဝရဘုရားနဲ႔အၿမဲေနရမဲ့အေၾကာင္းေတြကိုလဲ ယံုၾကည္သူတိုင္းဖတ္မိမယ္လို႔ထင္ပါတယ္.။

အခုေရးထားတာေတြဟာအတတ္နိုင္ဆံုး အက်ည္းခ်ံဳးၿပီးေရးထားပါတယ္ အခ်ိန္ရရင္ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ေလ့လာၾကည့္ပါလို႔တိုက္တြန္းလိုက္ပါတယ္.။
God Bless You All


ဆရာaက်ာ္ႏိုင္ (နာဂ)
MCA အင္တာနက္ (mcathailand.com) မွတဆင့္ေဖၚျပပါသည္။

 

Credit:  King Peter (MCA Bangkok)